Fitness Seller

Flinke PIP quad

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Ik zet alles met slin pins, en dan ook overal. Ook glutes heb ik geen probleem, gewoon de plaats waar het minste vet zit en flink doordrukken :p

• Like
Waarderingen: vntl
Vraag me dan af hoe jij een goede stack wegdrukt dan aangezien slins 1ml zijn en een goede stack vaak toch wel 3, 4, 5 of 6ml.

Ik neem een merk waarvan alles hoog gedoseerd is en ga nooit boven de 4ml per week.

• Like
Waarderingen: Cal_
Vraag me dan af hoe jij een goede stack wegdrukt dan aangezien slins 1ml zijn en een goede stack vaak toch wel 3, 4, 5 of 6ml.

Op de pijn na is prikken totaal niet erg. Dus met zo'n grote stack zou ik het allemaal verdelen.

Maar in heb even jullie advies nodig. Zal ik weer een 'virgin muscle' prikken of in dezelfde plek stoppen?

Laatst bewerkt:
  • Like
Terug in dezelfde plaats ( als die terug hersteld is) en anders 0.5ml in de nieuwe spots

Je kan toch gewoon een 5ml spuit nemen met een oranje of bruine naald. (0.5 en 0.45mm)

Maar hij heeft het over slin. Als we over slin praten word normaal gesproken de 1ml slin bedoeld, vandaar de vraag:

bd-micro-fine%2B-29g--1ml-insulin-syringes_57464.jpg

Je hebt ook gewoon losse slin naaldjes, jouw foto is er 1 van de duurste slin naaldjes die er zijn, die van BD. Er zijn genoeg merken die meerdelige sets verkopen met luer lock.

Ik vind je een held als je een slin naaldje op een 5 ml spuit zet en er dan nog wat uit krijgt. Ik heb al meermaals gehad dat door de druk de naald er gewoon af ploft.

Als ik zelf zoals nu richting de 10 ml ga zet ik het gewoon meerdere keren per week. Momenteel ED met een slin naaldje, site injects dus wie weet nog wat extra groei ook.

Ik vind je een held als je een slin naaldje op een 5 ml spuit zet en er dan nog wat uit krijgt. Ik heb al meermaals gehad dat door de druk de naald er gewoon af ploft.

Als ik zelf zoals nu richting de 10 ml ga zet ik het gewoon meerdere keren per week. Momenteel ED met een slin naaldje, site injects dus wie weet nog wat extra groei ook.

Ik zet liever 5ML e3d dan dat ik elke dag 1-2ML moet zetten. We zijn al van die voodoo poppetjes met GH erbij enzo :o

Terug in dezelfde plaats ( als die terug hersteld is) en anders 0.5ml in de nieuwe spots

Vandaag is de herstelde pec 0,5ml gezet. Hopelijk geen pip.. Rechterschouder is op dit moment weer helemaal kut (virgin muscle). Morgen 0,5ml proberen in linker schouder. En dan zou het mooi zijn als ik kan gaan rouleren tussen schouders en borst.

Zou 0,5cc of 1cc trouwens veel uitmaken qua pijn/herstel? En zijn er voordelen aan elke dag prikken? Vind het totaal niet erg om te doen en ga het blijven doen als er voordelen zijn.

Iedere dag prikken geeft stabiele waardes, dat is altijd positief.

Ik heb persoonlijk altijd gestart met 1ml in nieuwe spots, die virgin muscle moet je gewoon ff handelen.

Haha klopt man, is lekker duwen. Zeker met die slapende klauwen binnen 10sec van de HGH is echt klote. Maar ik prefereer deze naald wel voor meerdere injecties per week, zet ook prima 3 ML per keer hoor met deze maat naald.

Update.

Weer geprikt in linker schouder en pec. Ditmaal pijnvrij. Ook test in lat gezet. Das wel virgin muscle dus ik verwacht daar ongemak.

• Like
Gedurfd wel dat je meteen zulke spots pakt als eerste inject. Ook wat aan je training/voeding veranderd nu je on bent? Misschien leuk om mini log te openen.

Gedurfd wel dat je meteen zulke spots pakt als eerste inject. Ook wat aan je training/voeding veranderd nu je on bent? Misschien leuk om mini log te openen.

Ik heb echt 0,0 vrees voor naalden, dat scheelt. En schouders/chest zijn heel praktisch want je kunt er goed bij.

Training volume opgeschroefd. Voeding kCal omhoog en zoveel mogelijk clean. Niets heel anders dan ik al deed eigenlijk.

Log heel misschien.. Maar heb er eigenlijk niet zoveel zin in als ik eerlijk ben.

Van tevoren nooit verwacht, maar pecs zijn met afstand mijn favoriete spots. Schouders blijven toch een beetje gevoelig gek genoeg. Ik zet ze in mijn side delt. Is front delt beter?

Sdie delt lijkt me goed maar schouders zijn gewoon erg gevoelig. Ook beetje persoons afhankelijk / genetisch denk ik. Sommige kunnen nog geen halve ml in hun quad kwijt bijvoorbeeld en andere (beweren tenminste) er wel 4 of 5 kwijt te kunnen zonder last.

side delt vindk net zeer vlot gaan. Hangt er volgens mij ook wat vanaf in welke mate de spier ontwikkeld is. Mocht ik in m'n borst prikken zit ik zo in m'n long :o

Terug
Naar boven