AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Was het niet beetje stijve tepels weer?
 
Training ziet er goed uit! Eigenlijk best een schema wat ik ook had kunnen maken:thumbs:

Zorg nu wel even dat je vrijgezel blijft of een fitchick aan de haak slaat, want dat gaat deze cut een stuk makkelijker en meer succesvol maken:woot: Ben echt benieuwd naar je shredded shape flexx123 !

Have fun vandaag..lekker cardioen!:rocker2::rocker2::rocker2:

Een fitchick zuigt man, zit de hele dag selfies te maken, op voeding te letten en is nooit tevreden over haar lichaam... Dat is voor jezelf al zwaar genoeg natuurlijk ;)
Have fun en hak er ook een paar voor mij op Harmony!
 
Wouter was mij ook al aan het overhalen on m'n shirt uit te doen :roflol: en dat op 30% bodyfat.

Haha:)

En nu op naar Harmony!

Vlammen!

Was het niet beetje stijve tepels weer?

Beetje wel hahah:)

Een fitchick zuigt man, zit de hele dag selfies te maken, op voeding te letten en is nooit tevreden over haar lichaam... Dat is voor jezelf al zwaar genoeg natuurlijk ;)
Have fun en hak er ook een paar voor mij op Harmony!

Voor mij zou een fitchick toch zeker wel beter zijn, als ik een chick heb die alles eet waar ze zin in heeft ga ik daar al snel in mee net wat Skatermarvin veel doet:P

Harmony of hardcore is pas 3juni he:P


Heb besloten om te stoppen met heel mn trainingen te loggen voorlopig, zal zo af entoe nog wat hoogtepunten loggen, mn cutprogressiestats en misschien ook nog wat fotos tussendoor( of ik wacht tot einde cut:P). Gisteren en vandaag wel gewoon getraind. Pwo-loos omdat ik eens even wil kijken hoe dat ook alweer is. Energie level was een stuk minder maar het was nog wel te doen. Morgen knal ik er gewoon weer monster in:P.
 
Heb besloten om te stoppen met heel mn trainingen te loggen voorlopig, zal zo af entoe nog wat hoogtepunten loggen, mn cutprogressiestats en misschien ook nog wat fotos tussendoor( of ik wacht tot einde cut:P)

yNlQWRM.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik je eerder horen zeggen, dat je je trainingen niet meer ging loggen :P
 
Waarvoor de keuze om even te stoppen met loggen?
 
Succes met je kut, zie op insta genoeg voorbij komen :)
 
Dat heb ik je eerder horen zeggen, dat je je trainingen niet meer ging loggen :P

Hahah true

Jammer, zeker nu je onder begeleiding gaat trainen is het juist leuk om je progressie te volgen..



Waarvoor de keuze om even te stoppen met loggen?

Denk dat micha dat niet chill vindt.

Denk dat ik vanavond wat trainingen van deze week log, had er effe gen zin meer in omdat ik me deze week niet helemaal lekker voelde omdat mn oor dicht zat en daardoor dagen misseliijk en duizelig was, wel getraind maar 1 training geskipt, gisteren mn oor laten uitspuiten en daarna ging het meteen een stuk beter!

Succes met je kut, zie op insta genoeg voorbij komen :)

insta sletje dat ik ben:P

Deze foto heeft FREAKJAM gisteren van mij gemaakt, vond em wel tof:P

 
Dat dere tren chest bro. Ziet er goed uit!
 
Toffe foto man! Wide chest FTW!
 
Als ik naar je stats kijk en naar je foto, dan zou ik je zwaarder inschatten.
 
Als ik naar je stats kijk en naar je foto, dan zou ik je zwaarder inschatten.
Zelfde club als ik...
#teamtinylegs #teamnocalves :sad:
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Meer dan toffe foto! Je armen en schouder staan er goed op en zie ook al wat sneaky lijntjes op je borst!

FREAKJAM mag ook wel een keer met mij mee naar de gym..

als fotograaf..:windup:
Deal! :D

Nieuwe topic-titel trouwens, dat belooft wat!

tumblr_m0wb2xz9Yh1r08e3p.jpg
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven