XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Hercules 2014
http://www.imdb.com/title/tt1267297/
Weinig verwachtingen, maar viel best mee.
Enkele goede vechtscenes die mooi in beeld werden gebracht. Graphics ook cava.

6.7

ben benieuwd, deze week ga ik m kijken

Ook gezien ik vond het 1 van de slechtste films aller tyden, geen verhaal geen actie slecht acteerwerk... Evht rommel

Meestal heb ik de exact tegenovergestelde mening van jou dus dat beloofd een goede film voor mij lol

WISH I WAS HERE

002.jpg

Goeie film, al het het hier en daar bij het begin NET wat sterker gemogen.. is het einde heel grijpend en ijzersterk.. Het acteerwerk is erg goed, en ook de sfeer is fijn neergezet.
Het gaat over een man, zijn vrouw en kinderen.. en familie..
Als hij zijn kinderen van school moet halen omdat hij geen geld heeft voor onderwijs gaat hij ze zelf onderwijzen.. en er gebeuren ook van allerlei dingen in de familie.

Ik vind het een aanrader, geen topper maar zeker waard te zien
7

6 delen :roflol:
De 1ste was nog best tof

Ik heb em ook gekeken, na elk deel zeg ik ,ik kijk geen wrong turn meer,want elke deel is nog meer belachelijk dan het deel ervoor, maar deze spande toch echt de kroon, en na het einde blijkt ook weer dat er waarschijnlijk een deel 7 komt haha.

De Tweeling
Prachtige film. Genoeg afwisseling (tijd, verhalen, etc) en je kan met beide vrouwen meeleven.
Had t boek niet gelezen, toch maar eens doen.
8.5/10

Wel wat slordige foutjes. Je ziet bijv op het einde Anna nog ademen :D

TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES

Teenage-Mutant-Ninja-Turtles-poster.jpg

Jammer, een beetje tegenvallende film.. Had er meer van verwacht.
Ben vroeger erg fan geweest van de turtles, en had zin in de film. Maar hij is niet meer dan MATIG. Het echte ''turtles'' gevoel ontbreekt gewoon in de film, en daarnaast zit er gewoon te weinig actie (wat toch nodig is voor een film als deze) en humor in. Jammer, want de turtles zelf waren wel mooi gemaakt ... Maar de sfeer en de rest voelde gewoon niet helemaal turtles aan... Hadden net zo goed 5 mannen kunnen zijn. Toch nog een beetje mee vermaakt, wegkijkertje op een regenachtige dag en dan vergeten.
5.5

The Collector 2009
http://www.imdb.com/title/tt0844479/?ref_=nv_sr_1
Man pleegt inbraak in een huis waar het gezin op
dat moment het slachtoffer is van een moordenaar.
Van de schrijver van 4 saw films, om een idee te geven
wat je hiervan kunt verwachten.
De film is kort & verveelt niet dus pakweg 6.4/10
Er is blijkbaar ook een vervolg namelijk "the collection".
Das iets voor later deze week.

Bad Lieutenant 1992
http://www.imdb.com/title/tt0103759/?ref_=nv_sr_2
Harvey Keitel gaat enkele keren compleet full r*tard als luitenant
met een drugs & gokverslaving. Persoonlijk vind ik de versie
met Nicolas Cage http://www.imdb.com/title/tt1095217/?ref_=tt_rec_tt
beter, al kun je beide films niet met elkaar vergelijken want
het zijn 2 volledig verschillende verhalen.
7,6/10
(8/10 voor de versie uit 2009)

Laatst bewerkt:
Bad Lieutenant uit 2009 mag niet eens in de schaduw staan van het origineel ook al zijn het eigenlijk twee verschillende films.

De klassieker met Keitel liepen mensen uit de bioscoop weg mede door dit soort scenes. Zelf in een filmhuis gekeken waar ook meerdere mensen weg liepen:

https://www.youtube.com/watch?v=w9S-TtXHqlc

Maar goed smaken verschillen natuurlijk.

Bad Lieutenant uit 2009 mag niet eens in de schaduw staan van het origineel ook al zijn het eigenlijk twee verschillende films.

De klassieker met Keitel liepen mensen uit de bioscoop weg mede door dit soort scenes. Zelf in een filmhuis gekeken waar ook meerdere mensen weg liepen:

Maar goed smaken verschillen natuurlijk.

Me dunkt dat er in pakweg A Clockwork Orange of Deliverance scene(s) zitten die schockerender zijn dan
een masturberende Keitel met wat vuilbekkerij. En bovenstaande films zijn zelfs 20jr ouder. Dus dat zegt toch veel over die mensen die de zaal verlieten. Maar mss is 7 wel te weinig.
(aangepast)

300: Rise of an Empire

Complete rukfilm, wat een schijt. Het origineel was vele malen beter. Mooi gemaakt en de stijl van het origineel zit erin. Characters konden me niks boeien.
Tijdens het kijken wilde ik meerdere keren de film afzetten, toch maar afgekeken met tegenzin.

4/10

Eens met Eric r wel, maar indd smaken verschillen :)

Bad Lieutenant uit 92 vond ik echt super, Harvey Kietel is baas!

versie uit 2009 vond ik echt slap, jammer want Nicolage Cage vind ik zeker ook een goed acteur.

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

Complete rukfilm, wat een schijt. Het origineel was vele malen beter. Mooi gemaakt en de stijl van het origineel zit erin. Characters konden me niks boeien.
Tijdens het kijken wilde ik meerdere keren de film afzetten, toch maar afgekeken met tegenzin.

4/10

Na kwartiertje afgezet rukfilm indd, de eerst uit 2006 vond ik wel echt sterk met Gerard Butler, spijtig dus.

4/10

Toeval, net ook gekeken.
Heb hem wel afgezet iets over de helft denk ik :o Kon lastig mn aandacht erbij houden door de verschillende elementen en de overdreven neppe slachtscenes.

Ook een 4/10

Kan iemand de torrent posten naar die hercules film met dwayne johnson?

TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES

Jammer, een beetje tegenvallende film.. Had er meer van verwacht.
Ben vroeger erg fan geweest van de turtles, en had zin in de film. Maar hij is niet meer dan MATIG. Het echte ''turtles'' gevoel ontbreekt gewoon in de film, en daarnaast zit er gewoon te weinig actie (wat toch nodig is voor een film als deze) en humor in. Jammer, want de turtles zelf waren wel mooi gemaakt ... Maar de sfeer en de rest voelde gewoon niet helemaal turtles aan... Hadden net zo goed 5 mannen kunnen zijn. Toch nog een beetje mee vermaakt, wegkijkertje op een regenachtige dag en dan vergeten.
5.5

Yep had hetzelfde gevoel!

Dawn of the Planet of the Apes

Dawn-of-the-Planet-of-the-Apes1.jpg

Goeie film, maar net geen topper.
Het verhaal word goed opgebouwd, al had er toch in de 1e helft van de film NET wat meer vaart mogen zitten.. Het duurt redelijk lang voordat de film ECHT op gang komt.
Het 2e deel van de film is ijzersterk, spannend en met leuke actie.
Het acteerwerk is prima, en ook de apen zijn erg mooi gemaakt!

Beter dan gemiddelde film, door het iets te lange 1e deel net geen topper. Maar zeker een must see
7.5

Terug
Naar boven