AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Dumb & Dumber 2 gisteren gezien. Ging voor Interstellar, maar was enorm druk, geen zin om in de 3e rij van voor te zitten.

Erg flauw, sommige momenten wel grappig. Is niet meer wat het geweest is.
Grappen voelde vooral erg geforceerd aan, laatste half uur zou ik bijna bedroevend willen noemen.

6/10.

interstellar moet het vooral hebben van beeld en geluid

verhaal boeide me niet stoorde me vooral aan het romantise gedoe dat in elke blockbuster persee moet zitten.
beetje in lijn als film titanic, armagedon, pearl harbor... typish hollywood cliche

had wat vager verwacht meer in stijl van space oddyse 2001

Heb Predestination net gekeken: http://www.imdb.com/title/tt2397535/
Man man man! Wat een rare film, halverwege denk je hem te snappen en dan aan het einde komt nog eens rare twist haha. Aanrader voor mensen that like mindfuck!

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Heb Predestination net gekeken: http://www.imdb.com/title/tt2397535/
Man man man! Wat een rare film, halverwege denk je hem te snappen en dan aan het einde komt nog eens rare twist haha. Aanrader voor mensen that like mindfuck!

Zojuist ook gekeken, goeie mindfuck idd!

Net ook Predestination gezien, goede film. dikke 7.5

Thnx voor de tip, repped

The Human Centipede gisteren gekeken.

Niet afgezien. Dat is alles wat ik er over kwijt wil.

lol mietje. deel 2 is nog veel "leuker"

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Net naar Hunger Games: Mockingjay pt 1 geweest, goeie film. Deel 2 had er van mij zo achteraan gemogen!

Ik kan echt niet meer serieus naar haar kijken, dan zie ik haar alleen maar met gespreide benen op een bureaustoel, met d'r flensjestieten. Brrrrr.

Ik kan echt niet meer serieus naar haar kijken, dan zie ik haar alleen maar met gespreide benen op een bureaustoel, met d'r flensjestieten. Brrrrr.

Beetje raar verhaal man, ze heeft volle C cups. Ik weet niet naar welke foto's jij hebt gekeken hoor, maar ik denk dat je vriendin er nog aardig jaloers op kan zijn.

Flensjestieten? Wtf man

Net naar Hunger Games: Mockingjay pt 1 geweest, goeie film. Deel 2 had er van mij zo achteraan gemogen!

dat liedje blijft wel in je kop hangen, hoorde hem vanmorgen ook nog op de radio voorbij komen.... Come , come, come to the tree :rolleyes:

9juzm.jpg

de nieuwe ''Jurassic park''
ik vond zelfs de films goed, maar bij de 3rde was het verhaal al flink uitgemolken.
het lijkt nu dat ze weer met het zelfde idee verder zijn gegaan en niet echt een nieuwe richting ingeslagen zijn.
wat ik uitmaak van deze trailer lijkt de storyline behoorlijk lame.

wat denken jullie hiervan?

https://www.youtube.com/watch?v=ZXiahojLbOw

Heb alleen deel 1 meerdere malen gezien en een stukje van deel 2 volgens mij. Vond deel 1 wel vet maar de rest nooit echt aan gedacht te kijken. Mss dat ik deze wel ga kijken als ik er aan denk :p

Ik heb de eerste Jurassic Park gezien in de bioscoop. Toen ging ik net naar de brugklas van de middelbare school. Spannende film. Al hadden klasgenoten destijds op en aanmerkingen over een grote Jurassic Park sticker op mijn boekentas.

Chris Pratt.....really?? ???

No, but he looks like jelly :p

Kijk al heel lang uit naar JP 4. Trailer ziet er goed uit !

Terug
Naar boven