acidreign
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZoutZak zei:
acidreign zei:idd Rob G heerlijke film. Vond het hoofdpersonage heel grappig en het verhaal was ook wel leuk en onderhoudend
Ik lag echt helemaal dubbel toen.sterfSantino88 zei:Ik heb gisteren from dusk till dawn bekeken. Ik vond het een beste film tot er opeens een vampier verscheen (had de achterflap niet gelezen) toen was de fun over voor mij. Brakke film zelfs voor zijn genre deed me denken aan vampires met Baldwin, schande dat Harvey zich verlaagt tot deze misbaksels.
4/10

erg goede film, maar dat weet iedereen hier al denk ik. 
roxxe zei:een andere stupid - waste of my time film is mystery men, met ben stiller, hank azary (stem vd simpsons), william h macy (superacteur) en nog een paar
gaat over klungelende amateurhelden, met erg stomme humor, misschien nog grappig met een jointje op![]()
2be4 zei:gister green street hooligans gezien,
geweldadig ! maar met een verhaallijn waar je u tegen zegt,
een dubbele dikke aanrader !
serieus
Green Street Hooligans DVD -- Official Site
THE MOVIE HOLLYWOOD DOESN'T WANT YOU TO SEE
it's made by hollywoodSantino88 zei:Ik heb gisteren from dusk till dawn bekeken. Ik vond het een beste film tot er opeens een vampier verscheen (had de achterflap niet gelezen) toen was de fun over voor mij. Brakke film zelfs voor zijn genre deed me denken aan vampires met Baldwin, schande dat Harvey zich verlaagt tot deze misbaksels.
4/10
TongPo zei:
TongPo zei:
roxxe zei: