apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
same here

Moeilijk om te zeggen. Ik weet niet goed wat ik er moet van denken. Ik denk dat het uiteindelijk wat "leeg" aanvoelde. Toch was hij beter dan wat ik verwacht had na het lezen van sommige commentaren hier. De afwezigheid van Morpheus en het te vaak teruggrijpen naar beelden van de vorige films maakte het wat geforceerd. De eerste film blijft een pareltje. Kijk naar de film met lage verwachtingen en je zal hem niet zo slecht vinden.hebben jullie matrix 4 ondertussen al gezien @yasmine @Steks @apfelstrudel @inVorm ? ivalt ie mee of niet?
Kijk naar de film met lage verwachtingen en je zal hem niet zo slecht vinden.
En die rondvliegende blokjes n*ger manmanman. Zulke slechte weergaves/acteurs voor (pimp) Morpheus en Smith, ontnamen hen van alle charme. Neo had toch nog godmode dus kon gewoon rondlopen alle kogels van helikopters opvangen, totaal nergens enige spanning niemand ging dood of raakte zelfs maar in de moeilijkheden. Oh ze kan plots vliegen en ze hangen daar dan maar midden in de lucht overduidelijk als aan een filmharnas met bluescreen. Dat einde tegen de architect deed gewoon pijn om te zien dat iemand dat echt in een film geschreven heeft.
Vond em echt heel slecht.hebben jullie matrix 4 ondertussen al gezien @yasmine @Steks @apfelstrudel @inVorm ? ivalt ie mee of niet?
Misschien met de originele cast er bij dat deze weer wat meer voorsteld, maar ziet er ook weer uit als alleen maar domme actie.'k Vond de eerste prima hoor.Die Jurassic World films zijn erg dom inderdaad, maar toch leuk om dino's te zien.Misschien met de originele cast er bij dat deze weer wat meer voorsteld, maar ziet er ook weer uit als alleen maar domme actie.