Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

roxxe zei:
wtf heb ik nu weer afgehaald ???
"story of rick"
soort hongkongse horrorfilm in de trant van braindead, ongeloofelijk echt,
film is er echt over de top
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whaha hele vette film is dat. Zware over the top horror, kheb echt hard gelachen met die film.

American Psycho weer een keer gezien. Blijft een top film, prachtig geacteerd door Christian Bale.
Heel onderkoeld filosoferen over muziek als je op het punt staat iemand te vermoorden.:D

7 / 10

mvg, Daan

Vanavond om 22:25 op NET5 komt L.A. Confidential, dikke aanrader!

ik heb de soundtrack van requiem for a dream van 60 min in een ruk afgeluisterd; wat een benauwde en huiveringwekkende muziek. echt fenomenaal, beste muziek ooit bij een film. vooral het slotstuk van de film met het magnifieke cameramontage, de confronterende en schokkende beelden en het bijbehorende onheilspellende muziek met strijkers en een tempo dat je naar adem doet snakken, is een ervaring die bij mij voor altijd in het geheugen zit gegrift.

The Island gezien: beetje matig acteerwerk maar met interessant en actueel verhaal (inspiratie matrix?) en goede actie. Omdat het nooit echt saai werd en verder wel de moeite waard is: 6.6/10 misschien is mijn score wat laag, hangt ervan af hoe graag je dit soort films ziet.

Gisteravond Hostel gezien.
Heb een beetje gemengde gevoelens bij de film, aan de ene kant werd ik wel botergeil van die vrouwen (heb net een frontload test erin geknald;) ), aan de andere kant vind ik het verhaal een beetje matig.
Wel bloederige horror met boormachine, kettingzaag, tang, doorgeknipte achillespezen, uitgestoken ogen, afgezaagde/gesneden vingers, afgehakte lichaamsdelen en noem maar op:lick:

En slecht gecast! ;)

Laatst bewerkt:
Zojuist Harold & Kumar go to White Castle gezien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Schitterende film, heb me helemaal kapot gelachen :D

Gister Paradise now gezien.
Een film over 2 palestijnse zelfmoord terroristen. Goede film, al was het einde wel een beetje abrupt afgelopen. De film betekend voor mij veel, omdat ik een goede buurjongen/vriend ben verloren door een zelfmoordterrorist in Tel Aviv.

7,5/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.630
TongPo zei:
Schitterende film, heb me helemaal kapot gelachen :D
****, volgende keer als ik stoned ben (nog 2,5 week te gaan) ga ik deze film checken, hoor te goede verhalen :D

Overigens gisteravond echt genoten van Midnight Cowboy. Heel erg sterke film, beste rollen van zowel Hoffman als Voight.
8/10

Truth or consequences, NM is erg zwak. Slecht geacteerd, ongeloofwaardig verhaal. Gewoon slecht. 4/10

Harold and Kumar is echt briljant :D Stoned kijken zal je zeker bevallen (helemaal omdat hun ook constant stoned zijn in de film..)

Black Knight zei:
Gisteravond Hostel gezien.
Heb een beetje gemengde gevoelens bij de film, aan de ene kant werd ik wel botergeil van die vrouwen (heb net een frontload test erin geknald;) ), aan de andere kant vind ik het verhaal een beetje matig.
Wel bloederige horror met boormachine, kettingzaag, tang, doorgeknipte achillespezen, uitgestoken ogen, afgezaagde/gesneden vingers, afgehakte lichaamsdelen en noem maar op:lick:

ik vind het zelf echt een heel matige film.. had er veel van verwacht, maar vond het echt een B-horror.. beetje jammer.. wel lekkere wijven though :)

2.5 / 10

heb net

The man
Edison
bandidas (had ik al een tijdje)

gezien, vooral bandidas was leuk met die geile chickies :)

hostel vond ik ook niet echt super, vooral ranzig.

Harold And Kumar ook gezien, leuke film. Hoort een beetje thuis in het rijtje van american pie, another teen movie en al die andere tiener comedies vind ik.

Maargoed net maar weer is scary movie 1 gekeken, was op tv. Blijft toch de beste van de 3 , binnekort komt 4 ook al uit. Hopelijk word die net zo goed :)

Gister de Amitiville horror gezien. Lekker duister. Vermakelijke film, alleen niets nieuws onder de zon. 7/10

en Hard Target :roflol:
Blijft leuk vooral dat begingevecht als dat vrouwtje beroofd word . 7/10

Gister Fear & Loathing in Las Vegas gezien met Johnny Depp.

Gaat over twee gasten die in Las Vegas allemaal verschillende soorten drugs gaan uitproberen.

The only thing that really worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge, and I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon.

:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.637
TongPo zei:
Gaat over twee gasten die in Las Vegas allemaal verschillende soorten drugs gaan uitproberen.
no shit! :D

Haha toch gaat de film wel dieper dan dat hoor, al blijft het DE drugsfilm bij uitstek die meerdere lachkicks kan garanderen :D

Is Signs (met o.a. Mel Gibson) de moeite waard om te kijken?

Komt vanavond om 20:30 op ketnet.

TongPo zei:
Is Signs (met o.a. Mel Gibson) de moeite waard om te kijken?

Komt vanavond om 20:30 op ketnet.

Vind van niet, maar meer omdat dit soort onderwerpen me niet aanspreekt. Zweverig gedoe.

Net Boyz n tha Hood gezien met o.a. Ice Cube. Net als Menace II Society een hele goede ghetto film.

8/10

Terug
Naar boven