XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Blended 6.7/10
Vind sowieso Adam Sandler grappige acteur.

Paar dagen terug Shaft gekeken:

De harde, maar coole detective John Shaft arresteert de racistische Walter Wade Jr. na een uit de hand gelopen ruzie. Maar Wade weet met gemak weer vrij te komen door de invloed en het geld van zijn rijke vader en door het feit dat de enige ooggetuige spoorloos verdwenen is. Als Wade twee jaar later opnieuw wordt opgepakt, zet Shaft alles op alles om die ene ooggetuige te vinden en Wade voorgoed achter de tralies te zetten. Maar ondertussen heeft Wade een deal met drugsbaron Peoples Hernandez, die Wade helpt door de ooggetuige om zeep te helpen.

Begon wel leuk maar werd minder naar mate de film vorderde. Half uurtje voor het eind ook uitgezet :o

5,79/10

The Drop

Toffe film. Spannend, maar heel surrealistisch met al die zwakbegaafde en onderkoelde types. Beetje raar, weinig actie.

7.8/10

Tekken 2 beginnen kijken (Mortal Kombat enzo waren ook niet goed maar nog wel amusant).

Mijn god dat acteerwerk :o en zoveel fouten dat ik me gewoon doodergerde in de film...de film ook langer maken door dezelfde scene nog eens te spelen maar dan in reverse :o

• Like
Waarderingen: mat
'71
Zeker het kijken waard. 7,5. Genoeg actie en spanning, zat ook wel smerig stuk in.

Tekken 2 beginnen kijken (Mortal Kombat enzo waren ook niet goed maar nog wel amusant).

Mijn god dat acteerwerk :o en zoveel fouten dat ik me gewoon doodergerde in de film...de film ook langer maken door dezelfde scene nog eens te spelen maar dan in reverse :o

Hee Belgmeneer. Taken is gewoon baas oke?

Pik je dat hij noemt je belg, geef hem een rode kaart.

Ja man ''belg'' equals ''r*tard'', zou ik echt niet pikken!

Oh lol er staat Tekken? Shiiiit ben al vanaf half 9 wakker ben moe srry :o

Wat een pauper uur is dat als excuus :roflol:

Taken 2 was op zich ook nog wel oke, 3 nog niet gezien maar uit de trailer kreeg ik wat het gevoel dat ze het aan het uitmelken waren.

Wel verbaasd dat dit al Tekken 2 is :o

Wat een pauper uur is dat als excuus :roflol:

Taken 2 was op zich ook nog wel oke, 3 nog niet gezien maar uit de trailer kreeg ik wat het gevoel dat ze het aan het uitmelken waren.

Wel verbaasd dat dit al Tekken 2 is :o

Echt hé :roflol: was toen bijna 4uur wakker

2 was poep, met die granaat en seconden. Liam Plz

Michiel De Ruyter (2015)

een nederlandse film waar ik wel van heb kunnen genieten. Drama, actie, moord en politieke spelletjes

ik geef een 7.5/10

Ook 1 aflevering gezien, is het vet om verder te kijken?
Ja zeker wel, leuk verhaal en triggerd wel om verder te kijken. Je wil weten hoe het gaat tussen de KGB en FBI. Leuk en spannende spelletjes spelen ze. Zit zo nu en dan ook leuke actie in.

Terug
Naar boven