AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Diabolic zei:
Nou, dat lijkt me dus niet bijzonder genoeg om daar een cinemaatje voor te betalen. De film werd met veel poeha aangekondigd en nu bijkt het veel geblaat voor weinig wol te zijn geweest.

Het boek heb ik btw wel gelezen en ik vond het niet om over naar huis te schrijven. Het Juvenalis Dilemma, ook van Dan Brown, heb ik ook gelezen en dat boek is precies een kopie van De D-Code. Het is slechts de inhoud die controversieel is, voor de rest echt niet veel bijzonders.
???

juvenalis dilemma is helemaal niet gelijk aan de dvc :shake:
jd gaat over een "onkraakbare code", met andere personages dan dvc

al het berninie-mysterie gelezen? soort prequel op dvc, echt wel goed hoor

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.802
Nou ik heb na 2,5 uur m'n buik wel vol van die verhaaltjes van Dan Brown eerlijk gezegd...

Nochtans wel enigszins de moeite om in de bios te gaan zien!

Laast was 8mm op tv
Iemand die gezien?
Vermakelijke film! En gisteren was Tears of the Sun of teevee
Leuke actie maar mij iets te Amerika-propaganda

Overigens zijn vanavond Xmen 2 en Vanilla Sky op tv
Ik twijfel om welke te zien

roxxe zei:
???

juvenalis dilemma is helemaal niet gelijk aan de dvc :shake:
jd gaat over een "onkraakbare code", met andere personages dan dvc

De fundamenten van beide boeken lijken heel goed op elkaar. Zoiets heb ik nog bij geen enkele andere schrijver gezien.

al het berninie-mysterie gelezen? soort prequel op dvc, echt wel goed hoor

Nee, nog niet gelezen. Ik ben het ook niet direct van plan om nog andere boeken van Dan Brown te lezen want hoewel hij heel vlot leest vind ik zijn boeken verder niet zo bijzonder. Vooral het einde van z'n boeken die ik reeds heb gelezen vind ik nogal teleurstellend.

Laatst bewerkt:
  • #1.806
X-men 2 net ff gekeken.... Was het eerste deel dat ik er van zie, was wel grappig, maar heb er niets mee.

• #1.807
vanavond Collateral Damage (Schwarzenegger!) As good as it gets (Nicholson) en Showgirls (van P. Verhoeven) op tv :thumbs:

Ja het enige vervelende ZoutZak wat ik wel vaker heb is dat ik niet weet welke ik moet kijken omdat ze alledrie op hetzelfde tijdstip komen

• #1.809
Ik heb ze alledrie al gezien, en kan je met zekerheid As good as it gets aanraden. Tenzij je goed(koop) vermaak wil, dan zit je met Arnie altijd wel veilig. Showgirls begint dik een uur later, maar is echt prul.

Ik heb zelf de eerste film al een tijdje niet gezien, en Nicholson is toch een fenomeen als acteur. Deze rol doet denken aan zijn rol in The Shining zo goed!

As good as it gets word het dan :D
Zalig zo een filmtopic!

Heb gister Crash gezien. Echt een topfilm. Een van de weinige films die ik niet onderbreek om een flinke maaltijd in elkaar te draaien. Echt een wereldfilm. Zeer goed geacteerd. Zelfs Ludacris was niet erg slecht. Sterk verhaal, onderwerp spreek veel mensen aan. Topfilm!

9/10

Guido20 zei:
Heb gister Crash gezien. Echt een topfilm. Een van de weinige films die ik niet onderbreek om een flinke maaltijd in elkaar te draaien. Echt een wereldfilm. Zeer goed geacteerd. Zelfs Ludacris was niet erg slecht. Sterk verhaal, onderwerp spreek veel mensen aan. Topfilm!

9/10

Bro ik voel je! :thumbs:
Ik heb hem ook pas gezien
Ik stond de helft van de film met open mond te kijken, de wendingen waren gewoonweg om je over te verbazen
Laat staan de maatschapelijke thema waarop het gebaseerd is, die toch wel een keiharde reality shock veroorzaaken
Ik ben het met je eens! een 9/10

• #1.813
  • #1.814
Vanavond (na voetbal) op de belg; 22:50-00:55 op Canvas: The man who would be king met Sean Connery. Toch een ware classic, en ik wil de film al een tijdje graag zien :thumbs:

Wie heeft deze adventure film reeds gezien?

Zopas X3 gezien: verbluffende special effects, een redelijk verhaal, behoorlijke acteerprestaties maar hij duurt iets te kort.

Als ze er nog een vervolg aan willen breien van dit niveau dan mogen ze van mij.

Een 9/10

ZoutZak zei:
Vanavond (na voetbal) op de belg; 22:50-00:55 op Canvas: The man who would be king met Sean Connery. Toch een ware classic, en ik wil de film al een tijdje graag zien :thumbs:

Wie heeft deze adventure film reeds gezien?

Heb hem al twee keer gezien. Zeker een aanrader!

IMO na 'in the name of the rose' Connery's beste performance.

• #1.819
TongPo zei:
Heb hem al twee keer gezien. Zeker een aanrader!

IMO na 'in the name of the rose' Connery's beste performance.
Idd aardige film, al vond ik In the name of the rose helemaal niets!

BTW Sean Connery was natuurlijk op zn best als 007 ;)

• #1.820
Donnie Darko
Woensdag 31 Mei van 20:50-22:40 op Canvas

Absolute aanrader voor wie de film nog niet gezien heeft. Naast het feit dat het gewoon een bijzonder mooie film is, biedt het plot ruimte voor discussie over tijdreizen, etc.

De regisseur, Richard Kelly, heeft deze maand zijn 2e film uitgebracht, southland tales, met een verrassende cast! :D

@ Rob G, op de een of andere manier heb ik het idee dat jij veel weg hebt van hoofdrolspeler Gyllenhaal...!? (zeker na zijn laatste rol in Brokeback.... hehe j/k)

Terug
Naar boven