AndroidHealthClinic

Flying Fox log

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er intussen achtergekomen dat de bank kantelt vanaf dat je 40kg aan de leg extension hangt, terwijl men mij had gezegd dat je er zeker 100kg aan kan hangen:mad:

Meteen klacht ge-emaild. Al kan ik het vrij eenvoudig oplossen door de andere kant van men bankje onder het powerrack te klemmen.

Kreeg de handige e-mail terug:
Wij hebben zelf ook de bankjes van Body Craft in de sportschool staan en bij ons vallen ze niet om.
Deze kunnen zeker t/m 90 a 100 kg belast worden.

Ja, daar weet ik veel mee:rolleyes:

Inmiddels ook een filmpje gemaakt van wat er gebeurd als ik na 35kg nog een schijfje van 5 er bij hang:
YouTube - F611 leg extension
Die bleke ecto ben ik.

dat zou niet gebeuren moest je erop gaan zitten, en dat moet toch bij die oefening dacht ik? Leg anders nog een paar schijven op de andere kant. Denk niet dat ze iets zullen ondernemen bij helisports, dus wees creatief (en ja die persoon op youtube ben ik)

dat zou niet gebeuren moest je erop gaan zitten, en dat moet toch bij die oefening dacht ik? Leg anders nog een paar schijven op de andere kant. Denk niet dat ze iets zullen ondernemen bij helisports, dus wees creatief (en ja die persoon op youtube ben ik)
Hmm, idd misschien niet wanneer ik er op zit. Maar ik kan er niet opzitten en tegelijk de schijven er op hangen.

Creatief zijn is geen probleem. Mijn schijven van 20 kg aan de andere kant hangen werkt, of als die niet beschikbaar zijn kan ik mijn halter onder de spotter klemmen en de andere kant van mijn bankje onder de halter.

Maar ik wil wel weten of dit normaal is, voor hetzelfde geld heb ik een serieuze fout gemaakt bij het in elkaar zetten:p
Vooral nu die kerel van helisports beweert dat het gaat met 100kg

:roflol: vet filmpje :D

ik moest lachen omdat jij zo dat ding eraan hangt en dan kiepert dat ding om en dan jij zo met je handen omhoog van :dunno:

je wordt gewoon gestraft door de zware-gewichten-God omdat je extensions doet.

klote man. Wat heb je gedaan? En is het iets serieus/blijvends?

Haha dan voel je je k*t he "tielie" :roflol:

Een openingspost!

dat BasCross erin post.

maar ik meen me te herinneren dat jij toch goed aan het squaten was met een Rippetoe programma ofzo. Ineens dus niet meer...

en hell no dat ik heel je topic ga lezen, ik ben gekke Henkie niet.

edit:

eerste post toch maar gelezen en verdomd k*t dat je niet meer kunt squaten. Jij krijgt een vrijkaart om extensions te doen wat mij betreft. Succes kerel :)

Correct!
Dit was dus als stille hint naar Tielie toe.

dat BasCross erin post.

maar ik meen me te herinneren dat jij toch goed aan het squaten was met een Rippetoe programma ofzo. Ineens dus niet meer...

en hell no dat ik heel je topic ga lezen, ik ben gekke Henkie niet.

edit:

eerste post toch maar gelezen en verdomd k*t dat je niet meer kunt squaten. Jij krijgt een vrijkaart om extensions te doen wat mij betreft. Succes kerel :)
Goed gelezen :thumbs:

Terug
Naar boven