- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

The Drop
Toffe film. Spannend, maar heel surrealistisch met al die zwakbegaafde en onderkoelde types. Beetje raar, weinig actie.
7.8/10
The Drop
Toffe film. Spannend, maar heel surrealistisch met al die zwakbegaafde en onderkoelde types. Beetje raar, weinig actie.
7.8/10
Kingsman: The Secret Service http://www.imdb.com/title/tt2802144/?ref_=nv_sr_1 iemand deze al gezien?
Tekken 2 beginnen kijken (Mortal Kombat enzo waren ook niet goed maar nog wel amusant).
Mijn god dat acteerwerken zoveel fouten dat ik me gewoon doodergerde in de film...de film ook langer maken door dezelfde scene nog eens te spelen maar dan in reverse
![]()
wat? 

Oh lol er staat Tekken? Shiiiit ben al vanaf half 9 wakker ben moe srry![]()
Oh lol er staat Tekken? Shiiiit ben al vanaf half 9 wakker ben moe srry![]()

Wat een pauper uur is dat als excuus
Taken 2 was op zich ook nog wel oke, 3 nog niet gezien maar uit de trailer kreeg ik wat het gevoel dat ze het aan het uitmelken waren.
Wel verbaasd dat dit al Tekken 2 is![]()
was toen bijna 4uur wakker Ja zeker wel, leuk verhaal en triggerd wel om verder te kijken. Je wil weten hoe het gaat tussen de KGB en FBI. Leuk en spannende spelletjes spelen ze. Zit zo nu en dan ook leuke actie in.Ook 1 aflevering gezien, is het vet om verder te kijken?