XXL Nutrition

"Fitness model" kuren

Bezoekers in dit topic

ja tegenwoordig Mickey kunnen we niet weten hoe ze eruit zien...er worden daar jammer genoeg zoveel dingen aan veranderder/geprutst... ****ING PHOTOSHOP :-)

vb in die m en f fotos... eens gezein dat bepaalde atleten echt vol staan van uitslag op hun rug en in paar seconden hebben ze een mooie egale huid weer...

door zo dingen worden mensen gelijk ons een beetje gek en gaan we juicen en klote crempjes van biotherm en shit gebruiken :p :p

Daar heb je idd gelijk in!
Wat moet ik nu doen? lichtjes clean bulken? Ik wil echt niet teveel vet meer bijkomen, maar zet ook niet gemakkelijk spiermassa aan! Damn genetics!!!:D
 
Enige wat je moet doen is dan borst + abs trainen :) en beetje droog blijven
 
Dat lijkt mij wel heel kort door de bocht! Oké het zijn geen bodybuilders maar je moet er wel degelijk voor trainen! Sommigen meer als anderen :-)
 
ja probeer eens vb 500 extra kcal te eten per dag en zie hoe je evolueer... je kunt altijd iets bijnemen maar zou toch geen t3 of clen enzo nemen...

mijn kennis is eerlijk gezegd niet zo hoog maar je kunt altijd KUKI daarover spreken (denk ik) das een wandelende encyclopedie :p :p

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 14:54 ----------

Enige wat je moet doen is dan borst + abs trainen :) en beetje droog blijven

haha ja en nooooit benen eh !!!
 
Kan zijn stats niet vinden, google maar op Marco Dapper.

Ik vind zijn stats ook niet. In bepaalde foto's lijkt hij wel erg groot, photoshop/licht etc zoals brachialis al zei wss
 
voornamelijk dht's denk ik
 
Denk ook aan Primo, Mast, Var, Winny, Provi ed
 
die modellen gebruiken net dezelfde AS als de bodybuilders. en de hoeveelheden zullen ook niet min zijn. niet iedereen krijgt een plofkop van testosteron. ik ook niet.
 
die modellen gebruiken net dezelfde AS als de bodybuilders. en de hoeveelheden zullen ook niet min zijn. niet iedereen krijgt een plofkop van testosteron. ik ook niet.

Heb zelfs gene plofkop van stack met test,dk en d-bol en toch 18kg

bijgekomen...gr ;)
 
Dan heb je geluk ;-)
 
Waarom jij die fysieken zo aantrekkelijk vind, ligt gewoon aan die kerel hun knappe kop. Helaas, ongeacht dat je hun trainingsregime of steroiden gebruikt zal je toch lelijk blijven.

Maar ff ontopic :p

Die kerels gebruiken vaak hetzelfde als ons. Nog nooit het verschil gezien tussen een off-season bodybuilder en on-stage? Bij hun is het verschil vaak niet zo extreem, maar ze staan er heus niet altijd even goed bij. Daarnaast kan je met goede voeding plofkop vermijden.
 
Dat ik lelijk ben en blijf weet ik..waarom jij er over begint zegt ook iets meer over u.

Soit, dat ze niet altijd even goed staan oké, maar wel meer als een bodybuilder door meer shoots ed. De meeste staan dan ook niet podium-ready he ;-)
 
Degene die ik ken:

Test, tren, mast en ****ing veel winstrol. Clen om te cutten en altijd ari, letro of provi bij de hand tegen eventuele bloat en om voor een shoot te gebruiken.
 
Thanks, goeie info! Maar spreek je dan over de "grotere" modellen? Moet toch wel als je zoveel gebruikt..
 
wat is groot? voor een beetje nice fysiek en year round knetterdroog te staan is echt niet zo makkelijk als men hier denkt
 
wat is groot? voor een beetje nice fysiek en year round knetterdroog te staan is echt niet zo makkelijk als men hier denkt

Op page 1 staan een paar pics.

Ik geloof niet dat die gasten zoveel gebruiken, en zeker niet all year round.
 
Thanks, goeie info! Maar spreek je dan over de "grotere" modellen? Moet toch wel als je zoveel gebruikt..

Mwa... Groter... Een meter 85, 85-90kg aan 6%.

Moeilijkste is vooral bulken zonder meer dan 2% vet te stijgen en uitspattingen (drank, drugs, dag met amper eten) compenseren. Plus er wordt veel zwaar gebruik verantwoord met 'ik verdien er mijn geld mee'.
 
Mwa... Groter... Een meter 85, 85-90kg aan 6%.

Moeilijkste is vooral bulken zonder meer dan 2% vet te stijgen en uitspattingen (drank, drugs, dag met amper eten) compenseren. Plus er wordt veel zwaar gebruik verantwoord met 'ik verdien er mijn geld mee'.

Inderdaad, als je dag in dag uit dedicated bent is het wel vol te houden zonder grote hoeveelheden aas. Heb je trouwens een pic van zo iemand, 1.85 85 kilo @ 6%. Hoop over 2 jaar er zo bij te staan.
 
Back
Naar boven