Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Rob G zei:
Ik vond Ice Age ook gewoon een suffe film.

wat moet ik daarvan denken, terwijl je story of ricky wel vet vond? paradoxaal persoontje ben jij ;)
gister phone booth gezien, was echt een vette film.ok de dialogen waren cliche maar de spanning op 1 m² was er niet minder om.

Gezien Hostel:

Film kon me niet echt bekoren, de film begint met twee backpackers in Amsterdam. En hoe typisch ook weer zijn ze dol enthousiast over ons gedoogbeleid. Ze duiken direkt de eerste de beste groen shop in. Later in de Discotheek praten de Nederlanders , Duits !!.. Is het zo moeilijk om Nederlanders in Amerikaanse films ook Nederlands te laten praten. Er komen wel enkele lekkertjes voorbij in de film, maar als ik die wil zien download ik wel wat anders. Enige reden dat dit gedaan is om nog wat geile pubertjes naar de Bios te trekken. Er komt wel een hoop gore voorbij, waarbij ook ik eventjes een vies gezicht bij trok, maar echt horror zou ik het niet willen noemen. Het einde is nogal abrupt.
Ik geef em een 5/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.664
Ice Age was gewoon weer een matige animatiefilm, een enkele glimlach maar verder ronduit matig. 5/10

spiertje16 zei:
Uiteraard, remake ook gezien en die viel in het niet bij de origineel. En ik wacht nog steeds op je filmpje van de finale!:mad:
Damn, anders ik wel. Doe nu al wekenlang niets anders als studeren, dus heb geen tijd om er achteraan te gaan. Over ruim een week neem ik mn (welverdiende) vakantie en zal die film eens eigenhandig op gaan halen. Dus uiterlijk eind volgende week staat ie online (mits er natuurlijk fatsoenlijk beeldmateriaal opstaat). :thumbs:

4 brothers: leuk, vermakelijk, maar weer typisch amerikaans. toch een 7/10

fearless: Een film over het vroegere china met een aantal mooie shoalin gevechten, met soms een vleugje matrix-style. De film moet je alleen kijken om de gevechten en niet om de verhalen/acteerwerk. Erg gaaf! 8/10

Eindelijk eens the blair witch project gezien. Had toch iets meer verwacht.
Nooit eerder een film gezien die helemaal met een amateur camera in beeld is gebracht. Het trillen van het beeld is soms erg irritant. Het geeft wel een veel realistischer indruk.

Men wil dus doen geloven dat dit een docu is die gevonden is nadat enkele student filmmakers verdwenen zijn in een bos waar er een legende de rond doet rond the blair witch.

Ik vind de paniek iets te snel toeslaan eigenlijk, wat de geloofwaardigheid wat verminderd. Weinig interessante scenes voor een horror, eerder een thriller.

Conclusie is: Voor originaliteit krijgt deze toch een 7, voor horror gehalte een 5, acteerprestaties zijn redelijk te noemen een 6.5, als totaal kom ik niet verder dan een 6
Wel eens de moeite waard maar komt niet in de buurt van wat ik van een goede film verwacht.

Wat het einde moet voorstellen weet ik niet precies maar ik veronderstel dat Josh behekst is ofzo en de anderen later gewoon volgen.

Bale nite

Equilibrium gezien: dope! 8
Batman Begins: man, dit verdrijft Val Kilmer als de beste batman: 8.5
American Psycho: tja, blijft een klassieker

cool om te zien dat Bale zo van lichaam kan veranderen - skinny, gespierd, super buff

• #1.668
The Machinist (el maquinista) nog niet gezien zeker!? ;)

Vanavond Sleepy Hollow op TV, wordt wel goed beoordeeld. Maar is dit nu ook aan te raden aan een niet-Burton fan, zoals ik? Wie heeft em gezien?

ik heb Sleepy Hollow gezien en ik ben ook niet zo onderste boven van die Burton sT. Het is zeker wel mooi om te zien allemaal, maar het is wel gewoon een beetje een kinderfilm. Ik vond Sleepy Hollow dus wel aardig om te kijken maar zeker niet meer dan dat.

KaLe zei:
4 brothers: leuk, vermakelijk, maar weer typisch amerikaans. toch een 7/10

Dat vond ik nou echt een but-film. Dat ze in deze tijd nog steeds van die domme, slappe, afgezaagde actieflopfilms maken. 4 Van die zogenaamd 'ruige' gasten, pfff, het viel me nog mee dat Vin Diesel geen gastrol in de film had.

The Constant Gardener gezien, Rachel Weisz speelt erg sterk en het verhaal boeit ook van begin tot eind. 8/10.

Rob G zei:
Dat vond ik nou echt een but-film. Dat ze in deze tijd nog steeds van die domme, slappe, afgezaagde actieflopfilms maken. 4 Van die zogenaamd 'ruige' gasten, pfff, het viel me nog mee dat Vin Diesel geen gastrol in de film had.

Daarom zeg ik ook "typisch amerikaanse film".. Niets nieuws onder de zon, maar het kijkt toch lekker weg.

Lord of War gezien gisteren

t*ring wat een goede film! Deze heeft alles, een 8,5!

Hotel Rwanda ook gezien, hoewel ik meer van deze film verwachtte en hij genomineerd is voor 3 oscars. Vond ik deze toch iets tegenvallen. Daarom een 7

• #1.675
Rob G zei:
ik heb Sleepy Hollow gezien en ik ben ook niet zo onderste boven van die Burton sT. Het is zeker wel mooi om te zien allemaal, maar het is wel gewoon een beetje een kinderfilm. Ik vond Sleepy Hollow dus wel aardig om te kijken maar zeker niet meer dan dat.
Denk dat ik hem toch ga kijken. Begint als ik net van de UB terugkom :)
Maar ik ben het met je eens wb kinderfilms. Big Fish vond ik om die reden ook een heel gierige film. Wat vond jij van die film?

ZoutZak zei:
Denk dat ik hem toch ga kijken. Begint als ik net van de UB terugkom :)
Maar ik ben het met je eens wb kinderfilms. Big Fish vond ik om die reden ook een heel gierige film. Wat vond jij van die film?

Mja Big Fish vond ik dan wel weer een aardige film, ook niet extreem goed maar wel leuk om te kijken. Die vond ik toch net wel een stukje minder kinderachtig dan Sleepy Hollow. Op zich is sleepy hollow wel ok en toch wel de moeite om te kijken, en er zitten wel een aantal scene's in de niet echt geschikt zijn voor minderjarigen. Maar toch zit er een beetje een kinderlijk randje aan.

Ik heb van de week ook corps bride gezien, maar dat vond ik helemaal een bagger film. Veel te veel cliche's.

• #1.677
Rob G zei:
er zitten wel een aantal scene's in de niet echt geschikt zijn voor minderjarigen.
Oke, dan laat ik deze links liggen dus! Hehe, nou ik geef de film voorlopig het voordeel van de twijfel, dus vergevingsgezind als ik ben, krijgt Timmy Burton nog een kans.

ZoutZak zei:
Oke, dan laat ik deze links liggen dus! Hehe, nou ik geef de film voorlopig het voordeel van de twijfel, dus vergevingsgezind als ik ben, krijgt Timmy Burton nog een kans.

de burton films die je MOET zien:

# Edward Scissorhands (1990)
# Ed Wood (1994) <= zeker zien, staat in m'n top10, Depp is god ;)
# Batman (1989)
# Beetle Juice (1988)

kom ik nooit beu

als je kan ook Vincent (1982) gaan zien, - een klei-animatie film, erg goed

deze man heeft meer fantasie/durf dan de meeste in hollywood en de combo met johny depp is altijd boxoffice-success

Laatst bewerkt:
  • #1.679
Enkel Ed Wood heb ik van dit lijstje nog niet gezien, de rest heb ik niet hoger als een 6 gerate.

Vanavond wellicht weer een onvoldoende voor Burton? ;)

• #1.680
Ja hoor, en ik heb nochtans mezelf opengesteld voor deze film. Maar toch weer typisch Burton wat mij betreft, mooie decors en kostuums, en daar is dan ook alles direct mee gezegd. In het begin werd nog wel een aardig sfeertje opgeroepen (zie decors/kostuums) maar dit vervlakte al snel in een nietszeggend spookverhaaltje. Aardige kinderfilm wellicht.
5/10

Terug
Naar boven