MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.801
Prima OHP zeg! :).Ik kan mij goed voorstellen dat je tegen het cutten op kijkt, omdat het nu wel goed gaat met de kracht.
Al een idee welke coach je gaat nemen?

De meest gunstige startpositie is vanaf de bovenkant van het borstbeen. Volgens mij zit @flexx123 daar aardig in de buurt.

yes, micha emelianov, ken jij volgens mij wel toch.

• #3.802
Dan wordt het tijd dat ik eens langs de opticien ga :) Meerwaarde van verder laten zakken = grotere rom.. wist je wel toch

Ik heb juist het idee dat ik dan de spanning van mn schouders afhaal en mijn bovenkant borst het overneemt.

Achja, is maar goed dat we geen powerlifters zijn.. bodybuild approved ;) Waar ga je een coach voor nemen?

• #3.805
yes:)

Eerst om eens goed shredded te worden zonder al te veel massa te verliezen, en daarna misschien wel massa bouwen voor wie weet ooit een wedstrijd?:P

Is een leuke doelstelling, dan zal het iets van map worden denk ik? Of ga je aan de sap?

Podium op? Nice! Lekker aan de juice :D

Micha, tof man. Hele coole gozer.

Waarom koop je niet gewoon een pl belt? Die xxl belt voegt niks toe :P

• #3.809
Is een leuke doelstelling, dan zal het iets van map worden denk ik? Of ga je aan de sap?

Zal eerder map dan bodybuilding worden ja, of mn benen moeten echt flink groeien, en ja sap who knows:P

Podium op? Nice! Lekker aan de juice :D

Haha.

Micha, tof man. Hele coole gozer.

Waarom koop je niet gewoon een pl belt? Die xxl belt voegt niks toe :P

Ja hij is echt heel chill.

Ik heb een pl belt, maar die gebruik ik niet meer, omdat die altijd zo hard op mn ribben drukte, vind deze juist wel heel erg fijn en geeft goede steun in mn onderrug.

• #3.813
:flexbiceps:

Topic binnenkort naar de kuurlogs verplaatsen @RFFNCK :D

Haha niet zo snel:P

Precies! Eindelijk echt gains maken!!:woot:

Werd tijd he:P

Nou vandaag dus met de cut begonnen en nieuw schema

Push bench focus

Pwo: 1scoop monster + 1 blik monster

Opwarmen

Paused bp
10x40
8x60
4x6x75

Weighted push ups
12xbw
3x12xbw +15

Standing Single Arm Dumbell Shoulder Press
12x12,5
11x12,5
10x12,5
Damn dat viel even tegen, heel zwaar voor eerste keer, maar voel je echt super goed in je schouders

Machine fly (moest eigenlijk bayesian fly maar cables hele tijd bezet:( )
15x53
13x53
12x53

Bayesian lateral raise
3x15x5
Kan volgende week ook wel zwaarder, moest nog even de uitvoering goed krijgen.

Bayesian curl
3x15x17
Heerlijke oefening

Unilateral Overhead Cable Rope Tricep Extension
15x21
13x21
11x21

Heerlijke training, echt fijne oefeningen. Startgewicht cut is 73,4kg, vetpercentage doe ik niet aan, want vetpercentage wat een huidplooimeter aangeeft is toch dikke onzin. Ik moet/ga wel elke week een 4punts meting zelf doen op dezelfde plekken met een huidplooimeter en aan de hand van de milimeters wordt mijn progressie getrackt.

OoOh God...nu gaan we gelijk Buy-Asian?:eek!:

Is een Buy-Asian coach zeker?

• #3.815
1blik monster en een scoop monster? heb je wel geslapen vanacht :D?

• #3.817
1blik monster en een scoop monster? heb je wel geslapen vanacht :D?

Hhaha geen problemen mee:D

Woensdag ook nog benen getraind

Leg squat focus

pwo: 1scoop monster +1blik monster

Opwarmen

Squat
10x30
8x40
5x50
4x8x60
Vorm zat er niet zo lekker in vandaag,beetje last van onderrug

Hack squat plate loaded
3x12x60

Lying leg curl
12x35
12x35
11x35

Unilateral leg extension plate loaded
20x25
19x25

Seated calve raise plate loaded
15x32,5
14x32,5
14x32,5

Standing calve raise
8x80
3x8x110

Hanging leg raise
2x15xbw

Opzich wel lekkere training ondanks beetje onderrug gezeur. Was om 10uur thuis toen nog koken en eten. Daarna effe op de bank liggen tinderen, toen had ik een match en die vroeg na een half uur beetje ouwehoeren of ik zin had om nog effe bij haar een drankje te doen. Ik: nu?! Zei: ja ik hou wel van spontane acties, dus ik dacht f**k it waarom ook niet, effe douchen en dan ben ik om half 1 bij jou. Dus ik op mn fiets daarheen( was nog geen 10minuten fietsen). Ze vroeg of ik wat wilde drinken en ik vroeg meteen heb je iets light? ( zit in cut jeweettoch), maar had ze niet dus ik zei doe dan maar water:cool:. Nou even een half uur zitten ouwehoeren en ze had het "koud" , dus ik meteen kom maar tegen me aanzitten, nou nog geen 5minuten later zaten we toen zoenen en daarop nog geen 5minuten later lagen we samen bij haar in bed:D. Maarja door al die pwo zooi kon ik de daad niet afmaken, dus na ruim een uur er maar mee opgehouden:(. Ik had geen zin meer om naar huis te fietsen dus maar daar blijven slapen. Althans dat was de bedoeling want ik denk dat ik nog geen 2uur heb geslapen omdat ze de verwarming nog aan had staan en ik het dus fucking warm had. Om 7uur maar naar huis gefietst en toen moeten werken van half 10 tot 6 en was daarna zo kapot dat ik mn training maar heb geskipt en naar vandaag heb verplaatst:eek:.

Training van net dus

Pull horizontal focus

pwo: 1scoop monster +1blik monster

opwarmen

Plate loaded row small
10x40
8x80
4x8x105
wide
3x12x70

Pullups
10xbw
9xbw
8xbw

Db shrugs( pauze bovenin, pauze onderin)
3x15x22,5

Rope face pull
4x15x20

Bayesian bicep curl
2x15x19
13x19

Bayesian hammer curl
2x15x13

Damn heerlijke training, goed dat ik gisteren toch rustdag heb genomen. Woog vanmorgen 71,8 (-1,6kg), zal vooral veel vocht zijn.

Morgen met @RFFNCK , @Jasenko , @040B ,@vntl en nog 2 andere die hier geen account hebben bij gold's gym trainen en daarna ayce sushi:D.

Tindergains en morgen sushi gains goed bezig m8

Waar ga je sushi?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven