AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

idd Rob G heerlijke film. Vond het hoofdpersonage heel grappig en het verhaal was ook wel leuk en onderhoudend

acidreign zei:
idd Rob G heerlijke film. Vond het hoofdpersonage heel grappig en het verhaal was ook wel leuk en onderhoudend

!!!SPOILER!!!

Ja vooral als hij staat te pissen en dat lijk in de badkamer ligt :roflol: Ik lag echt helemaal dubbel toen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.844
Ghehe idd, maar dat samen met een of twee andere scenes (openingsscene was ook wel aardig) was dan ook alles... Vrij matig filmpje vind ik toch.

@ Eric, precies. Een belachelijk laatste kwartier verdoet toch veel van een toch zeer vermakelijke actiefilm.

xmen 3, the last stand gister in de bios gezien. Zeker de moeite waard!

Im the juggernaut, b*ch!

Gister big momma's house 2 gezien :(

Heel slecht ik geef hem een 4

Poseidon gezien gisteren 7/10. Flinterdun verhaaltje met hier en daar grote gaten maar het spektakel maakt veel goed. Deze film moet je absoluut op het grote scherm zien :)

Gisteren From Dusk Till Dawn 1 bekeken. Ik vond het een interessante film tot er plots vampieren verschenen. Ik had dus de achterflap niet gelezen. Helaas was het van dan af Vampires niveau.

Enorm jammer!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.849
Tarantino meets Rodriguez ;)

Het plots verschijnen van de vampieren was echt een buzzkill.

Laatst bewerkt:
Santino88 zei:
Ik heb gisteren from dusk till dawn bekeken. Ik vond het een beste film tot er opeens een vampier verscheen (had de achterflap niet gelezen) toen was de fun over voor mij. Brakke film zelfs voor zijn genre deed me denken aan vampires met Baldwin, schande dat Harvey zich verlaagt tot deze misbaksels.

4/10
sterf :)

een andere stupid - waste of my time film is mystery men, met ben stiller, hank azary (stem vd simpsons), william h macy (superacteur) en nog een paar ;)

gaat over klungelende amateurhelden, met erg stomme humor, misschien nog grappig met een jointje op :)

Ik heb gister eindelijk Saw gezien :D erg goede film, maar dat weet iedereen hier al denk ik.

Ik ga zometeen kijken naar Fearless, een nieuwe kung fu film met Jet Li.

"This film tells the story of Chinese Martial Arts Master Huo Yuanjia (1869-1910). Huo Yuanjia was the founder and spiritual guru of the Jin Wu Sports Federation."

Ik ben benieuwd :)

roxxe zei:
een andere stupid - waste of my time film is mystery men, met ben stiller, hank azary (stem vd simpsons), william h macy (superacteur) en nog een paar ;)

gaat over klungelende amateurhelden, met erg stomme humor, misschien nog grappig met een jointje op :)

Whaha ik moest toch echt wel paar keer lachen bij die film, maar is ook al lang geleden dat ik hem zag. Vooral Captain Amazing is vet! Maar net als bijna elke comedie van die soort veel cliche's enzo wat het dan weer wat muf maakt.

gister green street hooligans gezien,

geweldadig ! maar met een verhaallijn waar je u tegen zegt,

een dubbele dikke aanrader !
serieus

Green Street Hooligans DVD -- Official Site

THE MOVIE HOLLYWOOD DOESN'T WANT YOU TO SEE

Santino88 zei:
Ik heb gisteren from dusk till dawn bekeken. Ik vond het een beste film tot er opeens een vampier verscheen (had de achterflap niet gelezen) toen was de fun over voor mij. Brakke film zelfs voor zijn genre deed me denken aan vampires met Baldwin, schande dat Harvey zich verlaagt tot deze misbaksels.

4/10

sterf :)

Vanavond memento: Memento (2000)

TongPo zei:

Ik vond het geen leuke film. Wel verrassend allemaal maar toch, vond hem erg irritant.

Gister Brokeback mountain en Hellboy gezien.
Brokeback mountain viel me alles mee, ook al was dat hele gaygedoe wel ff wennen(ik voel de grappen al aankomen) maar ik vond het een erg mooie film!

Hellboy daarentegen kon me niet zo boeien. Mooie effecten maar verder niet echt interessant, op een paar grappen na....

Zijn er hier nog mensen die ook posten op IMDB?

Memento is erg goed ja.. ik heb hier de dvd liggen.

Terug
Naar boven