XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Re: Groot film topic

SAW 2 gezien, sterke film, plot is zoals verwacht compleet onvoorspelbaar!

Marc zei:
Jackie Brown gekeken, niet verwacht maar vond het een goede film. Goede en interessante verhaal lijn. 7,5/10

Fear and Loathing: Las Vegas gekeken: Het leven van een junk, had van mij uit wat realistischer ala Trainspotting gemogen. Zaten wel leuke momenten in. 6:10

fear and loathing is op zijn best als je em onder invloed kijkt.

napoleon dynamite gezien, wat een vage personagen zitten er in die film :D het verhaal van de film gaat nergens over, maar dat hoeft imo ook niet.
7,5/10

acidreign zei:
ik vond saw 2 stukken beter dan de 1: er was meer actie waar ik deel nogal saai vond, ook het verhaal was supergoed gevonden volledig onvoorspelbaar en wat een twist. Maar ja smaken verschillen :)

Het einde was wel goed, de sfeer was naar mijn mening intenser, weet niet hoe ik het precies moet verwoorden. En ik hoop niet dat ze met dit tempo nieuwe delen blijven produceren, deel 3 was alweer aangekondigt toen deel 2 nog moest uitkomen. Uitmelken bij het leven.... En ik zal nu nog even kort het einde van Saw 2 samenvatten......;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.425

oa Kubrick Collection gekocht; Paths of Glory; The Killing, ea. Ben hier zeer benieuwd naar.

Gisteren Saw II gezien. Inderdaad een goede film :thumb: 8/10

Heeft iemand 'The Island' gezien?
Heb er wel goede verhalen over gehoord en ik ben nog op zoek naar een goede film voor vanavond :)

The Island is wel te doen, beetje van dik hout zaagt men planken en redelijk wat gaten in het plot maar als actiefilm kan het er mee door.

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je EricR opnieuw punten kan geven.

Een goede actiefilm was precies de bedoeling. Het plot hoeft niet super te zijn :)

Gisteren Panic Room met Jodie Foster gezien,
steengoeie film, ook al speelt het verhaal zich de hele film eigenlijk maar in 1 huis af.

Heb gisteren Pulp Fiction gezien in chronologische volgorde. Iemand had de hele DVD opgebouwd zodat het een aansluitend verhaal is geworden. Op zich wel grappig, ook al kan ik iedere scene inmiddels dromen.

Black Knight zei:
Heeft iemand 'The Island' gezien?
Heb er wel goede verhalen over gehoord en ik ben nog op zoek naar een goede film voor vanavond :)

Pfff weer zo'n mega Jerry Bruckheimer-product zeker, nu ik voor de fun eens de hele imdb top 250 ben aan het uitspitten ben kan zo'n pulp me echt niet meer bekoren.

of ga liever calvaire eens huren, onze eigenste Waalse Chainsaw massacre :thumbs:, een charmezanger die het Frans-Belgische land doortrekt om optredens te geven aan bejaarden raakt zijn weg kwijt in de hoge Venen en zoekt onderdak bij de vreemde hotelhouder Bartel, die in ons hoofdpersonage zijn overleden vrouw herkent, met genoeg verkrachtingen/een kruisiging en nog veel meer moois tot gevolg :D
een echt cultpareltje van eigen bodem.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.434

2 'oude' Kubricks gezien;

The Killing was fantastisch. Hier heeft Tarantino inspiratie uit gehaald zo gaat het verhaal en dat is wel te herkennen. Wellicht de eerste film die eenzelfde verhaal vanuit de ogen van verschillende personages vertelt. Erg sterk. 8/10

Killer's kiss was stukken minder, toch ook enkele prachtige shots van New York anno 1955.
5,5/10

Dit weekend de derde film kijken alvorens ik de Box weer retourneer, de film waar ik lang naar uit heb gekeken: Paths of Glory.

TBC!

Blackadder zei:
Pfff weer zo'n mega Jerry Bruckheimer-product zeker, nu ik voor de fun eens de hele imdb top 250 ben aan het uitspitten ben kan zo'n pulp me echt niet meer bekoren.
Heb je 'm gezien?
Ik vind het wel een origineel verhaal en Scarlett Johannson kan er goed mee door :yes:

Net primal fear gekeken op TV. Vond het wel een vette film met een leuk einde.

Black Knight zei:
Heb je 'm gezien?
Ik vind het wel een origineel verhaal en Scarlett Johannson kan er goed mee door :yes:

wel vaag dat ze ongeschonden van dat gebouw vallen :rolleyes:

ot
On The Mountain Of Tai Hang 2005, echt echt goed

"On.The.Mountain.Of.Tai.hang.2005 - Team Dumonde" ;)

saw I en II moet je gewoon echt zien...
de makers moeten goed ziek in hun hoofd zijn om met zoiets te kunnen komen :P

Terug
Naar boven