Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Heerlijk ditOpzich wel lekkere training ondanks beetje onderrug gezeur. Was om 10uur thuis toen nog koken en eten. Daarna effe op de bank liggen tinderen, toen had ik een match en die vroeg na een half uur beetje ouwehoeren of ik zin had om nog effe bij haar een drankje te doen. Ik: nu?! Zei: ja ik hou wel van spontane acties, dus ik dacht f**k it waarom ook niet, effe douchen en dan ben ik om half 1 bij jou. Dus ik op mn fiets daarheen( was nog geen 10minuten fietsen). Ze vroeg of ik wat wilde drinken en ik vroeg meteen heb je iets light? ( zit in cut jeweettoch), maar had ze niet dus ik zei doe dan maar water. Nou even een half uur zitten ouwehoeren en ze had het "koud" , dus ik meteen kom maar tegen me aanzitten, nou nog geen 5minuten later zaten we toen zoenen en daarop nog geen 5minuten later lagen we samen bij haar in bed
. Maarja door al die pwo zooi kon ik de daad niet afmaken, dus na ruim een uur er maar mee opgehouden
. Ik had geen zin meer om naar huis te fietsen dus maar daar blijven slapen. Althans dat was de bedoeling want ik denk dat ik nog geen 2uur heb geslapen omdat ze de verwarming nog aan had staan en ik het dus fucking warm had. Om 7uur maar naar huis gefietst en toen moeten werken van half 10 tot 6 en was daarna zo kapot dat ik mn training maar heb geskipt en naar vandaag heb verplaatst
.

Veel plezier vandaag gasten! Hoop er volgende keer wel echt bij te zijn!

. Nou even een half uur zitten ouwehoeren en ze had het "koud" , dus ik meteen kom maar tegen me aanzitten, nou nog geen 5minuten later zaten we toen zoenen en daarop nog geen 5minuten later lagen we samen bij haar in bed
. Maarja door al die pwo zooi kon ik de daad niet afmaken, dus na ruim een uur er maar mee opgehouden
. Ik had geen zin meer om naar huis te fietsen dus maar daar blijven slapen. Althans dat was de bedoeling want ik denk dat ik nog geen 2uur heb geslapen omdat ze de verwarming nog aan had staan en ik het dus fucking warm had. Om 7uur maar naar huis gefietst en toen moeten werken van half 10 tot 6 en was daarna zo kapot dat ik mn training maar heb geskipt en naar vandaag heb verplaatst
.

Ben benieuwd!