XXL Nutrition

Flinke PIP quad

Bezoekers in dit topic

Volgens onze vriend Jumbo Palumbo moet je nooit in de quadriceps injecteren.


@6:00 & @6:40
 
Volgens onze vriend Jumbo Palumbo moet je nooit in de quadriceps injecteren.


@6:00 & @6:40

Dus niet meer 0,5ml in de chest (zeker niet eerste keer) en bij voorkeur schouders/lats/glutes gebruiken. Ik ga me daar voorlopig aan te houden.
 
Quads pak ik wel maar maximaal 2ml en liefst 1 ml maar. Zijn hier jongens die beweren er 5ml in kwijt te kunnen, in mijn ogen lijkt dat onmogelijk.
 
Quads pak ik wel maar maximaal 2ml en liefst 1 ml maar. Zijn hier jongens die beweren er 5ml in kwijt te kunnen, in mijn ogen lijkt dat onmogelijk.

Gisteren en vandaag wat andere fora afgespit voor topics over PIP in de quads en dit lijkt toch wel heel vaak voor te komen. Veel gevallen van jongens die 3 dagen niet kunnen lopen. Ik denk dat Palumbo weleens gelijk kan hebben en je beter daar uit de buurt kan blijven.
 
Quads pak ik wel maar maximaal 2ml en liefst 1 ml maar. Zijn hier jongens die beweren er 5ml in kwijt te kunnen, in mijn ogen lijkt dat onmogelijk.
ik heb 8ml in me ene quad ooit gezet (nooit weer maar past wel) :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Gisteren en vandaag wat andere fora afgespit voor topics over PIP in de quads en dit lijkt toch wel heel vaak voor te komen. Veel gevallen van jongens die 3 dagen niet kunnen lopen. Ik denk dat Palumbo weleens gelijk kan hebben en je beter daar uit de buurt kan blijven.
ik zet max 1.5ml in me quads en het liefst train ik ze meteen daarna dan heb ik maar 1 dag pip, doe ik dat niet heb ik 2/3 dagen pip al ben ik de pip wel gewend en kan wel gewoon lopen.
 
met een 1ml slinpin ram ik de olie er nog sneller in dan met een gewone naald dus zit niet langer in me been te roeren ;-)

Heb je wel naalden met rubber stopper dan? Met die el cheapo 2 delige plastic zooi gaat t voor geen meter :p
 
Heb je wel naalden met rubber stopper dan? Met die el cheapo 2 delige plastic zooi gaat t voor geen meter :p
insuline-naald.jpg
 
zet regelmatig in been zonder problemen, tot ik met insulinespuit zetten...dag of 4 flink pip

naald was 13mm...voor mij tekort zet nu met 0.4 x 19 en dit geeft mij 0 pip
 
ik zet max 1.5ml in me quads en het liefst train ik ze meteen daarna dan heb ik maar 1 dag pip, doe ik dat niet heb ik 2/3 dagen pip al ben ik de pip wel gewend en kan wel gewoon lopen.

Alright, en jouw insulinenaald is 13mm ook? Ik moet ik zeggen dat het achteraf meevalt bij mij. Het was gisteravond erger. Lopen is geen enkel probleem, is alleen wat stijf.
 
Alright, en jouw insulinenaald is 13mm ook? Ik moet ik zeggen dat het achteraf meevalt bij mij. Het was gisteravond erger. Lopen is geen enkel probleem, is alleen wat stijf.
was het je eerste keer quads btw? want dan is pip vrij normaal daar.. ik kon de eerste keer quads bijna een week niet normaal lopen :roflol:

(nog steeds niet me favo plek maar moet hem toch af en toe gebruiken)

13mm trouwens idd ja
 
Laatst bewerkt:
was het je eerste keer quads btw? want dan is pip vrij normaal daar.. ik kon de eerste keer quads bijna een week niet normaal lopen :roflol:

(nog steeds niet me favo plek maar moet hem toch af en toe gebruiken)

13mm trouwens idd ja

Was mijn eerste prik ever. Daarna ook nog NPP in schouder gezet en vandaag 0,5ml in borst. Allebei helemaal pijnloos.

Goed om te horen iig, ik verwacht morgen gewoon te kunnen squatten aangezien de pijn elk uur minder wordt.

Ik zal morgen mijn lat proberen, dat lijkt me een perfecte plek.
 
Heb zelf laatst 3ml sust in quad gezet en had een week lang last van pip. Kon mn been gewoon niet buigen en hele week mank gelopen. Week erop weer 3ml sust in zelfde been. Ik dacht zal nu wel minder zijn dan de week ervoor maar dit keer wel langer dan een week mank gelopen. En been kon ik echt niet buigen vanwege de pijn haha. Is mn eerste x sust dus kan misschien aan andere esther gelegen hebben? Met 5ml aan andere stoffen in 1 quad geen enkele pijn namelijk.

Zet de sust nu in mn glute en daar heb ik amper pip.
 
chest, bicep, kuit zet ik max 1 ml. Quads 4, soms 5 maar liever niet :p vanaf 4 zet ik sowieso in glute. In quad zet ik ook met oranje naald (0,2 x 25).

edit: delt max 2ml
 
Quads pak ik wel maar maximaal 2ml en liefst 1 ml maar. Zijn hier jongens die beweren er 5ml in kwijt te kunnen, in mijn ogen lijkt dat onmogelijk.

Tot 6ML gaat prima in de Quads, je moet er gewoon je tijd voor nemen (2 minuten is niet ongewoon voor 6ML) Natuurlijk is het zo dat je altijd een keer mis kunt prikken en dat je PIP krijgt, maar dat geld voor alle spiergroepen waar je in injecteert.

Gisteren en vandaag wat andere fora afgespit voor topics over PIP in de quads en dit lijkt toch wel heel vaak voor te komen. Veel gevallen van jongens die 3 dagen niet kunnen lopen. Ik denk dat Palumbo weleens gelijk kan hebben en je beter daar uit de buurt kan blijven.

Klinkklare onzin, ik injecteer al jaren in de Quads en het slaat nergens op.
 
Tot 6ML gaat prima in de Quads, je moet er gewoon je tijd voor nemen (2 minuten is niet ongewoon voor 6ML) Natuurlijk is het zo dat je altijd een keer mis kunt prikken en dat je PIP krijgt, maar dat geld voor alle spiergroepen waar je in injecteert.



Klinkklare onzin, ik injecteer al jaren in de Quads en het slaat nergens op.

Met 13mm insunaald ook?
 
0,6x25/30mm
 
Wel bizar eigenlijk. Drie dagen later is de pijn in de quad weg en nu heb ik vollop last van pijn/stijfheid in schouder en linker pec.

Wellicht ligt het ook aan het product? Moet ik aangepast trainen nu? En wel/niet masseren van pijnlijke spot?
 
Wel bizar eigenlijk. Drie dagen later is de pijn in de quad weg en nu heb ik vollop last van pijn/stijfheid in schouder en linker pec.

Wellicht ligt het ook aan het product? Moet ik aangepast trainen nu? En wel/niet masseren van pijnlijke spot?
Is normaal als het een virgin muscle is vandaar dat ik ook zij doe eerst een halve ml ;)
 
Lat nog geprobeerd?
 
Back
Naar boven