Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ja ik ken dat. Compulsief naar alles kijken behalve het scherm omdat je het anders echt niet droog kan houden.

Ik heb echt heel hard gehuild toen die hond doodging bij Marly&me :D:D:D

Zat samen met mijn vriendin te kijken en we konden beiden onze tranen niet bedwingen. Tranen gehuild, eerst van dat droevige moment in de film en daarna de slappe lach omdat we allebei aan het janken waren. Op feestjes haalt mijn vriendin dit nog weleens boven tafel en kunnen we er beiden nog om lachen :)

Transformers: Age of Extinction http://www.imdb.com/title/tt2109248/?ref_=nv_sr_1 De special effects knallen weer van het scherm net als bij de voorgaande delen. het is handig als je de vorige delen gezien hebt. Goed spektakel met een verhaal veel actie enz enz zoals bij de andere delen. aanrader om te kijken 7,5/10

Ik vond de film juist net weinig verhaal hebben. Bij die dino's had ik zoiets van: op een gegeven moment waren ze gewoon het denken van "Wat voor spectaculaire dingen kunnen we nu nog in de film steken? Ik weet het! Optimus die op een reusachtige robot dino rijd"

Laatst bewerkt:
3 days to kill, heerlijk filmpje: goeie actie, goed getimede humor, Costner speelt geloofwaardig en Heard is fucking geil

http://1.bp.blogspot.com/-GMgVBaA5c6w/U8b5CFkhtSI/AAAAAAAAD_o/1mkyWAYq_RQ/s1600/ThePurge1.png

The Purge: Anarchy
Wederom dezelfde setting, 12 uur lang, worden de beesten losgelaten.
Deze film speelt zich af in de stad zelf, ook komen er wat nieuwe interessante dingen naar boven, die wederom een knipoog naar de huidige maatschappij geven.
Deze film biedt meer dan de 1e film, maar de spanning in de 1e film vind ik van hogere kwaliteit.
IMDB: 6.6
Persoonlijk: 6.8

The purge anarchy heb ik ook gekeken van de week, erg spannende film!
Sowieso is het concept wel echt cool dus is het zeker waard om te kijken!

Persoonlijk: 7,3 :)

22 Jump street ook gezien, gewoon weer een leuke comedy met goede humor.
Maar niets speciaals.

Persoonlijk: 6,5

moet je de eerste purge gezien hebben voor purge anarchy?

Ik vond de film juist net weinig verhaal hebben. Bij die dino's had ik zoiets van: op een gegeven moment waren ze gewoon het denken van "Wat voor spectaculaire dingen kunnen we nu nog in de film steken? Ik weet het! Optimus die op een reusachtige robot dino rijd"

Irriteerde me redelijk aan de japanse weg die ze insloegen qua vormgeving en klanken

ondertussen zat ik bijna met tranen in m'n ogen van het plezier

potverdomme ROBOT DINOS DIE VUURSPUWEN EN SAMURAIS DIT IS ECHT GRUWELIJK

srs:roflol:

http://m.imdb.com/title/tt0457655/?ref_=nv_sr_1

Wil deze nog even apart promoten aangezien ik er erg van genoten had. Niets over lezen ivm spoilers. Maar ik hou echt van dit soort films. Beetje lekker emo dat wel. Verder kan ik hem wel iedereen aanraden (behalve alpha bad-ass hollywood binken).

http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMjIxODEyOTQ5Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwNjE3NzI5Mw@@._V1_SX640_SY720_.jpg[/url]

Evenals 'Jagten' natuurlijk.

(Fucking irrirant dbb'en met je mobiel)[/QUOTE]

Heb je hier een goede download voor bro?

HORNS

Horns-Main-Poster-final.jpg

Ik heb ook het boek gelezen en sinds ik hoorde dat er een film van kwam keek ik uit naar deze film. En het is zeker een sterke film, maar niet de TOPPER waar ik op gehoopt had.. daarvoor had het net wat meer spanning in mogen zitten.
Nu is het een bvoengemiddelde spannende film.
verhaal gaat over dat een man.. Zn vriendin gaat dood en hij word als schuldige/moordenaar aangewezen.. NIemand geloofd in zijn onschuld.
Dan word hij plots wakker met hoorns en een speciale gave...

FIlm is goed gecast, en ook de sfeer is goed neergezet..

7.5

The Purge
Ongeveer 10 jaar vooruit in de tijd, heeft de U.S. goverment een oplossing gevonden voor de geweld/misdaad problemen.
1 nacht per jaar, 12 uur lang dus, mag iedereen doen wat ie wil, inclusief moord.
Deze 1e versie, gaat over een rijk gezin dat in de problemen komt.
Levert leuke schrikmomenten op en goede spanning, met een leuke knipoog naar de huidige maatschappij.
IMDB: 5.5
Persoonlijk:7.0

The Purge: Anarchy
Wederom dezelfde setting, 12 uur lang, worden de beesten losgelaten.
Deze film speelt zich af in de stad zelf, ook komen er wat nieuwe interessante dingen naar boven, die wederom een knipoog naar de huidige maatschappij geven.
Deze film biedt meer dan de 1e film, maar de spanning in de 1e film vind ik van hogere kwaliteit.
IMDB: 6.6
Persoonlijk: 6.8

The Purge is een 5.5 waard. Verschrikkelijk geacteerd(ondanks de cast) en motieven voor characters slaan nergens op.

The Purge: Anarchy daarentegen maakt veel beter gebruik van de wereld waarin The Purge zit en gaat de straat op. Een sequel die beter is dan zijn voorganger op alle fronten.

The Purge is een 5.5 waard. Verschrikkelijk geacteerd(ondanks de cast) en motieven voor characters slaan nergens op.

The Purge: Anarchy daarentegen maakt veel beter gebruik van de wereld waarin The Purge zit en gaat de straat op. Een sequel die beter is dan zijn voorganger op alle fronten.

En die zoon in die film most punchable face ever, gvd wat een kut personage.

The_Purge_Max_Burkholder_1_5_21_13.jpg

Purge 2 viel goed mee, 3 hopelijk veel beter.

ondertussen zat ik bijna met tranen in m'n ogen van het plezier

potverdomme ROBOT DINOS DIE VUURSPUWEN EN SAMURAIS DIT IS ECHT GRUWELIJK

srs:roflol:

ja ik zat ook te kijken van doe eens meer gvd, kill die klootzakken

zitten wel wat dingen in die niet overeenstemmen maar daarvoor kijk je die film niet :p

bv die evil uitvinder (kale gast die rijk is en tranformers bouwt) is in het begin superslim, geniepig, zelfverzekerd en weet alles, later in de film is hij verandert in een kasplantje die niks meer kan ofzo

en die optimus slaat met paar klappen die dino K.O. en had wat moeite met die namaak transformers en zodra die dino voor optimus zn team werkt kan niemand ze nog baas.

3 days to kill, heerlijk filmpje: goeie actie, goed getimede humor, Costner speelt geloofwaardig en Heard is fucking geil

laatst had ik een date met een meid die een profiel foto van Heard had staan, en in het echt leek ze er ook op :cool:

Deliver Us from Evil

2 politie gasten en een coole priester die rookt en drinkt zitten achter een bezetene aan.
Wat een kut film. :roflol:

IMDB: 6.3
Persoonlijk: 2.0

Ja ik weet niet wat je verwachtingen er van zijn?
Maar hij kon mij niet echt boeien, de spanning is ook ver te zoeken op een paar schrikmomenten na.

Same here, had er ook meer van verwacht.

Vooral dat stuk met die uitdrijving in die politiecel was echt lachwekkend.

Terug
Naar boven