MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Band of Brothers zojuist binnen gehaald .... van het weekend weer eens kijken. Dit is echt een hele goede film bestaande uit 10 series van een uur. Zéér de moeite waard om te zien. Geregisseerd door o.a. Steven Spielberg en Tom Hanks.

9.5/10

dubbel

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.643
Mee eens, heb de afgelopen maanden ook weer 8 afleveringen gezien :thumbs:

Overigens heeft Spielberg geen aflevering geregisseerd, Hanks wel (#5 Crossroads). Spielberg was (executive) producer.

WOII doet het altijd goed bij mij, maar dit verdient gewoon een 10/10!!

Vanavond Fargo om 22:30 op RTL7.

• #1.646
TongPo zei:
Vanavond Fargo om 22:30 op RTL7.

Absolute aanrader, geniale film :thumbs:

Gisteren Forrest Gump nog een keer gekeken. Toch wel een mooie film, bij herziening viel me aantal zaken op. Allereerst de shitload aan fantastische nummers die als een soort tijdsimpressie voorbij komen. Veelvoud aan Bob Dylan en The Doors!!
Daarnaast vond ik een hoogtepunt de mooie verwijzing naar Midnight Cowboy, met de muziek en een gelijkend shot van midnight downtown NY, waar Sinise als Hoffman schreeuwt " HEY!! I'm walking here, I'm walking here!! ". Geweldig.

Duurt wel gewoon een half uur te lang, hiervoor een punt aftrek. 7/10

Ik had ook ff een stukje gekeken. Het blijft echt een vette film, echt gelachen.

V for Vendetta wordt een regelrechte blockbuster.

TongPo zei:
Band of Brothers zojuist binnen gehaald .... van het weekend weer eens kijken. Dit is echt een hele goede film bestaande uit 10 series van een uur. Zéér de moeite waard om te zien. Geregisseerd door o.a. Steven Spielberg en Tom Hanks.

9.5/10

Helemaal mee eens, een van de weinige serie's die echt diepgang had en waarbij ik bij het einde dacht NEEEEE ik wil meer
Overigens net de manchurian candidate gezien: Sterke thriller met veel raadselachtig delen

krijgt van mij een 8/10

''Sleepers''

Goede film / cast. Goed verhaal maar ik had een ander einde verwacht.

7/10

mvg, Daan

• #1.651
  • #1.652
Overigens gister The Texas Chain Saw Massacre uit 1974 gekeken, en prettig verrast. Het verdient de cultstatus zeker wel. Sterke setting en enkele memorabele shots.

7/10

net pirates of the caribean gezien.
toch wel zeker sterke film, goede cast, goed verhaal, spanning, humor...
Beetje vanalles dus. Ik wacht hoopvol op het vervolg

8/10

in augustus 2006 komt hij uit in amerika.
dan kan het downloaden beginnen

in juli 2006 komt hij uit in amerika.
dan kan het downloaden beginnen

• #1.657
Ice Age vanavond op tv, nog niet gezien. Maar ik denk dat ik het maar zo laat, aangezien ik Shrek en soortgelijke producties ook totaal niet kan waarderen.

Of is Ice Age toch van een ander niveau?

ice age is nog wel lachen, vond ik beter als shrek, welke ik toch maar matig kon waarderen

Ik vond Ice Age ook gewoon een suffe film.

Terug
Naar boven