el smurfo
Huge Freak
- Waardering
- 481
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
G.I. Joe the rise of cobra
zeer goeie actiefilm! 9/10
Tjah sorry, ik heb het voor hoogtechnologische actiefilms waar de grenzen van het mogelijke gepushed worden.
Mss dat hij eigenlijk maar een 8 waard is. Maar minder zeker niet.

[IMDB]Paul Blart: Mall Cop[/IMDB]
King of Queens is stukken leuker dan deze "funny" Die Hard look-alike.
6-/10

Zombieland
Matig filmpje zeg. Het begon nog redelijk met een tof gebracht verhaaltje, mede via uitbeelding van diverse "rules" als je wilt overleven in een wereld vol zombies. Daarna zakte het nogal flink in elkaar door de voorspelbaarheid, de romantiek (nerd gets pretty girl) en over het algemeen flauwe humor. Dit was gewoon 28 days later (etc.) in een humoristisch jasje. Of wacht, Shaun of the dead deed dit al, maar dan toch iets beter... Woody doet het nog oke, en ook Murray heeft een leuk rolletje, maar daar blijft het zo'n beetje bij.
Die 8,4 op imdb is uiteraard een grap. Het was uiteindelijk maar een flauw aftreksel van wat ik in gedachten had : lekker veel gore en goed verhaal met wat meer dan de standaard flauwe grapjes.
6/10
Je verwacht een goed verhaal bij een film met genaamd Zombieland? Vond het juist een dikke plus dat ze niet probeerde een hoogstaand moeilijk plot neer te zetten. Als ik daar zin in heb zet ik wel iets anders op.

---------------------------------------------------------------------------------
Dogville (2003)
![]()
Een verfilmd toneel stuk vond het maar niets, het decor en personages kwamen me niet geloofwaardig over en kon me niet boeien dus.
Heb het ding zelfs niet uitgekeken.
-------------------------------------------------------------------------------
The Strangers (2008)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Spannende film wel met schokkend einde.
7.5/10
Ik zag hem in de cinema en kon quasi alles voorspellen, wat een cliché horrorverhaaltje.http://thecia.com.au/reviews/p/images/public-enemies-poster-0.jpg![]()
Zonde, had allemaal veel beter gekund. Is gewoon een middelmatige actiefilm. Het verhaal is slecht uitgewerkt, de prestaties van de acteurs zijn niet hoogstaand, totaal geen diepgang in welk personage dan ook en historisch incorrect.
6.5/10
Ieder z'n mening maar Dogville is een klein pareltje imo. In het begin even inkomen met het decor maar wat een heerlijk filmpje eens je in de sfeer zin. Het psychologisch spelletje van de bewoners wordt erg mooi verfilmd en het einde is verrassend en schokkend (niet à la cliché The Strangers); Ideaal om te kijken op een luie middag. Bleef bij mij zeker even nazinderen, mede door de kritiek op de maatschappij die in de film naar boven komt, al kan je daar akkoord mee gaan of juist niet, dat laat ik in het midden.
Jammer dat deze aanpak niet door iedereen gesmaakt wordt. Deze film bewijst gewoon dat decors lang niet zo belangrijk zijn als iedereen denkt, dat is ook het opzet van de regisseur. Om dat te ervaren moet je de de film natuurlijk wel een eerlijke kans geven.
Akkoord, niet elk stuk uit de film is even goed en je moet er wel goed voor gaan zitten. Dit is geen filmpje dat je even kijkt wanneer je snel wat tijd hebt.
Dikke 8 krijgt deze film van mij.
The Strangers dan 7,5 geven en spannend noemen, kom op!Ik zag hem in de cinema en kon quasi alles voorspellen, wat een cliché horrorverhaaltje.
Veel mensen geven Dogville een hoog cijfer of noemen het een pareltje, daarmee wou ik hem wel is zien
toch kon het me niet boeien, sorry.
The strangers vond ik niet echt cliché daarbij is het een waargebeurd verhaal.
Inspiration
According to production notes,[5] the film was inspired by true events from director Bryan Bertino's childhood: a stranger came to his home asking for someone who was not there, and Bertino later found out that empty homes in the neighborhood had been broken into that night.[6]

![]()
Deze is vast wel eens eerder genoemd in dit topic, maar ik moet hem toch vermelden: Oldboy.
Vind dit een van de beste films die ik ooit gezien heb, en sowieso de beste revenge film ooit gemaakt.
Het plot van de film is simpelweg geniaal, beeld en geluid zijn subliem, ik kan deze film aan iedereen aanraden, een meesterwerk! Laat je niet tegenhouden doordat de film Koreaans gesproken is, gewoon ondertitels eronder en het went gauw genoeg. Deze film bevat tevens een legendarische vechtscène, naar mijn mening de meest realistische ooit gemaakt. Maar ik zal niet meer verklappen, je moet het gewoon zien.
Score: 10/10