MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Verdomme is die interstellar zo goed dan ???
Zie enkele positieve berichten van het kritisch dbb review team! Die film gravity was ook een hype maar daar vond ik niets aan.. Te traag voor mij.

Zondag deze film gekeken, had hoge verwachtingen door dit cijfer. Viel dus mooi tegen. Hoe kan zo'n film nou een 8,5 halen.

Laatste tijd al vaker bedrogen geweest op vlak van score's die op imdb te zien zijn..

Verdomme is die interstellar zo goed dan ???
Zie enkele positieve berichten van het kritisch dbb review team! Die film gravity was ook een hype maar daar vond ik niets aan.. Te traag voor mij.

Laatste tijd al vaker bedrogen geweest op vlak van score's die op imdb te zien zijn..

Ik had zeker wel een aantal kritische noten bij interstellar, maar het is idd gewoon heerlijk vermaak.

Voor de liefhebbers, wel een leuke docu over de wetenschap achter de film. Bevat niet evht spoilers maar ik zal toch even wachten tot na de film.

http://www.youtube.com/watch?v=GoNejagaoVs

Net Lucy gezien, snapniet dat IMDB 6.5/10 geeft... ik zit eerder rond de 9/10 ofzo.
Wat een vette film!
Omdat het een ontzettende kut film is. Brb vliegen omdat meer hersencapaciteit. Crappy dialogen. En oh ja, ZE VERANDERT IN EEN USB STICK OP HET EIND.

Omdat het een ontzettende kut film is. Brb vliegen omdat meer hersencapaciteit. Crappy dialogen. En oh ja, ZE VERANDERT IN EEN USB STICK OP HET EIND.

Ergens versta ik zijn redenering, m10 zweeft ook en vertel ook crappy dialogen.

Interstellar,

zeer indrukwekkend. Jammer dat onze bios n relatief klein doek heeft. Ik ben wetenschappelijk goed onderlegd dus ik had geen moeite met deze film maar kan me voorstellen dat niet iedereen er veel van kan maken, van mij had er nog best meer theoretisch gezwets in mogen zitten. Visuals uiteraard geweldig, de film gaf me best wel het gevoel dat ik zelf op die plekken was zeg maar en dat is knap gedaan. Alleen het gedoe in
Gargantua
vond ik een beetje ongeloofwaardig, maar dat is ook de vrijheid van de regisseur.

9/10

Inderdaad wel aan te raden om m in IMAX te zien. Ben er ook speciaal voor naar een andere bios gegaan.

Interstellar 6.5/10. Film is slow as f**k. Duurt verdomme een half uur om zo'n shuttletje te koppelen.
Gebeurt verder geen moer, alleen t einde was wel ok.

Interstellar 6.5/10. Film is slow as f**k. Duurt verdomme een half uur om zo'n shuttletje te koppelen.
Gebeurt verder geen moer, alleen t einde was wel ok.

Als je dit een langdradige film vond, is dit soort type films gewoon niet voor je weggelegd. Er gebeurt juist een hele hoop. Die "slow" stukken zijn vaak als opbouw, of om begrip/uitleg aan het verhaal te geven en om het simpelweg realistisch en fysiek mogelijk te maken.

Hoe kan je verder het einde alleen oke vinden? Om het einde te begrijpen moet je de rest van het verhaal ervoor ook begrijpen. Mits je er ook maar iets van begrepen had (wat veel mensen niet doen blijkbaar), had je ongeveer op een kwart/helft al nieuwsgierig moeten zijn naar het verloop/de spanning moeten voelen.

Goed als je een mening hebt, maar onderbouw hem dan ook duidelijk.

Waar heb ik geschreven dat ik de film niet begreep dan? Ik zeg alleen dat ik t een kut film vond en alleen t einde wat leuker vond.

Waar heb ik geschreven dat ik de film niet begreep dan? Ik zeg alleen dat ik t een kut film vond en alleen t einde wat leuker vond.

Heb je niet letterlijk geschreven, maar maak ik op uit je opmerking 'gebeurt verder geen moer'. En leg net uit dat het tegenstrijdig is als je ten eerste zegt dat je het een kut film vind, maar het einde wel weer goed vind. Terwijl het einde een niet op opzichzelfstaand stuk is. Tenzij je alleen de graphics/actie van die scene an sich leuk vond natuurlijk.

Gisteren ook Interstellar gezien in de bios op een relatief klein doek.

Normaal ging ik deze zeker niet in de bios kijken maar doordat verschillende mensen hier deelden dat hij visueel en que klank wel net is, toch maar besloten deze mee te nemen. Op zich indd wel een typische bios film voor het beeld gecombineerd met de perfect passende klanken. Wat ik het best vond van deze film is dat sommige stukken (na het opstijgen) volledig zonder geluid of muziek zijn, waardoor je in een fractie van een seconde het gevoel hebt dat je zelf in hun shuttle zit.

Visueel vond ik Gravity er wel en stuk beter uitzien maar dat kan aan de apparatuur liggen want het waren 2 verschillende bios.

Verder weet ik niet of ik deze film een 4/10 moet geen of eerder een 9/10.. Er zit namelijk veel wetenschap in deze film die ik wel zou begrijpen als ze me de tijd gaven om het even te laten doordringen, maar op die momenten dat ze theorieen uitwisselen met elkaar heb ik echt wel een f**k you gevoel. No way dat de helft van de mensen die dit kijkt dit allemaal snapt.. Dit is dan ook een groot minpunt van deze film naar mijn mening aangezien ik wel precies wil weten wat er verteld word. Inception was ook een niet te makkelijk te volgen maar als je goed oplette was je mee, dit heb ik bij interstellar dus niet - als je het niet weet weet je het gewoon niet.

Dat stuk naar het laatste toe met die 5dimensionelen in die 3dimensiole was toch wel de druppel, snapte er geen kut meer van toen. Ook dat hij dan achter die *kuch* kast zit was wel iets te bizar voor mij maar tegelijkertijd mindblower.

Besluit; weet niet echt wat ik er moet van denken. Veel negatieve zaken in de film maar die dan toch wel iets creatief en positief meebrengen naar de kijker waardoor je toch aan het scherm gekluisterd zit.

Als ik Gravity dikke bagger vind, vind ik interstellar dan ook dikke bagger?

Als het een zaad film is report ik jullie

Net naar Hunger Games: Mockingjay pt 1 geweest, goeie film. Deel 2 had er van mij zo achteraan gemogen!

Net naar Hunger Games: Mockingjay pt 1 geweest, goeie film. Deel 2 had er van mij zo achteraan gemogen!

ik wacht nog op de eerste film die het laatste deel splitst in deel 1 en 2 en dan het tweede deel van het laatste deel in 2.1 en 2.2

Heb Predestination net gekeken: http://www.imdb.com/title/tt2397535/
Man man man! Wat een rare film, halverwege denk je hem te snappen en dan aan het einde komt nog eens rare twist haha. Aanrader voor mensen that like mindfuck!

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Heb Predestination net gekeken: http://www.imdb.com/title/tt2397535/
Man man man! Wat een rare film, halverwege denk je hem te snappen en dan aan het einde komt nog eens rare twist haha. Aanrader voor mensen that like mindfuck!

Gister Ride Along gezien. Kende hem niet maar maat had hem gedownload samen met nog een paar kutfilms, dus deze maar gekozen om te checken haha. Heb me wel vermaakt, geen briljant verhaal maar leuke humor, zeker goed voor een avondje thuis op de bank.

The Human Centipede gisteren gekeken.

Niet afgezien. Dat is alles wat ik er over kwijt wil.

Terug
Naar boven