AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Opzich wel lekkere training ondanks beetje onderrug gezeur. Was om 10uur thuis toen nog koken en eten. Daarna effe op de bank liggen tinderen, toen had ik een match en die vroeg na een half uur beetje ouwehoeren of ik zin had om nog effe bij haar een drankje te doen. Ik: nu?! Zei: ja ik hou wel van spontane acties, dus ik dacht f**k it waarom ook niet, effe douchen en dan ben ik om half 1 bij jou. Dus ik op mn fiets daarheen( was nog geen 10minuten fietsen). Ze vroeg of ik wat wilde drinken en ik vroeg meteen heb je iets light? ( zit in cut jeweettoch), maar had ze niet dus ik zei doe dan maar water:cool:. Nou even een half uur zitten ouwehoeren en ze had het "koud" , dus ik meteen kom maar tegen me aanzitten, nou nog geen 5minuten later zaten we toen zoenen en daarop nog geen 5minuten later lagen we samen bij haar in bed:D. Maarja door al die pwo zooi kon ik de daad niet afmaken, dus na ruim een uur er maar mee opgehouden:(. Ik had geen zin meer om naar huis te fietsen dus maar daar blijven slapen. Althans dat was de bedoeling want ik denk dat ik nog geen 2uur heb geslapen omdat ze de verwarming nog aan had staan en ik het dus fucking warm had. Om 7uur maar naar huis gefietst en toen moeten werken van half 10 tot 6 en was daarna zo kapot dat ik mn training maar heb geskipt en naar vandaag heb verplaatst:eek:.
Heerlijk dit:roflol:

Veel plezier vandaag gasten! Hoop er volgende keer wel echt bij te zijn!:thumbs: Minimaal 6k vandaag hè...in de sushi tent:marvin:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.822
Heerlijk dit:roflol:

Veel plezier vandaag gasten! Hoop er volgende keer wel echt bij te zijn!:thumbs: Minimaal 6k vandaag hè...in de sushi tent:marvin:

Thanks, volgende keer ben je er gewoon bij! Dat gaan dirk en jasenko wel halen, vrees dat ik zelf niet verder dan 3-4k kom? haha

Haha, zeeeeeker :D

Tot straks!

Heel veel plezier! een (vr)eet ze! :D
Was te eigenlijk helemaal vergeten... hoefde onverwachts vandaag niet te werken... Had ik toch meegekund.. :(

Mogen de gains komen!

Wahahaha mooi verhaal van je Tinder chick! Ook zo herkenbaar dat je niet kan pitten omdat de verwarming zo belachelijk hoog staat:rolleyes:

Ach een voordeel van die pwo je kan mooi lang door gaan. En zij heeft een zooi om op te ruimen haha

• #3.827
Heel veel plezier! een (vr)eet ze! :D
Was te eigenlijk helemaal vergeten... hoefde onverwachts vandaag niet te werken... Had ik toch meegekund.. :(

Thanks! Jammer hoor,was heel gezellig.

Sushigains are the best:D

Wahahaha mooi verhaal van je Tinder chick! Ook zo herkenbaar dat je niet kan pitten omdat de verwarming zo belachelijk hoog staat:rolleyes:

Ach een voordeel van die pwo je kan mooi lang door gaan. En zij heeft een zooi om op te ruimen haha

Haha ja zij vond het niet erg, die heeft lekker lang kunnen genieten:P

Gisteren dus bij Gold's gym getraind met @vntl @040B @Jasenko @RFFNCK en joris en rick. Heb met @RFFNCK push gedaan.

Pwo: 1scoop monster + 1blik monster

Opwarmen

Spoto press ( benchpress met pauze 1cm boven borst)
opwarmen
6x70
6x75
6x75
6x75
5x80 ( paused bp)

Machine fly
12x75
9x80
8x80

Ohp
8x30
5x40 pff waardeloos
6x35
6x35

Incline chest press plate loaded ss unilateral cable side raise
10x50 14x5
9x50 10x5
9x50 9x5

Close grip bp
9x50
8x50

Nog wat pushdowns en dat was het:)

Toen sushi gegeten bij sushi-goya. Wel flink wat gegeten maar miner dan vorige keer denk dat ik door cutten komt:P. Daarna nog met @Jasenko en joris op stap geweest. Was erg gezellig maar paar biertjes op en niet al te laat gemaakt want vandaag moest er ook weer getraind worden. Heb er een combinatie training van gemaakt omdat ik vandeweek door tinderdate een dag geskipt had.:D

Training van net dus Legs rdl focus + Pull vertical focus

pwo: 1scoop monster + 1blik monster

opwarmen

Rdl
10x40
4x10x65

Weighted pullups
2x8xbw +2,5
6xbw +2,5

Paused squat
10x30
8x40
5x50
4x6x60

Weighted chinups
10xbw +2,5
10xbw +2,5

Barbell shrugs ( pauze onder en bovenin)
12x60
12x60

Hip trust
12x46
11x46
11x46

Rope face pull ss Seated leg curl
15x21 6x71
15x21 5x71
15x21 5x71

Bayesian curl
15x20
13x20
Bayesian hammer curl
13x20
12x20

Seated calve raise
3x15x33,75

Standing calve raise
8x112,5
8x112,5
7x112,5

Heerlijke training! Wel beetje lang maargoed voor een keertje is dat niet zo erg. Was vanmorgen maar 500gram zwaarder dan gisterenochtend dus dikke prima! Morgen rustdag:(

Meer dan prima trainingen!!:D Hoe vond je gold's en was het een goede Sushi tent?

Wel tof dat jullie nog op stap geweest zijn...nog meer Tinder dates in het vooruitzicht?

Ben benieuwd wat micha je gaat brengen. Wil misschien ook paar maandjes bij hem.

• #3.830
Meer dan prima trainingen!!:D Hoe vond je gold's en was het een goede Sushi tent?

Wel tof dat jullie nog op stap geweest zijn...nog meer Tinder dates in het vooruitzicht?

Was al 2e keer gold's gym en die sushi tent he:) . Maar was weer zeer geslaagd!

Denk dat ik nog wel met dat meidje afspreek van afgelopen week ja:P

Goede volume man!:D

• #3.832
  • #3.834
Mag je zijn schema's e.d ook loggen en ga je dat uberhaupt doen?

ik log mn trainingen dus eigenlijk weet je mn schema, maar verder hga ik niet heel scemas neerzetten want dat vind hij niet chill, heb wel gezegt dat ik hier log en dat vond hij wel ok, maar hij zei dat schema toch persoonlijk voor mij is.

ik log mn trainingen dus eigenlijk weet je mn schema, maar verder hga ik niet heel scemas neerzetten want dat vind hij niet chill, heb wel gezegt dat ik hier log en dat vond hij wel ok, maar hij zei dat schema toch persoonlijk voor mij is.
Tof!:woot: Ben benieuwd!

Al enig idee wat voor type schema?

• #3.838
Push bench focus

Pwo: 1scoop monster( zonder blik monster:P )
Opwarmen

Paused bp
10x40
8x60
3x70
4x6x76

Weighted push ups
12xbw
3x12xbw +20

Standing Single Arm Dumbell Shoulder Press
12x12,5
12x12,5
12x12,5
Wil volgende keer 13kg gaan proberen maar moet dan een schijfje van 0,5kg aan dumbell bevestigen, iemand tips?

Bayesian fly (gewicht per kant)
15x17
15X17
14X17

Bayesian lateral raise
15X7
14X7
14X7

Bayesian curl
15X20
13X20
13X20

Unilateral Overhead Cable Rope Tricep Extension
14X22
12X22
12X22

Lekkere training! Was vrij rustig in de gym, had ik niet verwacht op een maandagmiddag/avond. Morgen legs!

Lekker bezig hier op alle fronten :)

Ben een groot fan van micha. Voor de rest lekker bezig.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven