Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat een topgym! Open op eerste paasdag! succes!

Das wel top om op paas te kunnen trainen!
*jaloers*

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.785
Das wel top om op paas te kunnen trainen!
*jaloers*

Ik sta er van te kijken dat er zoveel gyms dicht zijn met pasen en kerst enz, ze kunne smorgens toch wel een paar uur open:), bij ons was het nu best druk met mensen die anders nooit bij ons trainen omdat hun gym dus ook gesloten was:P

Nice! Wat dat betreft is Gold's in Nieuwegein natuurlijk het walhalla!

En hoe ging de training?

Jammer dat je niet mee kan volgende week naar gold's man!

Training ging prima ,zie onder

Net ub power

pwo: 1scoop monster

Opwarmen

BP
10x40
8x60
3x80
3x5x90
Pff laatste rep flinke grinder, volgende week 1kg erbij

Plate loaded row
10x60
8x90
3x5x115 vpr

MP
8x30
3x40
3x5x47,5 eerste setje op film, 2e en 3e setje ging eigenlijk makkelijker haha

Weighted pull ups
8xbw +6,25
5xbw +6,25

Machine fly
10x65
10x65
8x65

Rack chins
12xbw +15
10xbw +20 pr

Lying db tricep extension
3x12x15

Barbell curl
8x26
6x36
6x36
6x36

Knee raise ss side bent
3x till failure ss 3x15x10

Knee raises deed @FREAKJAM een 10kg schijf op mn bovenbenen leggen en dan 3sec. laten liggen en dan eraf halen, repeat till failure weet aantal reps niet meer maar laatste setje nog maar 6, f**k abs on fire!

Toch tevreden met de training, voelde me niet 100% fit, moe in mn onderrug en benen, werd vanmorgen om 6uur wakker doordat mn neus helemaal dicht zat. Hoop dat ik me morgen wat beter voel bij LB, denk niet dat ik squat ga verhogen maar dat zie ik morgen wel:D, Bw vanmorgen 73,6kg, beetje teveel gecheat deze week, maarja toch binnenkort cutten:D

Meer dan prima workout Flexx! Baal ook dat ik volgende week niet mee kan, maar komt vast nog wel een keer!:D

Ben benieuwd hoe de verhoging van de bench volgende week gaat verlopen!:flexbiceps: De OHP ziet er goed uit zo:lifter:

Goeie bench maat! Die knee raises zagen er killing uit!

Cutten is tot op zekere hoogte best chill en goed te doen. Bijkomend voordeel van droger staan; je lijkt soms groter dan dat je was in de bulk:cool:

Nette MP, clean ook!

zit je nou nog in de cut??

goeie ohp

• #3.792
Meer dan prima workout Flexx! Baal ook dat ik volgende week niet mee kan, maar komt vast nog wel een keer!:D

Ben benieuwd hoe de verhoging van de bench volgende week gaat verlopen!:flexbiceps: De OHP ziet er goed uit zo:lifter:

Thanks marv, ja zullen vast nog wel vaker naar gold's gaan ,komt goed:)

Goeie bench maat! Die knee raises zagen er killing uit!

Yeah buddy, maar moet weer 100kg voor reps benchen:) , knee raises waren zeker killing,maar spierpijn valt mee:)

Cutten is tot op zekere hoogte best chill en goed te doen. Bijkomend voordeel van droger staan; je lijkt soms groter dan dat je was in de bulk:cool:

Ik ben benieuwd, lang geleden dat ik zo droog stond dat abs goed zichtbaar waren.

Thanks!

Nee man, ga weer cutten, vanaf september gebulkt.

Thanks bro!

Nou ik heb nog even gedacht om Lb vandaag te skippen, want was vannacht zo moe in mn benen, maar toen ik vanmorgen uit bed kwam ging het wel. Dus heb er beetje een hypertrophy dag van gemaakt

Net LB power

Pwo: 1 scoop monster

opwarmen

Squat
10x30
8x40
8x50
5x60
3x5x72,5
Nice!

Leg press plate loaded
18x125
15x125
15x125

Glute kickback plate loaded
12x20
12x30
2x10x40 pr

Hack squat plate loaded
12x40
3x10x60

Leg extension plate loaded
12x80
3x12x110 focus op mmc

Lying leg curl
12x35
11x35

Seated leg curl
2x10x65
9x65

Plate loaded calf raise staand
12x100
2x12x110
11x110
10x110

Plate loaded calf raise zittend
2x16x30
15x30

Toch een lekkere beentraining! Blij dat ik toch gewoon ben gegaan. Ik ga trouwens toch weer beginnen met begeleiding bij een online coach. Wil het toch eens serieuzer aan gaan pakken.

ohp wordt hier goedgekeurd? ik wil echt niet lullig doen maar dan zou hij toch vanaf borst moeten beginnen (en eindigen) en volledig uitstrekken (locken)?

• #3.795
ohp wordt hier goedgekeurd? ik wil echt niet lullig doen maar dan zou hij toch vanaf borst moeten beginnen (en eindigen) en volledig uitstrekken (locken)?

Ik strek em gewoon helemaal uit hoor, en zie de meerwaarde niet tot helemaal borst laten zakken.

Prima OHP zeg! :).Ik kan mij goed voorstellen dat je tegen het cutten op kijkt, omdat het nu wel goed gaat met de kracht.
Al een idee welke coach je gaat nemen?

De meest gunstige startpositie is vanaf de bovenkant van het borstbeen. Volgens mij zit @flexx123 daar aardig in de buurt.

Prima OHP zeg! :).Ik kan mij goed voorstellen dat je tegen het cutten op kijkt, omdat het nu wel goed gaat met de kracht.
Al een idee welke coach je gaat nemen?

De meest gunstige startpositie is vanaf de bovenkant van het borstbeen. Volgens mij zit @flexx123 daar aardig in de buurt.

Maar vanaf een dode positie dan toch? De barbell rust dus op je borst?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven