squatbeast
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
what the hell!!!!! Raf Bensch uitgevallen
En ik had er zelfs nog niet op gelet maar Florent was dus niet op de voorrondes en dus no qualify, enneuh Loic
? Ik ben hier gelijk precies niet goed meer mee met een hoop dingen?
het enige wat ik kan is die 220kg DL en die dumbbell van 50kg 
)

Ik weet niet waar ze zich allemaal verstoppen maar ik ken er nie veel hoor.Genoeg sterke mannenIk weet niet waar ze zich allemaal verstoppen maar ik ken er nie veel hoor.
Ik train in toch een redelijke hardcore gym en ze doen allemaal borst/triceps/biceps en soms rug. Niemand die daar benen en dergelijke wil trainen.
Strongman blijft een unieke sport en als je elk jaar een handvol extra atleten bij krijgt mag je al héél gelukkig zijn denk ik...
en volgens mij verstoppen ze zich achter die monsterlijk brede rug van jou

Genoeg sterke mannenIk weet niet waar ze zich allemaal verstoppen maar ik ken er nie veel hoor.
Ik train in toch een redelijke hardcore gym en ze doen allemaal borst/triceps/biceps en soms rug. Niemand die daar benen en dergelijke wil trainen.
Strongman blijft een unieke sport en als je elk jaar een handvol extra atleten bij krijgt mag je al héél gelukkig zijn denk ik...

Allé, hoe durft ge het zeggen. Ge steekt er kop en nek bovenuit.![]()