Fitness Seller

flexx's log

Bezoekers in dit topic

thanx :)
 
goede training weer, alleen lijkt je borst wat achter te lopen ???
 
thanx

maar hoezo loopt mn borst achter? misschien bovenkant borst een beetje maar daar werk ik nu hard aan.
 
thanx

maar hoezo loopt mn borst achter? misschien bovenkant borst een beetje maar daar werk ik nu hard aan.

Dat d8 ik op te maken uit je incline BP stats, als ik dat zo vergelijk met je chins en triceps stats, dan lijkt je borst (of in ieder geval je incline BP) wat achter te lopen...

Het kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen :rolleyes:
 
ja mn incline bp loopt nog wat achter jah, maar dat gaat op dit moment steeds beter,ik verwacht dat ik over 2 weken 4x80 kan drukken op incline bp,
het komt grotendeels omdat mn schouders ook wat achterlopen maar dat gaat ook steeds beter, dus ik ben er zeker van dat het wel goed komt:)
 
ja mn incline bp loopt nog wat achter jah, maar dat gaat op dit moment steeds beter,ik verwacht dat ik over 2 weken 4x80 kan drukken op incline bp,
het komt grotendeels omdat mn schouders ook wat achterlopen maar dat gaat ook steeds beter, dus ik ben er zeker van dat het wel goed komt:)

Oh, dat gaat wel goed komen dan! Ik zie trouwens nu pas dat je al 2*100BP doet.. dat is helemaal niet verkeerd man.
 
geen training vandaag,want moet zo effe mn zusje naar amsterdam brengen en tv ophalen,dus ik ga morgenvroeg als ik tijd heb. balen maarja tis nie anders
 
haha 21 maar ze heeft al een vriend die in amsterdam woont daarom moest ik haar daar naartoe brenge, ruim 4,5 uur over gedaan, k*tweer/k*tfiles.
 
haha 21 maar ze heeft al een vriend die in amsterdam woont daarom moest ik haar daar naartoe brenge, ruim 4,5 uur over gedaan, k*tweer/k*tfiles.
21 damn laat haar die vriend een schop in zijn kont geven (die stadsen zijn tig niet te vertrouwen). en zeg maar dat je een echte kerel kent genaamd ludo ghehe lol:D
 
Nog gaan trainen vandaag of moet je nog gaan??
 
moet nog gaan, half 4 is het weer zover, ben benieuwd hoe het gaat,want ben kei brak,beetje teveel bier gedronke afgelopen zaterdag :)
 
pff eigenlijk heb ik geen zin om mn training te posten maar vooruit dan maar

bench press
2x5x80
2x90 (wtf?)
gestopt

incline bp
8x50
6x60
4x60

lat pulldown breed
10x75
8x82,5
6x90

lat pulldown smal
10x75
8x82,5
6x90

nou dat was mn training, het ging echt voor geen flikker, en ik ben nog wel jarig, heb afgelopen zaterdag veel te veel gezopen,en dat ben ik niet meer gewend.
 
jammer van je training en gefeliciteerd met je verjaardag.
zo erg is het toch ook weer niet om op maandag een k*t dag te hebben, lijkt me vrij normaal zelfs :D
 
jammer van je training en gefeliciteerd met je verjaardag.
zo erg is het toch ook weer niet om op maandag een k*t dag te hebben, lijkt me vrij normaal zelfs :D

thanx, mja ik baal er wel van,maarja morge zal het wel beter gaan.
 
Je training was wel netjesssss.

Vandaag weer nieuwe dag nieuwe kansen gaat het nog beter!!
 
nee mn training was echt bagger. gelukkig drink ik niet meer zo vaak , 1 keer in de maand ofzo dus het komt niet veel vaker meer voor, maarja vandaag ga ik weer vlammen,en ga ik een fatsoenlijk trainen,heb vannacht ook goed geslapen :)
 
net lb1

full squat
2x5x 60
2x3x 70
2x2x 75

deadlift
2x5x60
2x3x75
2x2x85

shrugs
3x8x 65kg

leg curl
8x 90
8x 90
8x 90

seated calves
3x8x 70kg

hanging leg raises
3x10

standed calves
3x8x 75

lekkere training :) ,10 keer beter dan gister, want zijn die hanging leg raises zwaar damn :)
 
Back
Naar boven