Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Morgen komt die nieuwe Dracula film uit he? Ben benieuwd.

6,4 op imdb,voorspelt nie veel goeds, alhoewel ik em ook wil zien,maar bang ben dat ie tegenvalt.

Vandaag deze film in de bios gekeken. Het verhaal bouwt leuk op dus je gaat wat verwachten, spijtig genoeg was de ontknoping erg kort en bondig en ontbreekt de bruutheid die je van zo'n film mag verwachten. Ben benieuwd of deel 2 er berhaupt komt.

6,5/10 omdat het me toch nieuwsgierig maakt naar deel 2, ergens heeft het me toch geboeid.

After the wedding: geniale deense film. Lekker emo, janken op de bank me rode wijn, alpha enzo. 8,5

The fighter. Eindelijk aan toe gekomen. Coole film. 8+

The Equalizer
http://www.imdb.com/title/tt0455944/?ref_=nv_sr_1

Actiefilm met verhaal, veel rondom Denzel zoals meestal maar vindt dat zelf neit storend. het was een relatief lange film voor het genre maar ook dat was niet storend. goede actie, veel spanning en roept zo nu en dan vragen op die ook beantwoord worden in de film.

Goede film, moeite waard om te kijken.
7,5/10

The Equalizer http://www.imdb.com/title/tt0455944/?ref_=nv_sr_1 Actiefilm met verhaal, veel rondom Denzel zoals meestal maar vindt dat zelf neit storend. het was een relatief lange film voor het genre maar ook dat was niet storend. goede actie, veel spanning en roept zo nu en dan vragen op die ook beantwoord worden in de film. Goede film, moeite waard om te kijken. 7,5/10

is ie al te downen?

DEUX JOURS UNE NUIT

two-days-one-night-poster.jpg

goeie sterke film, toch had ie op een paar punten net wat beter gekunt waardoor het net geen KNALLER is maar zeker nog een dikke aanrader en sterke film.
Erg goeie drama film, over een vrouw die weer aan het werk is.. een paar kinderen heeft en een man en het niet breed hebben.. ze hebben beide salarissen nodig om rond te komen en hun huis te betalen..
Als de vrouw ontslagen word blijkt dat haar collegas de keuze hadden of kiezen voor n bonus of zij mocht blijven... nu mogen de collegas na het weekend weer stemmen en heeft zij 2 dagen de tijd om iedereen te overtuigen...
Mooi drama over hoe mensen denken, en in verschillende situaties leven.
Wat miste om het een TOPPPER te maken was meer achtergrond van de vrouw zelf.. haar kinderen.. haar leven..
7.5

Pusher '96
http://www.imdb.com/title/tt0117407/?ref_=nm_flmg_wr_11
Pusher 2 '04
http://www.imdb.com/title/tt0396184/?ref_=nv_sr_1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De eerste 2 delen van de Pusher trilogie.
Zonder al te veel te spoilen, het verhaal gaat over drugdealers.
Goeie sfeer & acteerwerk. Met Mads Mikkelsen in beide films.

Persoonlijk de zoveelste bevestiging dat Scandinavische films niet moeten onderdoen / beter zijn dan Hollywood producties. Dat geldt bv ook voor sommige Koreaanse films.
Minder clichés & meer geweld. Zo moet het :)

Pusher : 7.5/10
Pusher 2: 8/10

Boyhood gezien.

Irriteerde me beetje aan de karaktereigenschappen van de hoofdrolspeler maar het keek voor een 3 uur durende film wel heel erg makkelijk weg. Toch best knap dat ik me eigenlijk geen enkel moment echt verveeld heb.

Boyhood gezien.

Irriteerde me beetje aan de karaktereigenschappen van de hoofdrolspeler maar het keek voor een 3 uur durende film wel heel erg makkelijk weg. Toch best knap dat ik me eigenlijk geen enkel moment echt verveeld heb.

Link naar film? :o

22 jump street

Flauwe humor door nog flauwere acteurs, althans in deze film toch.
Onbegrijpelijk dat die op imdb 7.5 scoort.

5.5/10

Boyhood gezien.

Helemaal mee eens. Die hoofdpersoon is te 'fruity' om de film echt te waarderen imo.

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

22 jump street

Flauwe humor door nog flauwere acteurs, althans in deze film toch.
Onbegrijpelijk dat die op imdb 7.5 scoort.

5.5/10

Vond hem echt cool. Genoten van deze film.

Gone girl
Super!
Lijkt een standaard verhaal, maar loopt toch erg bijzonder. Zou m ook zo nog een keer kijken.

Sommige dingen zijn wel ietwat plotseling. Maar goed, de film duurt al wel lang genoeg.

8.5/10

http://m.imdb.com/title/tt0457655/?ref_=nv_sr_1

Wil deze nog even apart promoten aangezien ik er erg van genoten had. Niets over lezen ivm spoilers. Maar ik hou echt van dit soort films. Beetje lekker emo dat wel. Verder kan ik hem wel iedereen aanraden (behalve alpha bad-ass hollywood binken).

MV5BMjIxODEyOTQ5Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwNjE3NzI5Mw@@._V1_SX640_SY720_.jpg

Evenals 'Jagten' natuurlijk.

(Fucking irrirant dbb'en met je mobiel)

http://m.imdb.com/title/tt0457655/?ref_=nv_sr_1

Wil deze nog even apart promoten aangezien ik er erg van genoten had. Niets over lezen ivm spoilers. Maar ik hou echt van dit soort films. Beetje lekker emo dat wel. Verder kan ik hem wel iedereen aanraden (behalve alpha bad-ass hollywood binken).

http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMjIxODEyOTQ5Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwNjE3NzI5Mw@@._V1_SX640_SY720_.jpg[/url]

Evenals 'Jagten' natuurlijk.

(Fucking irrirant dbb'en met je mobiel)[/QUOTE]

Moet ik dan huilen als ik die kijk?

Moet ik dan huilen als ik die kijk?

Probeer in stilte een traantje te pinken als je dit met een meid samen kijkt, let op dat je niet hardop gaat wenen. Een gevoelige kant is mooi, don't overdo it.

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Gone girl
Super!
Lijkt een standaard verhaal, maar loopt toch erg bijzonder. Zou m ook zo nog een keer kijken.

Sommige dingen zijn wel ietwat plotseling. Maar goed, de film duurt al wel lang genoeg.

8.5/10

Moraalridder heeft mij helaas doen inzien dat Ben niet baas is :(

Probeer in stilte een traantje te pinken als je dit met een meid samen kijkt, let op dat je niet hardop gaat wenen. Een gevoelige kant is mooi, don't overdo it.

Een keer met me ex gehad dat ik opeens moest huilen bij een beetje aparte film. Maar dat kwam door een heftig feestje de avond ervoor met wat verboden middelen. Kon het toen niet tegen houden :o

Een keer met me ex gehad dat ik opeens moest huilen bij een beetje aparte film. Maar dat kwam door een heftig feestje de avond ervoor met wat verboden middelen. Kon het toen niet tegen houden :o

Ja ik ken dat. Compulsief naar alles kijken behalve het scherm omdat je het anders echt niet droog kan houden.

22 jump street

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goed maar niet meer dan dat, ik snap de hoge beoordelingen echt niet.
FIlm is een leuke film, kijkt lekker weg en vermaakt van het begin tot het eind..
maar echt ontzettend grappig ofzo word het nergens, t blijft bij een aantal glimlachen...

Verhaal is dat de 2 agenten undercover op een universiteit gaan en tja.. dan gebeurd er vanalles

7

Transformers: Age of Extinction
http://www.imdb.com/title/tt2109248/?ref_=nv_sr_1

De special effects knallen weer van het scherm net als bij de voorgaande delen. het is handig als je de vorige delen gezien hebt. Goed spektakel met een verhaal veel actie enz enz zoals bij de andere delen. aanrader om te kijken

7,5/10

ThePurge1.png

The Purge
Ongeveer 10 jaar vooruit in de tijd, heeft de U.S. goverment een oplossing gevonden voor de geweld/misdaad problemen.
1 nacht per jaar, 12 uur lang dus, mag iedereen doen wat ie wil, inclusief moord.
Deze 1e versie, gaat over een rijk gezin dat in de problemen komt.
Levert leuke schrikmomenten op en goede spanning, met een leuke knipoog naar de huidige maatschappij.
IMDB: 5.5
Persoonlijk:7.0

The Purge: Anarchy
Wederom dezelfde setting, 12 uur lang, worden de beesten losgelaten.
Deze film speelt zich af in de stad zelf, ook komen er wat nieuwe interessante dingen naar boven, die wederom een knipoog naar de huidige maatschappij geven.
Deze film biedt meer dan de 1e film, maar de spanning in de 1e film vind ik van hogere kwaliteit.
IMDB: 6.6
Persoonlijk: 6.8

Terug
Naar boven