Doelde hierop:
Sowieso Vito nadat Ralphie z'n pruik verloor. Ze brengen het een paar keer ter sprake.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doelde hierop:
Sowieso Vito nadat Ralphie z'n pruik verloor. Ze brengen het een paar keer ter sprake.
Tony Darrow schurkte ook aan tegen de maffia. (Goodfellas, The Sopranos)
![]()
To Junior!
Ai...ik ging die vanavond kijken. Is die zo slecht?Ga niet The Matrix Resurrections kijken. Een 2.5 uur durende belediging van de kijker/fan.
Kwas er al bang voor.Ga niet The Matrix Resurrections kijken. Een 2.5 uur durende belediging van de kijker/fan.
1 is natuurlijk het best maar ik vond 2 en 3 ook nog wel leuk. 4 is echt next level slecht en heeft enkel als doel je continu expres te beledigen. Is meer een slechte parodie sketch van zo'n amerikaanse avondshow, SNL ofzo.
Don't do it, je leven is beter zo.Ai...ik ging die vanavond kijken. Is die zo slecht?
Niet eens echt storend met een in your face woke moraal ofzo, wel personages die aan alle vereisten voldoen. Maar de film is zo slecht dat het daar van afleid.
Omg....hoe is dat mogelijk.Niet eens echt storend met een in your face woke moraal ofzo, wel personages die aan alle vereisten voldoen. Maar de film is zo slecht dat het daar van afleid.
Alle serieuze personages en vijanden behalve Neo en Trinity zelf zijn vervangen door sjw figuren en slechte comedy acteurs, en het merendeel is er enkel om continu de film zelf belachelijk te maken.
Het is onbeschrijfelijk slecht, je moet het eigenlijk zien om te kunnen begrijpen hoe erg het is.
Dan ga ik hem wel kijken, ik vond films als i still know what you did last friday the 13th ook geweldig.Niet eens echt storend met een in your face woke moraal ofzo, wel personages die aan alle vereisten voldoen. Maar de film is zo slecht dat het daar van afleid.
Alle serieuze personages en vijanden behalve Neo en Trinity zelf zijn vervangen door sjw figuren en slechte comedy acteurs, en het merendeel is er enkel om continu de film zelf belachelijk te maken.
Het is onbeschrijfelijk slecht, je moet het eigenlijk zien om te kunnen begrijpen hoe erg het is.
Haha m'n maatje zij dat ie GE-WEL-DIG was, maar hij heeft t wel vaker verkeerdGa niet The Matrix Resurrections kijken. Een 2.5 uur durende belediging van de kijker/fan.

Ben oprecht benieuwd naar de meningen van jullie over deze film