- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marc zei:Jackie Brown gekeken, niet verwacht maar vond het een goede film. Goede en interessante verhaal lijn. 7,5/10
Fear and Loathing: Las Vegas gekeken: Het leven van een junk, had van mij uit wat realistischer ala Trainspotting gemogen. Zaten wel leuke momenten in. 6:10
het verhaal van de film gaat nergens over, maar dat hoeft imo ook niet.partysander zei:Ssst! Het plot van Saw II nog niet verraden. Ga hem deze week kijken.

acidreign zei:ik vond saw 2 stukken beter dan de 1: er was meer actie waar ik deel nogal saai vond, ook het verhaal was supergoed gevonden volledig onvoorspelbaar en wat een twist. Maar ja smaken verschillen![]()

Guido20 zei:En ik zal nu nog even kort het einde van Saw 2 samenvatten......![]()

Black Knight zei:Heeft iemand 'The Island' gezien?
Heb er wel goede verhalen over gehoord en ik ben nog op zoek naar een goede film voor vanavond![]()
Heb je 'm gezien?Blackadder zei:Pfff weer zo'n mega Jerry Bruckheimer-product zeker, nu ik voor de fun eens de hele imdb top 250 ben aan het uitspitten ben kan zo'n pulp me echt niet meer bekoren.

idd, Edward Norton is goed!Rob G zei:Net primal fear gekeken op TV. Vond het wel een vette film met een leuk einde.
Black Knight zei:Heb je 'm gezien?
Ik vind het wel een origineel verhaal en Scarlett Johannson kan er goed mee door![]()