Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

2be4 zei:
druk eens op die link, nou duidelijk 'roxxe' ?

dat van, the movie hollywood.. blabla

was geciteerd van de official site
dan zal het wel waar zijn als het op de site staat?

Heeft iemand overgens een site met leuke linkjes van fijne download sites voor films. Van die yousendit links enzo.....vind dat zo onwijs handig....
Leuke links ook welkom.

Kale, inderdaad wel een vette film maar een beetje een zwak einde. Harde films verdienen een hard einde.

Gisteren House of flying daggers bekeken. Dit was meer een aziatische film á la 'Crouching tiger hidden dragon' en 'Hero'. Er zaten echt een paar mooie scenes tussen (landschappen, kleuren), maar qua verhaallijn was het minder.

Ik heb er toch van genoten en als je houdt van een film als Hero, dan vind je deze ook wel goed.

Of Fearless ;)
Is de nieuwe van Jet Li , vond het echt een goeie film :D

Ik heb net Ong Bak bekeken (jaja alweer martial arts :D)

Als je geen zin hebt om veel na te denken en van harde vechtscenes houdt, dan is dit je film :).

Vind je Ong Bak goed check dan ook Tom Yum Goong , is ook een film van Tony Jaa ( zelfde gast als in Ong Bak ) zitten echt goeie vechtscenes , met onder andere een kapoeira vechter die de bewegingen heeft gedaan voor Tekken :D. Verder zit er ook een gevecht in waar hij het opneemt tegen heel veel vechters die ook zeer cool is :D

Hier een stukje van de film
[Link niet meer beschikbaar]

en dit is die scene die ik bedoelde met veel vechters :D
[Link niet meer beschikbaar]

Het verhaal is zwak , maar daar gaat het hier niet om :)

Ik ga ze niet bekijken
Ik wil de hele film zien!

Aight Tom Yum Goong moet ik ook zien. Alleen ik moet wachten tot hij langskomt op de nieuwsgroepen :p.

spiertje16 zei:
Ik ga ze niet bekijken
Ik wil de hele film zien!

Nja dat kleine stukje kan je best bekijken hehe want er komt nog genoeg vechten in :D

@Corazon hij kan ook worden gepost onder Muay Thai Fighter , hier had ik me dus ook in vergist :P

ok thanks ik zal erop letten :thumb:

vandaag v for vendetta gezien

conclusie = veel hype
gevechten zijn chique gedaan (wachowski broers), maar al de rest suckt eigenlijk :(
3/10

Zo weinig roxxe?
Ik wou hem ook gaan zien omdat mensen zeiden dat het een heel controversieel verhaal had en de vechtscene om te smullen waren

pink panther 2006, met kevin cline & steve martin, waarbij ik aan deze twee een doodsverwensing wil maken, tevens ook aan de producers,regisseur en de scenarioschrijvers

please sterf traagjes en pijnlijk: -1000000000/10

zo'n verhaaltjes (facistische regering enzo) bestaan al eeuwen, ook de dialogen stak me tegen, herinner je die witte ouwe "architect" vd matrix nog?
wel stel je dat soort dialogen voor, maar dan de hele film :eek:

roxxe zei:
zo'n verhaaltjes (facistische regering enzo) bestaan al eeuwen, ook de dialogen stak me tegen, herinner je die witte ouwe "architect" vd matrix nog?
wel stel je dat soort dialogen voor, maar dan de hele film :eek:
Ik heb dat dialoog nog steeds niet begrepen
Wat bedoelde hij daar precies eigenlijk?

Terug
Naar boven