- Waardering
- 75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd als ik dat moet doen vraag ik me af waarom ik niet ben gaan tafeltenissen..een stuk goedkoper IMO!nu effe een shitload aan supplementen bestellen want alles is bijna op![]()
Precies dat is achteraf, nu vooral blijven vlammen en ervoor gaan. Zie dat je lekkere progressie maakt. Keep going man!

sterke bp, ja ik kan het snappen dat je niet zoon veel gewicht in mashine fly's de na zoon training!
lekker bezig weer, zal je goed doen om ff wat minder zwaar en meer op volume te trainen. Ik voel me er echt top fit bij.
Altijd als ik dat moet doen vraag ik me af waarom ik niet ben gaan tafeltenissen..een stuk goedkoper IMO!
Wel een mooie borst-workout! Ik ben ook erg te spreken over rest-pause, dropsets en FST-7! Zelf zou ik wel mijn FST-7 oefening altijd aan het einde van een spiergroep doen..
maarja dan kan ik wel weer een paar maanden vooruit.
haha ja ,ik was in totaal 187 euro kwijtmaarja dan kan ik wel weer een paar maanden vooruit.
Was ook de bedoeling om die fst-7 op einde te doen,maar cables waren bezet en machine fly ook, nu ik erover nadenk had ik ook dumbbell flys kunnen doen
zo dadelijk rug trainen, heb er zin in!
whey,casseine, noxipro, extend en had nu dexaprine besteld omdat die wel heel gunstig geprijsd is.eens kijke of dat dat net het beetje extra oplevert qua vetverlies.

Lekkere training Flexx. Hoe ziet jou voedingsschema eruit?
Mooi voedingsschema.
Twee vraagjes:
- Waarom neem je Whey voor het slapen gaan en gaan caseïne?
- Hoe combineer je je training met je werk? Heb je ploegendienst? 09:30 is lekker vroeg. Helaas is dat bij mij niet mogelijk, was dat maar zo. Train pas 's avonds rond 21:00. Heb moeite om mijn voeding daar op af te stemmen. Aangezien je voeding na het sporten belangrijk is, maar dan heb ik er al een hele dag opzitten.
zaken goed voor elkaar kerel. mooie training, wat is trouwens de meerwaarde van rackpulls ipv deads?

thanx! en ik blijf knallen
thanx,en gewicht zegt ook niet altijd alles he

Klopt ik doe als laaste oefing op de smith, triceps pull down drop set,
op een duur gaat 17kg moeilijk
Lekkere training, goed voeding schema.
Waar koop jij de walnoten?

Is het de dexaprine met of zonder DMAA? Op de B&F facebook zeiden ze met, maar ik zie ehm overal zonder. Ben wel benieuwd, want als dat er nog inzit zou ik me als je niet zoveel gewend bent vast voor bereiden op koekwaus rondlopen..![]()