AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

lucy

Ik snap echt de hoge cijfers van deze film niet, maar wat een *** film.. Echt totaal geen spanning, en t verhaal zelf sloeg ook nergens op.. ze probeerden er aan het eind met wat ''mooie'' beelden nog war van te maken... maar nee.

Verhaal gaat over dat lucy gedwongen word een soort drugs te smokkelen... vervolgens krijg ze speciale krachten en is ze uit op wraak
verwacht nou geen wraak als actie ofzo want dat stelt weinig voor... vage beelden en wat shit da tis het

3

Ik heb hem ook zojuist gekeken, maar ik snap ook de hoge cijfers niet. Begin van de film begint redelijk, maar de film komt nooit op gang.

Luc Besson is al langer de weg kwijt met zijn films.
Het enige toffe aan de film waren de vele vette special effects, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Ik kom niet hoger dan een 5.

Deliver us from evil (2014)

Leuke film, erg spannend maar niet heel bijzonder! Weer een film over een "posession"... Wel leuk om ene keer te kijken.

7/10

Serie: The flash (2014)

Wat een geniale serie! Als je van marvel houdt moet je deze kijken! Heb zojuist aflevering 1 en 2 gekeken maar kan niet wachten op de volgende aflevering

10/10

weer wat films gekeken dit weekend:

Maleficent
http://www.imdb.com/title/tt1587310/?ref_=nv_sr_1

afkomstig van het sprookje doornroosje maar dan vanuit een ander perspectief
Erg goed gespeeld met een orgineel verhaal ondanks dat het afkomstig is uit het sprookje, kijkt makkelijk weg

7,5/10

Divergent
http://www.imdb.com/title/tt1840309/?ref_=nv_sr_1

Er heerst een systeem waarin je adhv je persoonlijkheid wordt ingedeeld in groepen vanwaaruit het "land" wordt geregeerd, daarin zitten uiteraard de nodige knelpunten en rebellie. Goede film met afwisselend actie, avontuur en een klein beetje sci fi. Ook de moeite om te kijken.

7/10

Sex Tape
http://www.imdb.com/title/tt1956620/?ref_=nv_sr_1

Ik heb me uitermate vermaakt met deze film, leuke film om te kijken als je wat humor kunt gebruiken. Cameron Diaz ziet er nog prima uit, de film is ietswat over de top maar dat past bij een comedy. Ik ben het niet eens met casper dat er slecht gespeeld is, ik denk dat dit juist de rol was van Jason Segel om op deze manier te spelen.

6,5/10

Phill Heath, Becomming number 13.

2uur durende film, leuk om te zien maar daar is het ook mee gezegt, heb een paar films van Jay gezien ook in die trant en vond ik wel wat leuker. Maar kan persoonlijk zijn, Phill is in ieder geval wel The Gift.

cijfer 7 /10

SIN CITY 2

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed, maar zeker niet super... Vond deel 1 veel beter qua verhaal en spanning.

Film is vermakelijk en goed, maar alle spanning ontbreekt helaas. het verhaal word verteld in een soort vertelvorm... een personage die verteld hoe en wat er gebeurd.. En dat haalt helaas alle spanning weg..
De style van de film is wel erg mooi gemaakt! Echt ontzettend mooi en knap gemaakt die zwart/witte effecten met soms iets van kleur erin... wat dan extra aandacht krijgt.

acteerwerk is verder ook prima, tis alleen jammer dat het een nogal dunne verhaallijn is waar geen spanning in zit.

kortom, een fim die toch wel het kijken waard is vanwege de visuele effecten, de sfeer en het acteerwerk, maar helaas tekort doet aan verhaal.
Maar desondanks.. Prima voor een avondje op de bank
6.75

Kijk em nou maar gewoon, hij is goed.

Okee, zal hem vanavond kijken en een uitgebreide review ervan plaatsen :D
Over tijdje ook nog Annabelle kijken (denk toch download), Jessabelle (bioscoop denk ik) en Ouija.

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------

Okee, zal hem vanavond kijken en een uitgebreide review ervan plaatsen :D
Over tijdje ook nog Annabelle kijken (denk toch download), Jessabelle (bioscoop denk ik) en Ouija.

Kijk em nou maar gewoon, hij is goed.

Ik wil ''I saw the devil'' kijken en kon welgeteld 1 torrent vinden van bijna 20 GB..iemand een betere torrent? Wilde hem vanavond kijken maar dat gaat dus niet ivm trage download :o

[Link niet meer beschikbaar]

Thanks. Wat kan ik ze slecht vinden zeg :roflol: Stom.. :spaz:

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Wel lastig kijken zonder ondertiteling :x
Edit: met MKV player heeft hij wel subs, nvm.

Terug
Naar boven