MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

tenor.png

American assassin gezien deze week. Zeer goede openingsscène.
De rest was ook goed, boven gemiddeld.
En daar mogen we de laatste tijd al tevreden mee zijn.

hebben jullie matrix 4 ondertussen al gezien @yasmine @Steks @apfelstrudel @inVorm ? ivalt ie mee of niet?
Moeilijk om te zeggen. Ik weet niet goed wat ik er moet van denken. Ik denk dat het uiteindelijk wat "leeg" aanvoelde. Toch was hij beter dan wat ik verwacht had na het lezen van sommige commentaren hier. De afwezigheid van Morpheus en het te vaak teruggrijpen naar beelden van de vorige films maakte het wat geforceerd. De eerste film blijft een pareltje. Kijk naar de film met lage verwachtingen en je zal hem niet zo slecht vinden.

Ozark

..het blijft fantastisch!!!!!!

Ik had geen verwachtingen er doet gewoon heel veel afbreuk aan de setting en stijl van de eerdere delen en het zit vol fouten en slecht geschreven plotpunten. Hebben er een soort komedie van proberen te maken met de slechtste Z-acteurs. Het hele begin was cringe, stukje in zion ging nergens over had geen enkele consequenties maar er moesten even hele lappen plot als tekst opgelezen worden om verder te kunnen gaan, redding van Trinity die via wifi in de matrix verbonden kon blijven huh wat met een of ander mindtransfer vliegbeest wat :o En die rondvliegende blokjes n*ger manmanman. Zulke slechte weergaves/acteurs voor (pimp) Morpheus en Smith, ontnamen hen van alle charme. Neo had toch nog godmode dus kon gewoon rondlopen alle kogels van helikopters opvangen, totaal nergens enige spanning niemand ging dood of raakte zelfs maar in de moeilijkheden. Oh ze kan plots vliegen en ze hangen daar dan maar midden in de lucht overduidelijk als aan een filmharnas met bluescreen. Dat einde tegen de architect deed gewoon pijn om te zien dat iemand dat echt in een film geschreven heeft.

Actie was slecht, geeneens leuke vechtscenes, geen enkele poging om filosofisch te doen of zichzelf een beetje serieus te nemen a-la eerdere delen. Nee het was geen Matrix. Maarja goed er zijn ook mensen die goedkope Netflix of Marvel troep kijken en dit had ongeveer die kwaliteit.

Laatst bewerkt:
Je ziet het overal om je heen

We willen toch vechtende triceratopsjes zien tegen t rex'es?

Death on the Nile

3/10

Onsamenhangende vervelende niet boeiende 3 uur van mijn leven weggegooid.

Terug
Naar boven