virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Same here, had er ook meer van verwacht.
Vooral dat stuk met die uitdrijving in die politiecel was echt lachwekkend.
Idd, met veel moeite toch nog afgekeken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same here, had er ook meer van verwacht.
Vooral dat stuk met die uitdrijving in die politiecel was echt lachwekkend.

Wow smaken verschillen dus, gelukkig heb jij je nog redelijk vermaakt.
Ik ga hem alsnog kijken, ben een echte horror liefhebber dus ben benieuwd, zo te lezen aan de reviews hier zal hij sterk tegenvallen haha
Als je een enge film ala Sinister verwacht moet ik je teleurstellen, het is meer een matige thriller met 2 of 3 schrikscenes.
Bears
Na brak wakker te worden na een feest met de nodige stimulerende middelen is deze film een verademing. Weer eens wat anders dan de gebruikelijk natuurfilms, waar het commentaar in deze film de beren een echte identiteit geeft. Hoog disney gehalte, maar in mijn emotionele staat van zijn greep ik dat met beide handen aan. Daarnaast zijn beren fucking lief. Aanrader.
8/10
De behandeling
http://www.imdb.com/title/tt3089778/
Nog maar eens een bewijs dat er echt veel goeie Vlaamse films zijn.
Het verhaal gaat over een flik die een pedofilie/moordzaak wil oplossen
en tegelijk worstelt met z'n eigen trauma's.
8/10
Als je een enge film ala Sinister verwacht moet ik je teleurstellen, het is meer een matige thriller met 2 of 3 schrikscenes.
Ik vond Sinister ook echt vrij weinig aan..Wat heeft iedereen toch met Sinister, ik vond het eigenlijk best een beetje tegenvallen qua het "enge"... Japanse thriller/horror is een stuk "enger" omdat ze dan het engste net niet of compleet onverwacht laten gebeuren.
vondt sinister wel oke voor een horror film, de meeste zijn verhaalloze films die al lang bestaan maar in een nieuw jasje zijn gestopt. True dat sommige heel spannend zijn en goede schrikmomenten hebben maar dat krijg je snel als je geluid en beeld goed combineert.
Deliver us from evil niet kijken dus? @hell93 wat vondt jij ervan als liefhebber?

vondt sinister wel oke voor een horror film, de meeste zijn verhaalloze films die al lang bestaan maar in een nieuw jasje zijn gestopt. True dat sommige heel spannend zijn en goede schrikmomenten hebben maar dat krijg je snel als je geluid en beeld goed combineert.
Deliver us from evil niet kijken dus? @hell93 wat vondt jij ervan als liefhebber?