AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

ik gebruik altijd BS player, die zoekt automatisch op 3 sites naar subs, je kan zelf instellen welke taal je ze wilt hebben, werkt prima

ik gebruik altijd BS player, die zoekt automatisch op 3 sites naar subs, je kan zelf instellen welke taal je ze wilt hebben, werkt prima

Handig! Ook eens naar kijken dan ;)

Heb hem gekeken:

I saw the devil.

Goed verhaal, actie was goed met drama gecombineerd vond ik. Verhaal was niet langdradig, waardoor het lekker weg keek en ik had geen 'frustratie' momenten wat ik bij de meeste acties (met een moordenaar) wel heb, wanneer ze nog de moordenaar zoeken ed.
Vond het een goede film, maar echt bruut wil ik het niet noemen. Pas na de helft van de film kwamen er wat 'ranzige' stukjes, maar ook dat viel best mee.
Ondanks dat het niet mijn 'type' film is, vond ik het wel goed gemaakt, goede verhaallijn en sterk geacteerd. En heel goed einde :D

Al met al geef ik de film bij elkaar: 7/10

22 Jump Street

Paar keer aardig gelachen, maar toch niet een super film. Wel een goed duo die twee kerels

7/10

2r6ebdt.png

A Walk Among the Tombstones:

Nieuwe film met Liam Neeson. Speelt een priv detective die wordt ingehuurd om onderzoek te doen naar een moord.
Gefilmd met een budget van 28 miljoen dollar, wat vrij weinig is, Zeker met Liam Neeson erin. Goed gefilmd, veel wideshots, redelijk geacteerd. Voor wat het is en met welk budget is er een goede film afgeleverd. Leuk om eens te kijken, maar niet iets wat een toppertje wordt over een paar jaar.

Toch een 7- /10

The Drop:

Heb deze film al ruim een maand geleden gezien. Verhaal gaat erover dat een bende veel caf's bezit en elke keer een ander caf wordt uitgekozen om geld wit te wassen. Deze caf's noemen ze 'Drop Bars'.

Voor mij 2de beste film van het jaar, op Gone Girl na. Ijzersterk geacteerd door iedereen, met name Tom Hardy. Tevens een van de laatste films van James Gandolfini voordat hij overleed.

De gehele film wordt de hoofdpersoon op de proef gesteld, waarbij je de gehele duur van de film een bepaalde spanning voelt. Zo'n spanning ben ik maar zelden tegen gekomen in films. Tevens ook gemaakt door de Belgische director van Rundskop, dus dat bewijst maar weer dat niet alleen Hollywood sterke films kan afleveren.

8.5/10

Laatst bewerkt:

The Drop:

Heb deze film al ruim een maand geleden gezien. Verhaal gaat erover dat een bende veel caf's bezit en elke keer een ander caf wordt uitgekozen om geld wit te wassen. Deze caf's noemen ze 'Drop Bars'.

Voor mij 2de beste film van het jaar, op Gone Girl na. Ijzersterk geacteerd door iedereen, met name Tom Hardy. Tevens een van de laatste films van James Gandolfini voordat hij overleed.

De gehele film wordt de hoofdpersoon op de proef gesteld, waarbij je de gehele duur van de film een bepaalde spanning voelt. Zo'n spanning ben ik maar zelden tegen gekomen in films. Tevens ook gemaakt door de Belgische director van Rundskop, dus dat bewijst maar weer dat niet alleen Hollywood sterke films kan afleveren.

8.5/10

Ook erg benieuwd naar! Het boek hiervan van Lehane ook maar gelijk meepakken :)

The Possession of Michael King (2014)

http://www.imdb.com/title/tt2282016/

Gast die zen vrouw verliest bij een auto ongeval, niet in het hiernamaals gelooft, en opzoek gaat naar bewijs daar van.

Meeslepend verhaal, spanning bouwt zich op, geen echte schrik momenten wel vrij vaag soms, hou ik wel van.

een 7 voor liefhebbers van het genre

The Possession of Michael King (2014)

http://www.imdb.com/title/tt2282016/

Gast die zen vrouw verliest bij een auto ongeval, niet in het hiernamaals gelooft, en opzoek gaat naar bewijs daar van.

Meeslepend verhaal, spanning bouwt zich op, geen echte schrik momenten wel vrij vaag soms, hou ik wel van.

een 7 voor liefhebbers van het genre

Ik ben echt een liefhebber van horrors, maar ik gaf deze een vrij laag cijfer (staat ergens terug, een 5 geloof ik). Einde was heel snel en raar, terwijl het midden van de film vrij langdradig was.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-review-topic-27968/index709.html#post8723878

Ik ben echt een liefhebber van horrors, maar ik gaf deze een vrij laag cijfer (staat ergens terug, een 5 geloof ik). Einde was heel snel en raar, terwijl het midden van de film vrij langdradig was.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-review-topic-27968/index709.html#post8723878

vond niet langdradig ofzo voelde wel wat spanning niet echt verschieten, einde was gewoon vond ik niet dat je met nog allerlei vragen achter bleef
zie alles beetje graag maar ook horrors zijn weinig goede, deze vond ik redelijk :)

Gisteren Mama gezien. Aparte 'horror', is er eentje waarbij je een keertje je niet de t*fus schrikt. Vondt het ook wel gaf dat er vanaf het begin al duidelijkheid werd geschept over wie en wat Mama was.

Ik geef hem een 8.5/10.

Toevallig link naar de film ??

Is er idd nog niet.

Voor of na de film lezen?
Ik twijfel nog :o

Deze week The Drop in de bios, volgende week Interstellar!

Denk voor de film :)
Boeken zijn meestal toch beter ;)

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Hercules

Vermakelijk maar that is about it. The Rock doet het leuk en looks good.
Verder erg standaard film, 13 in een dozijn.
6.5/10

Lets be Cops,

Leuke film veel kunnen lachen, weet alleen niet of het nou gewoon heel kut gefilmt is of dat ik nog aan fullhd moet wennen. Maar al met al een leuke film om je lachspieren te trainen.

7/10

Hercules 2014
http://www.imdb.com/title/tt1267297/
Weinig verwachtingen, maar viel best mee.
Enkele goede vechtscenes die mooi in beeld werden gebracht. Graphics ook cava.

6.7

Zo te zien mag ik blij zijn nooit te zijn begonnen met die film

Terug
Naar boven