- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ging wel goed, klaar in 45min. ,denk toch nog een beenoefening toevoegen want het was wel beetje weinig
verzwaren en een legcurl erbij

Duidelijkga beide ub en lb trainingen zwaar doen,elke week verhogen, maar bijvoorbeeld bij lb2 begin ik met deadlift 5x5 en daarna ga ik squaten maar die doe ik dan 4x8 .
!Hoppa! Doorknallen! Afvallen is natuurlijk niet de bedoeling! Ben benieuwd hoe het bij jou allemaal uitpakt!weer lekkere snelle training,damn wat een spierpijn van gisteren
volgende week naar de 3200kcal op trainingsdagen want was ietsjes afgevallen.

haha ja, maar dat gaat langzaam maar zeker elke week omhoog

Ojee! Hier ook PWO issues! Join the club zou ik zeggen!pff ik heb nu 2 trainingen geen PWO genomen en ik voel dat mn energie echt een stuk minder is, maar dat komt denk ik ook door het weer en weinig slaap, maarja dadelijk lekker all you can eat bij de japanner omdat ik een jaar met mn vriendin samen ben![]()

Ojee! Hier ook PWO issues! Join the club zou ik zeggen!
Welke gebruikte je eerst?
Gefeliciteerd met je jubileum en eet smakelijk ofcourse!![]()

dat chinnen doe ik je niet na! taille van 76... dat haal ik nooitdat is de omvang van mijn bovenbeen ongeveer denk ik... pfff

eindelijk aangekomen, woog vanmorgen 73kgNette training Flex! Had je log even gemist zie ik!
Voeding ziet er ook goed uit!

)