Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Specifieker dan "onderrug" kan ik niet echt zijn.Laat het even een weekje rusten.. waar heb je precies last?
Mja, dat is waarschijnlijk het beste. Beter een weekje niet squatten een deadliften, dan het risico te lopen het erger te maken en 6 weken niet kunnen trainen.Heb ik ook wel is gedaan, werkte niet echt mee.. ik zou me ff focussen op oefeningen waar je je onderrug zo goed als niet belast. Dan maar ff een paar trainingen UB orientated.. en dan over een weekje als het weer goed voelt begin je weer met squatten en deadliften.
GHR=glute ham raise?Je kan wel bvb bulgarian squats doen. En ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om GHR te doen..

Daar is een oplossing voor...

Squaten deprimerend? Omdat?
Daar is een oplossing voor...![]()

Voor zover ik me kan herinneren heb ik dat altijd gedaan. De ene keer al wat beter dan de andere.Heb je altijd een log'boek' bijgehouden van je trainingen?
Iig mooi dat je vroegere stats weer terugkomen!![]()
Ik zit er sinds ik een powerrack had gekocht bij helisports en dat forum er zag staan. Niet veel aan daar, kom er af en toe. Meestal is er wel iemand die denkt dat Fitness-Island.com : Fitness oefeningen | schema's | info een goede bron is. Die kan ik dan op het goede pad brengenGoed idee, als ik hier m'n log niet meer bijhoud, ga ik 't denk ik ook zo doen.
Moet ik alleen nog een groen boekje aanschaffen.
Dat profiel ben ik inderdaad, heb ik op gezeten voordat ik hier op dbb kwam.
Zit er nu vrij weinig meer op, soms een keertje; dbb is een stuk beter.
.