XXL Nutrition

Forum Challenge N°20 Static hold

Hmmm deadhang challenge had ik een totaal gewicht van 100kg.
De winnaar een gewicht van 65kg?
Nu 140kg vs 60kg. Ik weet wel wie hier gaat winnen.

De winnaar had een gewicht van 70 maar is van het zwakke geslacht :D

Nee, ik

Volgens mij ben je die challenge vergeten. Wij mannen zijn toen dik verslagen door een vrouw die zelfs meer dan 60kg in haar handen vast had. Nogmaal ze had toen meer dan 60kg in haar handen vast.
Nummer 2 en nummer 3 kwamen beide ruim 15sec te kort met een gewicht van 100kg en zelfs nog lager.
Het resultaat van die challenge had je kunnen doen inzien dat kristel dit met 2 vingers in haar neus eenvoudig gaat winnen.

:cool:

Wanneer grip hierin niet de zwakste schakel gaat zijn geef ik je gelijk.
Ik denk dat schouders en core nu ook heel belangrijk zijn. Dat was met de deadhang niet zo. Gelukkig zijn die ook sterk :p
Maar met mijn chickenleggs ben ik blij dat de barbell uit het rack mag.

Was het eerst de zwaargewichten tegen de lichtgewichten is het nu de jongens tegen de meisjes?!?! :D

Ik durf het aan (als de andere vrouwelijke deelnemers het ook oké vinden): @Sanca, pas je het gewicht voor de heren (watjes zijn het :D) aan naar 100kg?
Van de andere kant... Afgelopen challenge incline curl met 8kg......:no: Er mag toch best wel weer een dame winnen.

UnCompress, je doet toch wel mee?;)

140 / 60 kg is echt dikke prima wat mij betreft.

Ik tel 1 minuut en 10 seconden.
Was ook zwaar voor met name triceps ???

Dit was aan het einde van m'n training met een bar war nagenoeg geen knurling in zit.
Zal nog een keer proberen met een andere stang en misschien eerder in de training. Denk dat ik er nog 20 sec bij kan krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Time to beat: 1 min. 10.

Beginpost aangepast mbt de hookgrip, was niet geheel duidelijk ;)

Volgens mij snap je echt niet hoe zwaar 60kg is voor een vrouw?
Maar de gemiddelde fitboy is toch niet 140/60=2,3 keer zo sterk als de gemiddelde fitgirl??? Kom op zeg...

p.s. Mijn deadlift p.r. is momenteel precies 140 kg, maar ik ga het toch proberen...

Laatst bewerkt:
:cheer:Yippiehh weer een grip challenge, ben uiteraard weer van de partij

Volgens mij krijg ik niet eens 60kg van de grond :eek:! Zal 't eens proberen. Met m'n grip is niets mis :D.
Here we go again!!

Nummer 2 en nummer 3 kwamen beide ruim 15sec te kort met een gewicht van 100kg en zelfs nog lager.
*uhum* alleen de nr 2 kwam in de buurt op iets van 17 sec, de nr 3 kreeg meer dan 30 sec aan zijn broek :p

Terug
Naar boven