Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Mwha, zet het wel in een spoiler tag. Maar het gaat veel dieper dan dat gegeven.

Maar met die kennis de film gaan kijken, verpest heel de film. (imo)

Anyway

The maze Runner

Een film die lekker makkelijk en snel weg kijkt, zo op een willekeurige avond.
Karakters zijn erg doorzichtig, acteerprestaties ook niet top.
Het is een vrij simplistische film met weinig diepgang, grafisch ziet het er wel leuk uit.

IMDB: 7.3
Persoonlijk 6.2

De haai was helemaal verneukt, maar ik neem aan dat de film wel gepolisht wordt.

Zoals ik al zei, de film is nog niet af.

Slaat spijker op ze kop, die haai was zeker verneukt!
En als is ie nog niet af, redelijk veel materiaal al afgegeven dan, komt pas juni....

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Persoonlijk hecht ik meer waarde aan reviews dan trailers, er zijn namelijk ook wat goede films met een shitty trailer.

En er zijn ook genoeg shitty films met een awesome trailer, bv. Pearl Harbor :o

Of trailers, dat je heel de film eigenlijk al gezien hebt ;)

Interstellar

Een van de betere films van dit jaar. Goede cast, sterke prestaties, een goed verhaal en zeer mooie visuals. Qua tempo niet de snelste film, maar ik heb me in die drie uur prima vermaakt. Imo ook niet met Gravity te vergelijken; het zijn totaal verschillende films.

8.5

Net predestination gezien.
Weet niet goed wat ik ervan moet denken.

Hij is dus zij, maar ook de verwekker van dat kind?
En ook dus die bomber?
My whole life is a lie!

Erg goede film 8/10. Is wel een film net als fight club. Meerdere keren zien voordat je alles snapt. Begin is me wat te langzaam, maar is wel nodig. Omdat later alles bij elkaar komt. Film zet je aan het denken over jezelf.
Want eigenlijk gaat de film maar over 1 persoon, baby, man, vrouw. Allemaal dezelfde persoon. ;)

Klopt dat had ik wel door, maar ook al weet je dat; vraag ik me af wat nu echt het verhaal/ de achterliggende gedachte is. Het lijkt voor mij athans dat ze een leuke loop hebben gemaakt maar meer niet :p

Net predestination gezien.
Weet niet goed wat ik ervan moet denken.

Hij is dus zij, maar ook de verwekker van dat kind?
En ook dus die bomber?
My whole life is a lie!

Ja en ook die barman en Robertson volgens mij, is allemaal ''haar''.

Klopt dat had ik wel door, maar ook al weet je dat; vraag ik me af wat nu echt het verhaal/ de achterliggende gedachte is. Het lijkt voor mij athans dat ze een leuke loop hebben gemaakt maar meer niet :p

De achterliggende gedachte, dat jij iedereen bent maar elke vorm van jij een subjectieve ervaring mee maakt.
Dus telkens als er een baby wordt geboren wordt jij/ik geboren, alleen kunnen we dit niet simultaan ervaren.
Althans dat is meer mijn persoonlijke ingeving. :P

The art of the Steal 4/10
Slechte grappen, slecht geacteerd, voorspelbaar.

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Hoe veel is de horror?
Is het The Ring achtig met zieke schrikmomenten etc. of gewoon veel bloedjes?
En hoeveel chinese onzinvechtscenes?
Verhaal lijkt wel goed namelijk.

Horror is 0.
Meer thriller met wat bloed.
Weinig onzinvechtscenes, niet per se stereotype chinees eigenlijk.
Verhaal is meer waar het om gaat vind ik.

predestination idd één grote mindfuck, wel de moeite waard.

Iron Sky
In één woord: waardeloos.
2/10 voor die geyle Arische chick.

Left Behind- Nicolas Cage
2.5/10
http://www.imdb.com/title/tt2467046/

Sowieso slechtste film 2014 voor mij. Misschien wel in mijn top10 van meest waardeloze films aller tijden. Alles was slecht, verhaal, dialogen, camera werk, gewoon ronduit lachwekkend. Wist al dat religie nergens over ging. Nou... deze film bewijst dat ook weer. Diep triest ook dat zo'n groot acteur zoals NC, nu zo diep kan zinken.

Laatst bewerkt:
Wait whut...

Moet ik zeker zien. :roflol:

Onthou deze ook dan even:

Iron Sky 2

ironsky2.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=JKPwtDjzJMI

reptilians...lol

Terug
Naar boven