Fitness Seller

Aankondiging Finale Sterkste Man Van België 2011

• Topic Starter Topic Starter
Update Atleten !!!

Er zijn inderdaad een hoop mensen die niet deelgenomen hebben aan de voorronde waarvan ik het wel verwacht had.

Wim is de volgende reserve nu :D

Go Wim!! :cheer:

Alhoewel ik denk dat hij niet kon wegens zijn werk. Dan blijft er nog Dirk, en als er dan nog iemand durft uitvallen, of Dirk kan ook niet, dan is de lijst op ???
T'is maar flauw dit jaar.

lol :roflol: het enige wat ik kan is die 220kg DL en die dumbbell van 50kg :p
en kan idd sowiezo niet komen(jammer genoeg :()
Bijna iedereen van de voorrondes doet mee met de finale :eek:
België heeft dringend een nieuwe lading sterke mannen nodig,er zijn hier sterke gasten genoeg,maar geen interesse blijkbaar ,jammer :(

Genoeg sterke mannen??? Ik weet niet waar ze zich allemaal verstoppen maar ik ken er nie veel hoor.

Ik train in toch een redelijke hardcore gym en ze doen allemaal borst/triceps/biceps en soms rug. Niemand die daar benen en dergelijke wil trainen.

Strongman blijft een unieke sport en als je elk jaar een handvol extra atleten bij krijgt mag je al héél gelukkig zijn denk ik...

Genoeg sterke mannen??? Ik weet niet waar ze zich allemaal verstoppen maar ik ken er nie veel hoor.

Ik train in toch een redelijke hardcore gym en ze doen allemaal borst/triceps/biceps en soms rug. Niemand die daar benen en dergelijke wil trainen.

Strongman blijft een unieke sport en als je elk jaar een handvol extra atleten bij krijgt mag je al héél gelukkig zijn denk ik...

we zijn een ras apart hé :D en volgens mij verstoppen ze zich achter die monsterlijk brede rug van jou:p

Voske, serieus zijn is ook uw ding niet hé :D

Ja da heb ik over laats nog gevoeld, he shoeke xxx ;)

Er zullen er toch wel enkele zijn in bv het powerlifting, bv Steven etc. Echter of er ook nog talent is voor sterkste man is dan weer een 2e. Feit is dat het op het ogenblik dun gezaait is in Belgie.

In het powerliften zijn er idd een aantal sterke gasten maar die willen/kunnen nie deelnemen aan strongman wedstrijden...:(

Stress is coming !!! Danm !!! :D

Update !!

Terug
Naar boven