AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
spiertje16 zei:
Nice man
Ik heb blade runner nog niet gezien maar ga ik zeker wel bekijken
Trouwens war of the worls wel en star trek niet?
Klopt toch iets niet dunkt mij he ;)

Overigens doet richard anderson vaak denken aan clint eastwood, hij is absoluut gegroeid in zijn rol
Je moet het maar zelf eens kijken op zaterdag :D
War of the worlds origineel he ouwe ;)

holy crap Network

een goddelijke geschreven, goddelijk gemaakte drama over een tv station met slechte ratings, waar een nieuwslezer plots flipt na z'n ontslag en alles in het media landschap omdraait

:clap: :rocker:
10m.jpg

11/10 ;) aanrader

• #1.943
Sidney Lumet is altijd de moeite..!? ;)

thx voor aanrader.

BTW voor Spieritus en andere geïnteresseerden: Apocalypse Now waarschijnlijk 1 Juli op Veronica. Al zou ik em niet graag zien met reclame onderbrekingen, etc... hij is for free op tv! :D

Net Menace 2 Society gekeken.
Was een goeie film, had er veel van gehoord maar nooit gezien. Wat alleen jammer was is dat ik al wist dat Caine doodgaat..

ZoutZak zei:
Sidney Lumet is altijd de moeite..!? ;)

thx voor aanrader.

BTW voor Spieritus en andere geïnteresseerden: Apocalypse Now waarschijnlijk 1 Juli op Veronica. Al zou ik em niet graag zien met reclame onderbrekingen, etc... hij is for free op tv! :D
Hij staat genoteerd, zelfs veronica behandelt deze film als een legende;)
Overigens heb ik een zeer intressante docu op ngc gezien over de opkomst en ondergang van de siciliaanse en amerikaanse mafia met een interview van donnie brasco
Hij komt deze week nog een keer op tv dus checken die handel!

the better dayz zei:
Ja echt niet normaal, of de uitgebreide arabische woordenschat van die amerikanen: Derka Derka, Mohammed, Jihad
of : He's heading west on shaka-laka-daka street!!!

of als ze alles naar de sodemieter geschoten hebben in Paris...
en zeggen ze doodnormaal dat alles in orde is...:D :D :D

Jah Team Amerika is zekers wel de vetste comedie die ikk afgelopen jaren gezien heb.

ok, nu het bewijs dat ik hardcore ben

heb Smultronstället gemaakt in zweden op 1957 en imdb #161 gezien

heb deze film met zweedse ondertiteling bekeken, aangezien er geen engelse was :o en ik heb 'm uitgekeken, begreep toch een groot stuk, het zweeds trekt een beetje op het duits :p

ook es doen :thumbup:

En de goeie films blijven komen

Bad Lieutenant

Harvey Keitel is the man
9/10 (1 puntje min omdat harvey in al z'n glorie te zien is helaas )

• #1.949
Mr Miami Vice and yet another police flick ;)

Heb gister The Graduate gekocht, binnenkort deze klassieker eens kijken.

Vanavond 2 goede films: Adaptation (20u30 Talpa) en film van de dag:

Requiem for a Dream
Vrijdag 23 Juni van 22:50-00:30 op Canvas
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb gisteren 16 Blocks zitten kijken, de nieuwe film met Moss Def en Bruce Willis. Hele vermakelijke film met aantal sterke dialogen en verrassende wendingen.

7/10

• #1.952
ZoutZak zei:
Heb gister The Graduate gekocht, binnenkort deze klassieker eens kijken.
Heb gisteren deze klassieker gezien, en wat een geweldige film!!
Hoffman in misschien wel zijn beste rol ooit, maar vooral de regie was subliem, en kreeg hier ook (terecht) een oscar voor.

8/10 :thumbs:

Requiem for a dream gezien :
Redelijke film, maar zet het allemaal wel erg dramatisch neer. Iritant muziekje en iritante herhaling van het gebruik van de drugs. Toch niet helemaal wat ik ervan verwacht had 6/10

Hitchhikers guide to the galaxy: Van tevoren niet echt positieve geluiden over gehoord. Maar ik vond hem gewoon erg goed gevonden en lachwekkend. Ook hoe de aarde tot stand zou zijn gekomen.. echt geweldig.. 8/10

Laatst bewerkt:
  • #1.954
Jacknife gezien (Engeland-Ecuador was te slaapverwekkend), en het was niet veel beter als de wedstrijd eerlijk gezegd. Het eerste uur moet de film echt op gang komen en los van enkele komische scenes is het niet veel bijzonders. Maar naar het einde toe komen de toch sterke acteurs beter tot hun recht, zowel Robert De Niro als Ed Harris weten dan meer te overtuigen in hun dramatische vertolkingen van vietnamveteranen. Maar al met al een matig filmpje.

5/10

• #1.955
ZoutZak zei:
Heb gisteren deze klassieker gezien, en wat een geweldige film!!
Hoffman in misschien wel zijn beste rol ooit, maar vooral de regie was subliem, en kreeg hier ook (terecht) een oscar voor.

8/10 :thumbs:
Bijna vergeten, de sublieme muziek van Simon & Garfunkel, sound of silence, scarborough fair en natuurlijk Mrs Robinson :D !!

• #1.957
ZoutZak zei:
;)

ik vind Apocalypse Now heel sterk in t eerste 1 uur, maar daarna krijgt ie teveel surrealistische trekken en wordt het kitscherig naar mijn mening.
gisteren In her Shoes gezien en The Man, beide wel ok, als je niets te doen hebt

Zojuist Danny The Dog gekeken. Maar vond er niet zo veel aan. Ik hou niet zo van die knokfilms en het verhaal er omheen vond ik ook behoorlijk simpel.

Owja, wat is er trouwens zo bijzonder aan apocalyps now dat iedereen het zo goed vindt?

Terug
Naar boven