Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wie? de architect of v?spiertje16 zei:Ik heb dat dialoog nog steeds niet begrepen
Wat bedoelde hij daar precies eigenlijk?
spiertje16 zei:De architect
Ik begreep geen ene reet van wat hij zei
spiertje16 zei:Een vicieuze cirkel dus, waarin elke keer als er weer een fout is het progamma zich herstelt?
Maar dat klopt toch niet met het einde?
(ik heb een beetje een selectief geheugen)Corazon zei:Wat gebeurde er ook alweer aan het einde?(ik heb een beetje een selectief geheugen)

Damn, wil toch graag wat zien van Fellini... aanbod is dramatischroxxe zei:la strada
won in 54 de oscar voor beste buitenlandse film, en terecht, mooie gemaakte fabel over 2 "circusartiesten", een aanrader
9/10

Big_T zei:Vanaf heden in de BLOKKER België: The Bourne Identity & Scarface DVD's voor 4.95 € /stuk. Snel halen zou ik zeggen , ben ze vandaag gaan halen en het rek was net leeg!
Ben wel benieuwd naar the bourne identity, scarface al gezien natuurlijk, maar nu ook eindelijk op dvd.
genoeg te vinden op de ng'sZoutZak zei:Damn, wil toch graag wat zien van Fellini... aanbod is dramatisch![]()

Ik heb ervan gehoord in NL, in Belgie niet veel gevonden. Toch eens kijkje nemen in Hulst als ik er langs kom.Rob G zei:Bij de free record shop ligt een shitload aan goede films voor 5 euro!
Big_T zei:
spiertje16 zei:Ik wil Apocalyps now vanavond gaan kijken
Aanrader?