Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

A most wanted man

Leuke plaatjes, aardige hoofdrol, maar thats it. Twee keer proberen te kijken en beide keren bleef ik in slaap vallen; zegt genoeg.

6/10

Berserk: The Golden Age Arc I & II & III (2012 - 2013)

berserk_2_3-930x375.png

Gebaseerd op de oude serie, tot nu toe 3 films, maar ik hoop op meer. :D
Dit is namelijk een erg brute anime, met veel bloed en harde scenes.
De eerste film is vrij ''down to earth'', maar het 2e en voornamelijk het 3e deel komen de demonen en gekke Japanse figuren in beeld.
Opbouw is erg goed, personages zijn goed uitgewerkt, en zoals ik al zei, erg grof, vooral het 3e deel.
Heb ze vrij rap achter elkaar gekeken en zie dan ook graag een nieuw deel komen.

IMDB: 7.7 - 7.9
Persoonlijk: 8

http://alualuna.files.wordpress.com/2012/08/berserk_2_3-930x375.png

De eerste film is vrij ''down to earth'', maar het 2e en voornamelijk het 3e deel komen de demonen en gekke Japanse figuren in beeld.
Opbouw is erg goed, personages zijn goed uitgewerkt, en zoals ik al zei, erg grof, vooral het 3e deel.
Heb ze vrij rap achter elkaar gekeken en zie dan ook graag een nieuw deel komen.

Is dat niet die manga waar de badguy Ballsack heet?

Weet niet, geen ballsack gezien geloof ik, heb dan ook met de Japanse audio gekeken.

http://alualuna.files.wordpress.com/2012/08/berserk_2_3-930x375.png

Doet me denken aan de pc game little fighter 2 haha.
lf2_chars.gif

Van de week "The Flash" wegens ziekte even in een aantal dagen gekeken. Wel een leuke wegkijk serie zonder al te serieus het te hoeven volgen. Makkelijk en leuk verhaal. Heeft ook een goed cijfer op IMDB. Ik geef het ook een 8.

http://www.imdb.com/title/tt3107288/?ref_=nv_sr_1

Gister phone booth gekeken. Begin was wel slapjes, later werd het beter. Zat ook wel grappig in elkaar. 6.5/10

Thunder and the House of Magic 2013

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Poesje wordt achtergelaten & zoekt een plekje om te schuilen. Hij komt terecht in een spookhuis, althans dat beweren andere dieren. Daar maakt hij nieuwe vrienden en beleeft ie een dol avontuur.

Na deze film had ik zin om pakweg een babypinguin te villen & van zijn pels kousen te breien terwijl ik de liefde bedrijf met het kadaver.

5.5/10
Ik had er meer van verwacht.

Behind enemy lines. Sommige stukken zijn een beetje onrealistisch, maar verder wel een leuke film. 6.9

• Like
Waarderingen: YOGI
50 SOG gisteren gezien. Afschuwelijk slecht. Acteerprestaties leken helemaal nergens naar (vooral het meisje trok op geen kut) en letterlijk alle clichés in 1 film. Het is een belediging voor de vrouw dat zij hier in groten getale willen naar gaan kijken.

The impossible, vond het vrij overrated aan 7,6 op imdb. Een 7 is het beste wat ik ervan kan maken. Alles is voorspelbaar, verhaal/script ligt natuurlijk vast omdat het waargebeurd is, maar totaal niet boeiend. Maakt ook niet echt emoties los bij de kijker, of je moet erg makkelijk emotioneel worden. Wel goed geacteerd verder en prima achtergronden.

Ik gaf deze film een kans omdat jij heb een 7 gaf, maar ik ga 'm niet eens afkijken :(. Vind er niet veel aan, ik kan me totaal niet inleven en zeker niet omdat "Lucas" zich veel te volwassen gedraagt. Net 1 minuut na de ramp schreeuwt hij tegen zijn moeder dat zijn 2 broertjes dood zijn en dat ze die maar niet moeten gaan zoeken ??? Ik geef The impossible een 3/10

Meest interessante aan deze film is @ 22 minuten 10 :roflol:
@popcorn time

Focus

Will Smith speelt een con artist die een grote score wil maken maar een oude liefde gooit
roeit in het eten.
Niet bijzonder maar kijkt leuk wel lekker weg.
Verhaal had meer diepgang kunnen hebben, film moet het meer van de mooie mensen / beelden hebben.

6/10

Hele slappe film, met een paar gimmicks waardoor het nog wat lijkt.

4/10

50 SOG gisteren gezien. Afschuwelijk slecht. Acteerprestaties leken helemaal nergens naar (vooral het meisje trok op geen kut) en letterlijk alle clichés in 1 film. Het is een belediging voor de vrouw dat zij hier in groten getale willen naar gaan kijken.

Waarom ga je die film als man dan ook kijken?

American sniper hele goeie film en verhaallijn is top. Alleen je moet wel van drama houden. ik geef de film 8,5/10.

Vond hem slap jammer, het verhaal sprak me totaal niet aan ook,
Clint Eastwood heeft veel beter werk gemaakt, Unforgiven, Mystic River...
Vind Bradley Cooper ook een slecht acteur :o

http://www.imdb.com/title/tt2179136/
Ja hij heeft wel eens betere films gemaakt maar vond american sniper wel aardig goed. Misschien komt dat omdat ik zelf ook in het leger wil gaan :P Ja ze hadden beter een andere acteur kunnen nemen voor deze film maar ja daar is het nu te laat voor

Ja hij heeft wel eens betere films gemaakt maar vond american sniper wel aardig goed. Misschien komt dat omdat ik zelf ook in het leger wil gaan :P Ja ze hadden beter een andere acteur kunnen nemen voor deze film maar ja daar is het nu te laat voor

Het verhaal moet je aanspreken denk ja, vond het wat te pro america.
slecht was de film wel niet, men verwachtingen waren mss wat te hoog ook :o

Clown (2014)

Horrorfilm van Eli Roth.
Man vindt een demonisch clownspak & trekt het aan.

6.5

Het verhaal moet je aanspreken denk ja, vond het wat te pro america.
slecht was de film wel niet, men verwachtingen waren mss wat te hoog ook :o
Dan ben je denk niet de enige bij wie de verwachtingen hoog waren :P Ik had er ook wel wat meer van verwacht maar ja je moet er zoals je zij idd van houden

Terug
Naar boven