XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Predestination
7/10 krijgt ie van mij.

Duurt lang voordat ie echt opgang komt, inderdaad goeie mindfuck aan het einde waar je wel even over na denkt.

Ik hou wel van films waarbij je na de film bijv. niet weet of je wel echt bestaat of niet :D
(of in ieder geval zo betoverd bent dat je ineens heel anders gaat denken)

The art of Steal:

erg gave film, goed verhaal en goede mindfucks, hoofd erbij houden,
7,5/10

The enemy:
Jezus wat een fuking vage film, opbouw ging langzaam, dingen in de film die ik nu nog niet helemaal snap en er wordt enorm dramatisch gedaan om kleine dingen waar je normaal je hoofd niet voor omdraait. heb erna uitleg over de film moeten opzoeken en als je die hebt gezien/gelezen dan snap je het beter en is het best episch, tijdens de film zelf regelmatig de neiging gehad om te stoppen met kijken

wel goed geacteerd overigens, daar is niks op aan te merken

6/10

Guardians of the Galaxy 4/10
Matige film, special effects enz. waren puik, maar het acteerwerk, de clichés etc. waren om te huilen.

The Way Back 8/10
Sterke film, gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Prachtige natuurshots en natuurlijk de storyline die erg goed is.
Alleen een beetje jammer van de gefakede accenten van o.a. Colin Farrel.

Blood Diamond 7/10
Prima film over de gebeurtenissen in Afrika omtrent delfstoffen (dit keer diamanten). Zwaar geërgerd aan het zwaar slecht geacteerde accent van DiCaprio, vandaar geen hoger cijfer.

predestination is zeker het kijken waard

gegarandeerde geest neuq

Van mollige sidekick naar leading man.

chris-pratt-jurassic-world-twitter-doodle__oPt.jpg

(no homo)

Goed idee, lekker over nagedacht ook.

Haha hoeft ook niet, het water basin, vondt ik er redelijk slecht uitzien.
Maar iets geeft toch goed gevoel, concept goed verzonnen.
En wederom jeugd sentiment,

De haai was helemaal verneukt, maar ik neem aan dat de film wel gepolisht wordt.

Zoals ik al zei, de film is nog niet af.

Tegenwoordig kan een trailer zeker wel genoeg zijn.

Persoonlijk hecht ik meer waarde aan reviews dan trailers, er zijn namelijk ook wat goede films met een shitty trailer.

En er zijn ook genoeg shitty films met een awesome trailer, bv. Pearl Harbor :o

Predestination: http://www.imdb.com/title/tt2397535

Damn, vage film idd. Zou hem alleen niet zo snel aanraden, weet niet echt wat ik ervan moet denken :)

Erg goede film 8/10. Is wel een film net als fight club. Meerdere keren zien voordat je alles snapt. Begin is me wat te langzaam, maar is wel nodig. Omdat later alles bij elkaar komt. Film zet je aan het denken over jezelf.
Want eigenlijk gaat de film maar over 1 persoon, baby, man, vrouw. Allemaal dezelfde persoon. ;)

Laatst bewerkt:
Lekker spoileren ook :roflol:

die spoiler die geeft wel echt de hele film weg :p

Terug
Naar boven