Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

CitizenDildo zei:
Vandaag American Beauty gezien.

Prachtfilm, die 'Amerika toch goed weergeeft'. Echt een film die je aan het denken zet, aanrader!

Scale 1-10...8!
die scene met die dumbbells:roflol:

Brokeback mountain eindelijk gezien, eindelijk een hollywood film met een degelijk verhaal, controversieel en met goeie emotionele momenten
8/10

en gyllenhaal mag er natuurlijk wel wezen :bj:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.923
roxxe zei:
Brokeback mountain eindelijk gezien, eindelijk een hollywood film met een degelijk verhaal, controversieel en met goeie emotionele momenten
8/10

You worry me, bro. ;)

@16spiertjes heb je Apocalypse now nog gezien ouwe?

roxxe zei:
8/10

Roxxe je moet deel 2 zien man, die is veel en veel beter :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #1.925
Ghehe :D :D

Apocalypse now is imo het beste wat ooit uit Hollywood is voortgekomen

Helaas, apocalyps now hadden ze bij de desbetreffende videotheek niet
Maar hij staat zeker op de agenda
Volgende film op de planning is
Stargate, aangezien ik een ongelofelijke fan ben van Stargate sg1(heb bijna alles dvds geschatte waarde over de 400 euro)
Please god let it be good!

sry maar deze lijst is eindeloos

La haine, B13, yamakazi, taxi 1&2, team america:world police, hooligans, american beauty, green mile, final cut, ....
Kan zo nog uren doorgaan denk ik, allemaal aanraders vind ik...

the better dayz zei:
sry maar deze lijst is eindeloos

La haine, B13, yamakazi, taxi 1&2, team america:world police, hooligans, american beauty, green mile, final cut, ....
Kan zo nog uren doorgaan denk ik, allemaal aanraders vind ik...

Die coïtus scene :roflol:
Heb echt flink moeten lachen om die film echt te vet :D

• #1.931
Santino88 zei:
Ik heb de Redux, is de normale beter of slechter ?
Wat een vraag...

Meningen verschillen, het is natuurlijk 45 minuten op een toch al geen korte film. In mijn ogen zijn de extra scenes waardevol (oa wip met de bunnies, een Frans intermezzo, etc) en zorgen zelfs voor verdieping. Grofweg durf ik wel te zeggen dat de mensen die de film geweldig vonden, de Redux versie nog beter vinden (meer=beter), en vice versa.

• #1.932
spiertje16 zei:
Volgende film op de planning is
Stargate, aangezien ik een ongelofelijke fan ben van Stargate sg1(heb bijna alles dvds geschatte waarde over de 400 euro)
Please god let it be good!
Deze film heeft voor zover ik weet niets van doen met de serie. De film (met Kurt Russel) heb ik al lang niet gezien, maar is op z'n hoogst goed vermakelijk.
Maar ik moet er direct bij zeggen dat ik de serie niet ken, als het die serie is met McGyver lijkt het me maar ruk.

ZoutZak zei:
Deze film heeft voor zover ik weet niets van doen met de serie. De film (met Kurt Russel) heb ik al lang niet gezien, maar is op z'n hoogst goed vermakelijk.
Maar ik moet er direct bij zeggen dat ik de serie niet ken, als het die serie is met McGyver lijkt het me maar ruk.
De hele serie is volgens mij geinspireerd op de film

Je bedoelt die met richard dean anderson?
Ik vind hem daar werkelijk waar een groot acteur, en absoluut totaaaaaaaaal niks weghebben van zijn rollen in Mcgyver
Hij weet emoties zo goed te uiten door middel van gezichtsuitdrukkingen en weet altijd met perfecte reacties te komen, zelfde geldt voor de andere acteurs
Het is elke zaterdag op veronica maar ik zeg er wel bij dat je sci-fi echt leuk moet vinden, anders vind je crap
Het is een van de beste en door zn succes langstlopende series in zn genre

• #1.934
spiertje16 zei:
Je bedoelt die met richard dean anderson?
Ik vind hem daar werkelijk waar een groot acteur, en absoluut totaaaaaaaaal niks weghebben van zijn rollen in Mcgyver
Hij weet emoties zo goed te uiten door middel van gezichtsuitdrukkingen en weet altijd met perfecte reacties te komen, zelfde geldt voor de andere acteurs
sorry bro, maar :roflol:

Het is elke zaterdag op veronica maar ik zeg er wel bij dat je sci-fi echt leuk moet vinden, anders vind je crap
Het is een van de beste en door zn succes langstlopende series in zn genre
Ik houd best van SF, wat vond je van het (top)lijstje dat ik laatst heb geplaatst?

idd

kamikaza zei:
Die coïtus scene :roflol:
Heb echt flink moeten lachen om die film echt te vet :D
Ja echt niet normaal, of de uitgebreide arabische woordenschat van die amerikanen: Derka Derka, Mohammed, Jihad
of : He's heading west on shaka-laka-daka street!!!

of als ze alles naar de sodemieter geschoten hebben in Paris...
en zeggen ze doodnormaal dat alles in orde is...:D :D :D

• #1.939
spiertje16 zei:
November 2004 is Blade Runner door 60 gerenommeerde wetenschappers gekozen tot de beste Science Fiction film aller tijden.

Volledig lijstje:

1 - Blade Runner
2 - 2001: A Space Odyssey
3 - Star Wars IV: A New Hope / Star Wars V: Empire Strikes Back
4 - Alien
5 - Solaris (1972)
6 - The Terminator / Terminator 2
7 - The Day the Earth Stood Still
8 - The War of the Worlds
9 - The Matrix
10 - Close Encounters of the Third Kind

spiertje16 zei:
Zonder grap, als ik de serie niet kende zou ik ook lachen maar de man heeft werkelijk waar een charisma over zich heen
Prachtige scene met tealc
http://www.youtube.com/watch?v=JiD1BNSCzsk&search= Stargate O'Neill

:roflol:
Deed me beetje denken aan Clint Eastwood in latere (komische) rollen. Maargoed blijft natuurlijk een wereld van verschil ;)

ZoutZak zei:
Deed me beetje denken aan Clint Eastwood in latere (komische) rollen. Maargoed blijft natuurlijk een wereld van verschil ;)

Nice man
Ik heb blade runner nog niet gezien maar ga ik zeker wel bekijken
Trouwens war of the worls wel en star trek niet?
Klopt toch iets niet dunkt mij he ;)

Overigens doet richard anderson vaak denken aan clint eastwood, hij is absoluut gegroeid in zijn rol
Je moet het maar zelf eens kijken op zaterdag :D

Terug
Naar boven