AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Predestination was zeker cool, 8,5 op zeker. Heerlijk zulke films.

Iron sky 2 zal zeker zijn budget terug moeten verdienen en dus kut worden denk ik.

predestination is zeker het kijken waard

gegarandeerde geest neuq

Waarom heb ik die kut spoilers gezien, nu is die kut film helemaal kut

oke dus zij is hem en ook die baby en blablabka

kutters

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Left Behind- Nicolas Cage
2.5/10
http://www.imdb.com/title/tt2467046/

Sowieso slechtste film 2014 voor mij. Misschien wel in mijn top10 van meest waardeloze films aller tijden. Alles was slecht, verhaal, dialogen, camera werk, gewoon ronduit lachwekkend. Wist al dat religie nergens over ging. Nou... deze film bewijst dat ook weer. Diep triest ook dat zo'n groot acteur zoals NC, nu zo diep kan zinken.

Een film met zo'n slechte imdb rating zou ik sowieso al niet gaan kijken in de eerste plaats.

Fury gekeken. 5/10.

Meestal komen de 2e wo films pas in het voorjaar voorbij maar kwam deze tegen en leek me wel wat om te kijken.
Rare film in de zin dat hij erg hard is maar tegelijkertijd op het sentiment probeert te spelen met een onervaren jong gastje dat moet leren wat oorlog is. Beetje in de zin van begrijpelijk maken voor de jeugd.
Redelijke oorlogsfilm die je een indruk moet geven van de totale waanzin. Best goede rol van Pitt wat me voor het starten van de film wat tegen stond.
Tot de laatste actiescene dan. Dan schakelt de film over op hollywood modus en weet de film grotendeels te verpesten. Slaat dan helemaal nergens op. Kwartier lang facepalms en hoongelach van mijn kant. Jammeur.

The Maze Runner.

Film vh genre Hunger Games.
Vermakelijk, maar ben niet wild van het einde.
Over het algemeen had ik er iets meer van verwacht.

6/10

5 Centimeters Per Second
"Byôsoku 5 senchimêtoru"
5cmperseondwootagain6mv_136.png

Weer eens een keer een anime gekeken.
Korte film verdeeld over 3 episodes.
Het is een drama/roman, helaas kon het verhaal me niet zo boeien, het is echt heel erg drama/roman namelijk.
Maar wat ziet dit er grafisch prachtig uit, kan zo naast meesterwerken als spirited away/howl's moving castle etc. vind deze stijl persoonlijk nog indrukwekkender zelfs.
Omdat het grafisch zo'n spektakel is en er zulke prachtige scenes inzitten, toch nog een redelijk cijfer.

IMDB: 7.9
Persoonlijk 6.5

Laatst bewerkt:
BOYHOOD

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed, maar niet zo super als ik had verwacht na het lezen van al die recensies en wat ik er over gehoord had.. Beetje overrated film vind ik.
Film is inderdaad knap gemaakt, maar toch miste het bij mij het echt ''meeslepende'' gevoel.. En had miss wat meer humor en inhoud ingemogen.

Houd niet weg, het is inderdaad een knappe en mooi gemaakte film.. Van een jonge die opgroeid en waarvan de ouders scheiden en van de dingen die in zn hoofd omgaan..
Acteerwerk was ook erg sterk, en zeker waard om te zien
maar niet de knaller die ik had verwacht, maar een iets betere dan gemiddelde film

7.5

Omdat het een ontzettende kut film is. Brb vliegen omdat meer hersencapaciteit. Crappy dialogen. En oh ja, ZE VERANDERT IN EEN USB STICK OP HET EIND.

deze film wordt de grootste challenge voor mijn verstand op 0 en lekker filmpje kijken skills tot nu toe

ik moet hem echt gewoon zien na alle haat die ik gelezen heb :roflol:

Wil met mijn dochter naar film vanavond

keiharde actie graag ,,,,,, welke ,,, raden jullie aan ???????????????

Opa

Draait The Drop nog? Leukste actiefilm nu.

Het is het volledig waard om uit te kijken, het wordt alleen maar beter (of feitelijk gezien: slechter). :roflol:

hem hem toch nog afgekeken idd

tot en met de master of the universe USB stick

man man man man man wat waren ze denkende :roflol::roflol::roflol:

Stalingrad (2013) 6.5/10

Een Russische 2e wereldoorlog film. Eens wat anders.
Paar verhaallijnen door elkaar. Russische vrouw uit het dorp daar die met een nazi gaat en een andere Russische vrouw die haar huis niet wil verlaten en een hoop Russische soldaten huisvest met uitzicht op het front wat tussen hun ligt.
Wordt af en toe flink op los geschoten en heeft verder weinig om het lijf. De film is daardoor knap lang. Acteurs zijn niet geweldig. Visueel is het wel allemaal prima in orde en daar hebben ze zo te zien flink hun best op gedaan.
In plaats van een Amerikaans moet je het dit keer doen met een dik Russisch patriottistisch sausje. Poetin zal hem een applaus hebben gegeven en misschien wat subsidie. Voldoende omdat curiositeit.

Expendables 3
4/10
Vorige 2 films had ik nog wel het 'so bad it's good' gevoel, echter bij deze volledig 'so bad it's shit'.
- extreem slechte special effects
- erg langdradig
Enige pluspunt was dan ook de Arnold quote.

Zometeen Yes man kijken.
Iemand ervaring? Komt u maar in.

Terug
Naar boven