AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

American sniper (cinema)

De film is goed, en vertelt het verhaal zoals de titel al doet vermoeden het verhaal van een amerikaanse sniper.

De film laat de persoon er uit zien als een held, en terwijl kunnen ze ervoor zorgen dat hij het slachtoffer is van oorlog in Irak. Het is dus de perfecte prent om oorlog te verheerlijken en de oosterse landen als de bad guy te bestempelen.

De film is zoals ik zei echt goed, maar deze persoon was in werkelijkheid niet bepaald de persoon die ze in de film willen tonen aan het publiek.

7.8/10

Kingsman: the Secret Service

Een verdomd goede sleeper hit. Geweldige actiescenes en tevens gewoon fun om te kijken. Must see!

8/10

Whiplash 2014
http://www.imdb.com/title/tt2582802/

Flinterdun verhaal over een jonge drummer op een muziekschool.
8.6 op imdb is wat overdreven natuurlijk, maar hij kon me echt bekoren.
Als je de geluiden die een drumstel maakt niet kunt aanhoren kan je
deze film beter negeren.

7.9/10

Volgens mij nog steeds niet, ik wacht daar idd ook op :)

conan the barbarian

wel een vermakelijke film

7/10

'71 Zeker het kijken waard. 7,5. Genoeg actie en spanning, zat ook wel smerig stuk in.
Thanks! Wilde hem bijna opzetten, maar toch niet gedaan. Nu dus zeker kijken!

Verder heb ik American Sniper gekeken: 7.5/10

Before i go to sleep: 7.5/10
Licht mindfuck film. Best oke!

Afgelopen weekend naar seventh son geweest. En moet helaas zeggen dat het een zeer slechte film is. achteraf spijt dat ik ervoor betaald heb. Actie zit wel goed alleen het verhaal en hoe het eindigt is zeer slecht.

American Sniper:

Waargebeurd verhaal over een Amerikaanse navy SEAL sniper(ja echt) Chris Kyle over zijn tour of duties en thuissituatie.

Voornamelijk goed geschoten realistische schietscenes. Echter vind ik hem lichtelijk overrated en langdradig. Bradley Cooper zet in ieder geval een sterke rol neer. Ineens een redelijk buffe kerel met een Texaans accent.
IMDB geeft momenteel een 7.4.

6.5 /10

A Million Ways to Die in the West (2014)

Review
1tVzTon.gif

• Like
Waarderingen: Roth
Horrible Bosses 2

Haalt zoals verwacht niet het niveau van deel 1.

6/10

Nightcrawler

Indrukwekkende hoofdrol van Gylenhaal. Soort American Psycho, maar uit een slechter milieu. Totaal gebrek aan empathisch vermogen. Leuke dialogen ook.
Verhaal eromheen is echter flinterdun.

7/10

The Imitation Game

Speelt zich af tijdens WO II. De Britten zoeken een manier om Duitse codes te kraken & Benedicked Cucumbersnatch gaat het oplossen.
Goeie film.

7.5

Terug
Naar boven