MuscleMeat

flexx's log

Bezoekers in dit topic

Close grip onderhands is naar mijn idee beter, als je de armen er meer bij betrekt is dat juist goed want die zijn de zwakste schakel in pull bewegingen, je kunt zo je rug dus zwaarder belasten, met bovendien een langere ROM.

mij lijkt juist dat met een medium parallel grip je rom groter is, maagoe.. ik zal het eens moeten proberen.
 
medium parallel? Hoe dichter je je handen bij schouderbreedte in een chin up houdt, hoe groter de ROM
 
hmm maar hoe smaller ik em pak hoe lichter ik em vind
 
Idd, omdat de armen de zwakste schakel zijn in pull bewegingen, als je je armen dus meer betrekt, zul je dus meer gewicht aan kunnen aka meer training voor je rug.
 
Netjessss!!!

Ik ga ook weer eens shrugs doen denk ik.:)
 
thanx

shrugs zijn heerlijk :)
 
dankje:) , lopen er een beetje grote gasten bij je nieuwe gym?
 
vandaag niet trainen want ga uiteten met mn werk bij wokrestaurant dus dat word weer zoveel mogelijk eiwit-rijk voedsel eten :)
 
woot! gisterochtend eindelijk de 75kg grens overschreden op nuchtere maag ,het was de bedoeling dat ik eind van het jaar 75 zou wegen,maar gister woog ik dus al 75,6kg :) op naar de 80 en dan langzaam cutten tot de zomer.
 
woot! gisterochtend eindelijk de 75kg grens overschreden op nuchtere maag ,het was de bedoeling dat ik eind van het jaar 75 zou wegen,maar gister woog ik dus al 75,6kg :) op naar de 80 en dan langzaam cutten tot de zomer.

goed bezig flex! keep on pushin'
 
thanx, over een half uur kan ik gaan trainen :) ,hopelijk een pr op mn benchpress:)
 
Hoeveel ga je voor?
 
nou ik ben net terug

Benchpress
10x50
8x80
5x90
3x100 pr!
1x102,5 pr!!

Incline BP
10x50
8x60
4x70
3x75 pr!!

Machine Shoulder press( bedoeling was mp maar powerrack was bezet dus doe ik die donderdag wel)
8x60
6x67,5
6x75

lat pulldown(smal)
8x75
8x90
8x97,5 pr!

Dumbbell row
3x8x26

Dumbbell curl
8x16
7x16

lekkere training, mooie pr's,ik ben tevreden :) en kapot
 
lekkere pr's :thumbs:
 
thanx:)
 
Back
Naar boven