Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lets Be Cops 2014
Lachen film 7/10 geen faggy 6,9
.Ja srs net 1min geleden afgekeken

Idd een topper, jammer dat er nooit een vervolg is gekomen..Net Lord of War voor de zoveelste keer gezien. Vind dat één van de beste films ooit gemaakt. Mooi kijkje in een zieke wereld. Er gebeurt heel veel en dat wordt niet echt uitgediept, maar film doet wel realistisch aan. Vooral het einde is briljant!
Goed verhaal, gaaf onderwerp, prachtige beelden en toch wat romantiek en drama. Geweldige acteerprestatie. En Jared Leto , weer in een rol als junkie.
9.5/10
---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------
Scoort maar een 7.6/10 op imdb :screwy:

Ouija 2014
Gekeken in de bioscoop.
Kort uitgelegd gaat het over een groepje jongeren die gaan 'spelen' met een ouija bord en dan gebeuren er allerlei dingen
Prima film. Er zit een verhaal in en deze is heel duidelijk. Wel vond ik dat het verhaal, toen het eenmaal bekend was, ineens werd afgeraffeld. De schrikmomenten waren goed (af en toe harde gillers in de bios, waardoor de rest begonnen te lachen natuurlijk) en veelal niet al te voorspelbaar. Engheid valt mee, maar ik ben wel een en ander gewend.
Al met al geef ik het een 7/10 ivm verhaal, acteerwerk en schrikmoment, maar voor een echte horror-engheid zou het een 6/10 zijn.
Zelf ook weleens met een ouija bord aan de gang geweest hell?
. Het is niet dat ik geloof dat er sowieso iets zal gebeuren, maar als er toch wel iets gebeurd, dan wil ik daar niet bij zijn 

Nope en ook niet van plan. Het is niet dat ik geloof dat er sowieso iets zal gebeuren, maar als er toch wel iets gebeurd, dan wil ik daar niet bij zijn
klein beetje bijgelovig

Wel allemaal horror kijken, maar een oujia bord durf je dan weer niet aan.
Valt me een beetje tegen van je hell.
Ontopic: iemand boyhood al gezien? inmiddels gedownload, nog niet gekeken.
Wat nou als je echt een geest oproept

Hahaha ja maar als ik de tv uit zet is het allemaal weer wegWat nou als je echt een geest oproept
![]()
Jij wel gedaan dan?

Nee.
Denk wel dat de verkoopcijfers van ouija borden aardig zullen stijgen door die film.![]()