MuscleMeat

Aankondiging Finale Sterkste Man Van België 2011

De eerste link van Woopy zei:
Bekend in het buitenland? Laat met niet lachen :D Hij heeft vorig jaar mogen meedoen aan de qualificaties voor de sterkste man ter wereld en is volledig afgegaan, hij heeft maar 2 proeven kunnen afwerken en daar was hij telkens allerlaatst. Alle andere proeven was hij niet sterk genoeg voor, begrijp mij niet verkeerd hij is verschrikkelijk sterk maar op internationaal niveau stelt hij niks voor. Niet sterk genoeg, en we weten allemaal dat qua kracht Florent Veldeman nog een stuk sterker is , Jimmy is een stuk atletischer

:roflol:

Die reactie was me ook al opgevallen. Jammer dat ze op die site je adres en email willen alvorens je zelf een reactie kan plaatsen :p

Vals adres + spam-emailadres opgeven ? :p

• Topic Starter Topic Starter
Is wel erg he, sommige reacties :D
En dat was niet vorig jaar maar 2 jaar geleden. op 2 jaar kan men veel bereiken. Vorig jaar stond ik ook alt ma 5de en 8ste op de champioens league. Ik ben flink omhoog gegaan internationaal. En Florent Sterk ??? hij heeft nog nooit aan een echte internationale wedstrijd deel genomen, laat staan WSM. We zullen zien het is veel op kracht dit jaar. BV Dead lift max, Dumbbell medley en heavy Medley, Heavy Stone set en een monster van een arm over arm (Belgisch dan ;) ) Moge de beste winnen. En mijn 1ste deelname aanWSm was een proef en was erg onvoorbereid. En was verbaast wat er allemaal bij kwam kijken. (Show, intervieuws, foto shoots, lange wacht tijden en verschrikkelijke warme temperaturen) Vraag me af wie zo iets post en of hij er dergelijk iet van kent. Maar niet iedereen kan een fan van mij zijn he ;)

Tja, van die kerels die denken dat ze er iets van kennen omdat ze eens een artikel over WSM gelezen hebben en een uitzending Telefacts met Florent :)

LOL, ya Right hahaha.

@ jimmy

Reeds enkele jaren willen we deze sport een nieuw imago geven, weg van het "macho"beeld en met een professionele aanpak. Op die manier moeten mensen ontdekken dat deze veelzijdige sport een sport is voor atleten. Samen promoten we de sport al jaren door hard te trainen en zo sterk mogelijk te worden.
Ik betreur dan ook ten zeerste dat jij, Jimmy, op dergelijke manier reageert. Jij zou als eerste moeten begrijpen dat als een atleet een jaar lang leeft en traint voor zijn sport, hij enorm baalt van het feit dat hij door blessure niet kan deelnemen aan de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Ik heb dan zeker geen nood aan belachelijke opmerkingen. Dit komt de strongmansport niet ten goede en is allesbehalve professioneel.
Jammer Jimmy, dat je niet wat meer inlevingsvermogen toont en je telefoon pakt om me rechtstreeks te spreken.

florent = advanced version of the Z!

ff zonder grappen, Jimmy ik verwacht je minimaal op de Finals dit jaar op de WSM...

Ik weet dat ik de voorrondes niet heb meegedaan en dus geen recht heb op deelname, maar als het is om een wat uitgebreider deelnemersveld te hebben wil ik zaterdag nog afkomen). Als ik het goed voorheb doet nu zelfs de laatste mee van de voorrondes en is er nog plaats over?

Bert heeft zich vorig weekend ook moeten afmelden wegens blessure :(

Bert Thoonen afgebeld ?? Ik, wij weten van niks ??
Meende da nu ??

En Ja Bart voor mij is het goed, kom maar af ;)
(als je denkt da je het aan kan wees wel gekomen. We moeten ons deelnemers veld hebben)

@Karel: heb probs met men gsm en men reactie is ni belachtelijk maar normaal. 3 dagen voor een wedstrijd, komaan. En over je trainingen gaan we niet uitwijken op het forum je kent men meening. Nogmaals Ik steek tijd in veel (bijna alles) en dan komen er zo'n dingen bij. Volgend jaar ga ik het allemaal anderes doen. En de inschrijvingen en atleten zoeken laten regelen door iemand anders. Begin het zelf wa beu te worden en nu is het "Jimmy Time" Kga enkel met mezelf bezig zijn. mensen die mijn hulp in roepn ga ik wel nog helpen, maar kga er zelf ni meer achter zitten. Ze weten met te vinden.

Meende da nu ??

En Ja Bart voor mij is het goed, kom maar af ;)
(als je denkt da je het aan kan wees wel gekomen. We moeten ons deelnemers veld hebben)
...

Heb niet specifiek meer op de onderdelen getraind (sommige ken ik zelfs niet), maar ik ga mijn uiterste best doen. Bedankt.

Meende da nu ??

Check de NSMB mailbox eens :o

Trouwens nog hulp nodig voor de opbouw ed zaterdag? Hadden we het na de voorronde nog even over gehad maar ondertussen niets meer van je vernomen, let me know ;)

Laatst bewerkt:
Check de NSMB mailbox eens :o

Trouwens nog hulp nodig voor de opbouw ed zaterdag? Hadden we het na de voorronde nog even over gehad maar ondertussen niets meer van je vernomen, let me know ;)

't is Jimmytime hé Sancaman :D ik wil mij daar niks bij voorstellen :p
u kennende zijt ge der toch dus help maar mee, al is het maar om op onze zenuwen te werken met da Limburreughs :windup:

jawadde ..

u vergeet aka mooiboy.

Ik heb idd nog een last min. man nodig om een voltallig 12 tal te vormen. kanidaten ?? (belg natuurlijk)
Help eens rond horen mannen.
Sanca je mag altijd helpen, om 10u op de grote markt in Sint niklaas voor de opbouw.

Terug
Naar boven