- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
thanks ,in mn vorige gym was mn pr bw+60kg 5reps
thanks,hoe meer volgers hoe meer vreugde

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zweette me kapot, na die 7setjes leg curl dacht ik dat ik moest kotsen en kon effe 5min. amper lopen haha,wilde nog barbell calve raise doen maar smith was bezet en duurde me te lang dus maar effe helling gedaan op loopband.

,buik ging stuk zwaarder dan vorige week week,geen idee waarom maarja, toch weer 2 pr's 
zozo mooi man die shoulderpresses - 8x77.5 is heavy shit
Lekkere volumes bij de schouder training! Toppie man.
vandaag geen training,morgen borst
alleen niet helemaal tevreden over benchpress maarja kracht is meestal wat minder als ik ochtenddienst heb, dumbbell press en chest press machine was extra omdat ik moest wachten op die andere oefeningen,
,wel fijn dat zij ook aan het dieten is haha.toch aardig geknalt op de je borst kerel, wat bench je normaal dan?

Als het gevoel na de training maar goed is! We kunnen niet ieder training even sterk zijn! Ik zou over een training als deze in ieder geval niet klagen!
Wel fijn dat de vrouw mee dieet..dat is bij mij soms wel anders!![]()

,gelukkig nog geen krachtverlies ,hoop dat ik dat vast kan houden, stond er van te kijke dat die pull ups zo goed gingen,zal het dan toch nog iets gaan worden met mn rug?