- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke bench heb jij vergeleken bij de rest zeg. En dan bedoel ik voornamelijk DL. 130kg Squat vind ik opzich al netjes.
Mooie trainingen hier![]()
haha
merkte weinig van de hitte(airco
)nette bench kerel, had je die 36 dbp niet omhoog, dan heb je echt je best gedaan met bench wah![]()
14 a 15 %.... streef voor mij, haha
,was lopend naar de gym gegaan,is maar 1,5km ,maar wel lekker met dit weer. lekkere pr's gescoord, en weer rustig aan begonnen met deadlift. voelde wel goed aan.Kijk hem gaan, met deze temperaturen ene na andere prhoppa

Mooi setje PR's! En die incline dumbelpress pak je volgende keer easy met 36kg als eerste oefening
Goed te zien ook dat je weer bent gaan deadliften!![]()
denk ook wel dat ik die 36kg volgende week pak, heb volgens mij mn deadlift techniek ook stuk verbetert, deed eerst mn buikspieren niet goed aanspannen,nu wel

Nice bench flex 4x110 is top
Man , goeie progressie

lijkt me ook lastig eerst cleanen en dan pressen - ik doe ze ook afzonderlijk van elkaar
bij de clean is de stand van mijn handen , meer in positie voor bijv een frontsquat met oly gripp of een pushpress - bij een mp heb je toch wat een bredere gripp dacht ik zo maar op zondagmiddag![]()
, Jammer van die fail op de 70kg MP, maar desalniet te min een mooie training! Zie dat ik niet de enige ben die de MP eerst moet cleanen!

.