AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik denk dat flexx123 oud en wijs genoeg is, met voldoende trainingsjaren, om de keuze te maken om te gaan kuren.

Succes er mee kerel, er zal ongetwijfeld paar kg massa bijkomen :p
 
Hehe werd tijd bro ;)
Succes en een log is altijd interessant
Hoe ziet je kuur eruit? Weekje of 6 of 50mg?
 
Winny winny winny!
 
Je maximale potentie ga je überhaupt nooit benutten, alles kan altijd beter, er is nooit een perfect moment om iets te beginnen, ook niet om te beginnen met kuren.
Waarom zou je moeten wachten tot je je 'macimale' natty potentie hebt gehaald? Wat gaat dat extra brengen?
Zeg hier absoluut niet mee dat iedereen zomaar cycles moet gaan runnen, en iedereen moet voor zichzelf bepalen of t de sides waard is. Kwestie van plussen en minnen.

Of doelde je hier niet op?

Bedankt voor je goed onderbouwde reactie. Hier doelde in inderdaad op.

Ik begrijp zelf ook dat het altijd beter kan. Er zullen altijd externe factoren in het leven zijn die direct of indirect invloed hebben op onze training, voeding en rust waardoor het min of meer onmogelijk is om optimale resultaten te behalen.
Zelf ben ik er alleen van overtuigd dat je veel meer uit een kuur kunt halen als je de natty gains hebt uitgemolken. Wel nu, als ik kijk naar Flex zijn huidige massa, begrijp ik zelf gewoon niet waarom hij begint met kuren. Er valt nog meer dan genoeg te winnen zonder de spuit erin te beuken!

Tja (met alle respect), ik lees al geruime tijd mee bij Flexx, het valt me op dat hij al enkele jaren niet bijster veel gaint en toch gemotiveerd traint en bezig is met andere randzaken.

Het zal me niet verbazen als er nu een pak massa bij op komt, daar trainen we uiteindelijk (bijna) allemaal voor toch ? Hoe dan ook in zijn geval snap ik het, in andere gevallen zou ik zeggen: Wtf en waarom doe je dit (zeker ook nu en in dit stadium) ?

Gemotiveerd trainen hoeft niet per se te resulteren in gains.

Wat bedoel je precies met andere randzaken?

Uiteraard komt er een pak massa op. Dat spreekt voor zich.
 
Gemotiveerd trainen hoeft niet per se te resulteren in gains.

Nee okay dat klopt, echter Flexx inschattende en de tijd die hij meedraait, is te verwachten dat hij weet hoe te gainen.

Wat bedoel je precies met andere randzaken?

Standaardzaken: Rust, training, voeding
 
Bedankt voor je goed onderbouwde reactie. Hier doelde in inderdaad op.

Ik begrijp zelf ook dat het altijd beter kan. Er zullen altijd externe factoren in het leven zijn die direct of indirect invloed hebben op onze training, voeding en rust waardoor het min of meer onmogelijk is om optimale resultaten te behalen.
Zelf ben ik er alleen van overtuigd dat je veel meer uit een kuur kunt halen als je de natty gains hebt uitgemolken. Wel nu, als ik kijk naar Flex zijn huidige massa, begrijp ik zelf gewoon niet waarom hij begint met kuren. Er valt nog meer dan genoeg te winnen zonder de spuit erin te beuken!



Gemotiveerd trainen hoeft niet per se te resulteren in gains.

Wat bedoel je precies met andere randzaken?

Uiteraard komt er een pak massa op. Dat spreekt voor zich.

Maar waarom zou je meer uit een cycle kunnen halen als je je natty gains hebt uitgemolken? Als je natty wil uitmelken ben je de laatste paar jaar aant aanrommelen voor 1 of 2 kilo. Als je die 2 jaar cycles runt pak je wellicht t 10dubbele. Dus als je doel voorbij natty haalbaar ligt is eerder dan later een cycle runnen alleen maar logischer en efficienter
 
Nee okay dat klopt, echter Flexx inschattende en de tijd die hij meedraait, is te verwachten dat hij weet hoe te gainen.

Standaardzaken: Rust, training, voeding

We gaan het zien toch! :D

Maar waarom zou je meer uit een cycle kunnen halen als je je natty gains hebt uitgemolken? Als je natty wil uitmelken ben je de laatste paar jaar aant aanrommelen voor 1 of 2 kilo. Als je die 2 jaar cycles runt pak je wellicht t 10dubbele. Dus als je doel voorbij natty haalbaar ligt is eerder dan later een cycle runnen alleen maar logischer en efficienter

1 of 2 kilo? No offence, maar Flex kan met gemak 5 kg pakken, met name op LB.
Net klaar met een keurige cut, lekker veel potentie om te knallen en massa te pakken, en dan gelijk de spuit erin. Het kan aan mij liggen, maar ik ben gewoon bang dat je daar over een jaar of 5 spijt van hebt ;).
 
In! Wat verwacht je er zelf van?
 
Van mij mag je 100 gram per week zetten bro :D

Als je maar goed beseft dat het NOOIT bij 1 kuur blijft ;)
 
Misschien een andere oral overwegen? Winny is kut ivm haarverlies..
 
Welk haar valt er nog te verliezen dan?
 
Misschien een andere oral overwegen? Winny is kut ivm haarverlies..
Volgens mij heeft flexx123 al niet zoveel haar meer! En uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de gear al binnen is ;)

Mooi dat er een kleine vrijdagrel hier naartoe verplaatst is:thumbs:
 
Puur en alleen omdat je op deze manier ga je nooit je maximale potentie gaat benutten.

Waarom zou ik nog wachten tot mn natty max als ik toch al weet dat mn doel verder licht?

Je maximale potentie ga je überhaupt nooit benutten, alles kan altijd beter, er is nooit een perfect moment om iets te beginnen, ook niet om te beginnen met kuren.
Waarom zou je moeten wachten tot je je 'macimale' natty potentie hebt gehaald? Wat gaat dat extra brengen?
Zeg hier absoluut niet mee dat iedereen zomaar cycles moet gaan runnen, en iedereen moet voor zichzelf bepalen of t de sides waard is. Kwestie van plussen en minnen.

Of doelde je hier niet op?

Perfect verwoord, precies hoe ik er zelf over denk.

Tja (met alle respect), ik lees al geruime tijd mee bij Flexx, het valt me op dat hij al enkele jaren niet bijster veel gaint en toch gemotiveerd traint en bezig is met andere randzaken.

Het zal me niet verbazen als er nu een pak massa bij op komt, daar trainen we uiteindelijk (bijna) allemaal voor toch ? Hoe dan ook in zijn geval snap ik het, in andere gevallen zou ik zeggen: Wtf en waarom doe je dit (zeker ook nu en in dit stadium) ?

Laatste jaren idd niet bijster veel gegaind door ook verkeerde aanpak qua voeding, maar nu ik weet hoe goed te cutten en mezelf beter in bedwang heb om niet doorteslaan bij bulken verwacht ik toch wel meer gains.

Ik denk dat flexx123 oud en wijs genoeg is, met voldoende trainingsjaren, om de keuze te maken om te gaan kuren.

Succes er mee kerel, er zal ongetwijfeld paar kg massa bijkomen :p

Thanks, het is ook niet zo dat ik dit in 1 dag heb besloten. Ik denk hier al ruim een half jaar aan, maar wilde eerst eens goed cuttem voor goeie basis.

Hehe werd tijd bro ;)
Succes en een log is altijd interessant
Hoe ziet je kuur eruit? Weekje of 6 of 50mg?

Thanks bro, 7weken op 40mg pd.

Winny winny winny!

Win win:)

Bedankt voor je goed onderbouwde reactie. Hier doelde in inderdaad op.

Ik begrijp zelf ook dat het altijd beter kan. Er zullen altijd externe factoren in het leven zijn die direct of indirect invloed hebben op onze training, voeding en rust waardoor het min of meer onmogelijk is om optimale resultaten te behalen.
Zelf ben ik er alleen van overtuigd dat je veel meer uit een kuur kunt halen als je de natty gains hebt uitgemolken. Wel nu, als ik kijk naar Flex zijn huidige massa, begrijp ik zelf gewoon niet waarom hij begint met kuren. Er valt nog meer dan genoeg te winnen zonder de spuit erin te beuken!



Gemotiveerd trainen hoeft niet per se te resulteren in gains.

Wat bedoel je precies met andere randzaken?

Uiteraard komt er een pak massa op. Dat spreekt voor zich.

Bedenk goed dat ik geen 18 meer ben he. Ik geloof echt niet dat ik nog natty 5kg in een jaar pak.

Nee okay dat klopt, echter Flexx inschattende en de tijd die hij meedraait, is te verwachten dat hij weet hoe te gainen.



Standaardzaken: Rust, training, voeding

Yup:)

Maar waarom zou je meer uit een cycle kunnen halen als je je natty gains hebt uitgemolken? Als je natty wil uitmelken ben je de laatste paar jaar aant aanrommelen voor 1 of 2 kilo. Als je die 2 jaar cycles runt pak je wellicht t 10dubbele. Dus als je doel voorbij natty haalbaar ligt is eerder dan later een cycle runnen alleen maar logischer en efficienter

Ja en daarbij ik ben niet meer de jongste, herstel zal er niet betr op worden als ik er nog mee wacht.

We gaan het zien toch! :D



1 of 2 kilo? No offence, maar Flex kan met gemak 5 kg pakken, met name op LB.
Net klaar met een keurige cut, lekker veel potentie om te knallen en massa te pakken, en dan gelijk de spuit erin. Het kan aan mij liggen, maar ik ben gewoon bang dat je daar over een jaar of 5 spijt van hebt ;).

Denk niet dat ik spijt krijg hoor:)

In! Wat verwacht je er zelf van?

Van winstrol only? Ik denk zo'n 3kg netto.

Van mij mag je 100 gram per week zetten bro :D

Als je maar goed beseft dat het NOOIT bij 1 kuur blijft ;)

True , 2e kuur staat eigenlijk ook al wel gepland:p


Haha

Misschien een andere oral overwegen? Winny is kut ivm haarverlies..

Welk haar haha. Scheer al 5jaar mn kop op 3mm.

Welk haar valt er nog te verliezen dan?

Haha dit.

Volgens mij heeft flexx123 al niet zoveel haar meer! En uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de gear al binnen is ;)

Mooi dat er een kleine vrijdagrel hier naartoe verplaatst is:thumbs:

True, daarbij heb ik altijd een pet op:p

Maar mooi dat er over gediscussieerd wordt. Maar vanaf maandag hier of in anabolen sectie loggen?
 
Thanks, het is ook niet zo dat ik dit in 1 dag heb besloten. Ik denk hier al ruim een half jaar aan, maar wilde eerst eens goed cuttem voor goeie basis.

Dit voelde ik dan goed aan ;)

True , 2e kuur staat eigenlijk ook al wel gepland:p

De gedachte om te kuren gaat ook wel eens door mijn gedachte hoor, weliswaar heb ik veel tegenargumenten (daarnaast ook al 45 jaar).
Ik ben benieuwd naar de eventuele sides die je gaat ervaren, mogelijk dat dat je visie op een tweede kuur ook nog veranderd.

Succes iig !
 
Succes man. Goed dat je er open over bent :D Hoe was je bloedonderzoek als ik vragen mag
 
Dit voelde ik dan goed aan ;)



De gedachte om te kuren gaat ook wel eens door mijn gedachte hoor, weliswaar heb ik veel tegenargumenten (daarnaast ook al 45 jaar).
Ik ben benieuwd naar de eventuele sides die je gaat ervaren, mogelijk dat dat je visie op een tweede kuur ook nog veranderd.

Succes iig !

Denk als ik 45 was het niet meer had gedaan. Thanks!

Succes man. Goed dat je er open over bent :D Hoe was je bloedonderzoek als ik vragen mag

Thanks, ja erlijkheid duurt het langst toch, geen bloedonderzoek laten doen. Wil ik voor mn volgende kuur wel doen.
 
Succes man. Goed dat je er open over bent :D Hoe was je bloedonderzoek als ik vragen mag

Hier ben ik het helemaal mee eens. Respect voor het feit dat je er in ieder geval open over bent flexx123 .
Waar ik nog wel even benieuwd naar ben is je plannen qua coaching. Ik snap dat je nu stopt bij Micha in ieder geval..
 
Hier ben ik het helemaal mee eens. Respect voor het feit dat je er in ieder geval open over bent flexx123 .
Waar ik nog wel even benieuwd naar ben is je plannen qua coaching. Ik snap dat je nu stopt bij Micha in ieder geval..

Ja, ga stoppen bij micha, voorlopig zonder coaching, blijf trainingsschema wel gebruiken van micha met kleine aanpassingen, voeding is een kwestie van kcal verhogen dmv koolhydraten omhoog en vetten misschien een klein beetje.

Gisteren nog Pull hypertrophy:

pwo: 1scoop der hammer

opwarmen

Weighted pull ups
2x8x bw +5,5
7x bw +5,5

Plate loaded row small
3x12x100

Seated cable row breed
3x12x59

Reverse cable fly
3x15x8

Unilateral Plate loaded row achterkant schouder focus
3x15x40

Seated unilateral side raises
2x12x10
11x10

Dumbel curl
10x15
10x15
8x15

Hammer curl
10x12,5
9x12,5

Training was wel ok, voelde me niet helemaal fit en die nacht kut geslapen.


Net push hypertrophy

opwarmen

Bp touch and go
10x40
8x60
3x10x75 ging hard!
5x85 nice!

Ohp
8x30
8x41
8x42,5
8x45 wtf gaat hard
4x50 nice!
8x42,5

Incline chestpress plate loaded
10x40
12x55
12x55
9x55

Tricep pushdown
3x15x47

unilateral overhead tricep extension
12x11
12x11

Seated cable fly
15x17
8x23
10x20
9x20

Machine fly
2x15x47
13x47

Fuckk wat een lekkere training, kracht gaat goed vooruit, dat wordt nog wat:).Morgen legs!
 
hoe oud ben je dan flex?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven