XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
In, hoe lang en welke dosis? En waarom niet gewoon injects :-p?
 
Ik lees mee, benieuwd hoe hard je gaat !

Succes :thumb:
 
Ik ga maandag met winstrol beginnen, interesse dat een kuurlog begin?

70d9775a4cfb1cc8116c47e3d6559cbe40c702543956c5d162c52ede8ee6c945.jpg
 
in for food :eating::mc::meal::pepsi::popcorn::popcorn2:
 
Toch zonde dat je niet wilt prikken
 
Ik lees mee, benieuwd hoe hard je gaat !

Succes :thumb:

Thanks!

In voor kuurlog.

:D


vreetzak:)



Thanks bro

Toch zonde dat je niet wilt prikken

Mja, komt nog wel.

Gisteren nog ub getraind:

pwo; 1,5 scoop der hammer

opwarmen

Plate loaded row small
10x40
10x80
4x10x 102,5

Paused bp
10x40
8x60
2x8x72,5
7x72,5

Weighted pull ups
3x6x bw +5,5

Ohp
3x8x41

Incline chest press plate loaded
12x40
3x12x50

Unilateral reverse cable fly
3x15x8 vpr
13x8

Unilateral Db side raise zittend
8x12
12x10
12x10

Bayesian fly
3x10x25 vpr


Toen straks lb:

pwo: 1,5 scoop der hammer

opwarmen

Rdl
10x60
8x70
3x8x85 vpr

Squat
10x40
8x55
3x8x70

Standing calve raise
3x8x135

Hacksquat plate loaded
10x40
8x70
3x10x82,5 vpr

Lying leg curl
3x12x41

Leg extension
3x15x75

Seated calve raise
3x15x38,5

Rope crunches
3x15x71 fullstack

2 heerlijk trainingen, gaat lekker, maar kan nog lekkerder met betere slaap en ben verkouden, maar komt goed!
 
Jaa wel ok, goeie pomp , wel wat meer energie en focus maar niet van wow ik ga zo veel harder dan zonder pwo. Mja denk dat ik echt effe moet stopppen met pwo om het effect beter te ervaren.



Ja man



Dat komt wel goed denk ik, thanks, Gisteren dus eerste dag vegas gehad en vandaag begint de rondreis dus zo'n beetje. Vegas is echt zo vet dat moet iedereen eens in zn leven gezien hebben.


Instagram openen om meer fotos en een filmpje te zien:P
hey dario en karin. Die ken ik :)
 
Ga je nu echt kuren? Bruhh.. :roflol:
 
jaa, problem? Mijn doel ga ik toch nooit natty halen, waarom doen nog jaren natty trainen?

Puur en alleen omdat je op deze manier ga je nooit je maximale potentie gaat benutten.
 
Puur en alleen omdat je op deze manier ga je nooit je maximale potentie gaat benutten.
Je maximale potentie ga je überhaupt nooit benutten, alles kan altijd beter, er is nooit een perfect moment om iets te beginnen, ook niet om te beginnen met kuren.
Waarom zou je moeten wachten tot je je 'macimale' natty potentie hebt gehaald? Wat gaat dat extra brengen?
Zeg hier absoluut niet mee dat iedereen zomaar cycles moet gaan runnen, en iedereen moet voor zichzelf bepalen of t de sides waard is. Kwestie van plussen en minnen.

Of doelde je hier niet op?
 
Puur en alleen omdat je op deze manier ga je nooit je maximale potentie gaat benutten.

Tja (met alle respect), ik lees al geruime tijd mee bij Flexx, het valt me op dat hij al enkele jaren niet bijster veel gaint en toch gemotiveerd traint en bezig is met andere randzaken.

Het zal me niet verbazen als er nu een pak massa bij op komt, daar trainen we uiteindelijk (bijna) allemaal voor toch ? Hoe dan ook in zijn geval snap ik het, in andere gevallen zou ik zeggen: Wtf en waarom doe je dit (zeker ook nu en in dit stadium) ?
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven