MuscleMeat

Forum Challenge N°20 Static hold

Bezoekers in dit topic

:cheer:Yippiehh weer een grip challenge, ben uiteraard weer van de partij



Here we go again!!


*uhum* alleen de nr 2 kwam in de buurt op iets van 17 sec, de nr 3 kreeg meer dan 30 sec aan zijn broek :p
Mijn laatste poging was een paar seconde van de 2min mijn kleine smurf. :D
 

Ik tel 1 minuut en 10 seconden.
Was ook zwaar voor met name triceps ???

Dit was aan het einde van m'n training met een bar war nagenoeg geen knurling in zit.
Zal nog een keer proberen met een andere stang en misschien eerder in de training. Denk dat ik er nog 20 sec bij kan krijgen.
Kun je volgende keer langs de voorkant filmen?
 
Wat een gehuil hier weer. So what dat er eens een challange of mss zelfs 2 in voordeel van de vrouwen zijn. Zo zijn ze tenminste geneigd om ook meer mee te doen. Ook bij volgende challenges. Pak gewoon die bar op en doe je best of niet. Ik kan er echt niet bij waarom er altijd zoveel gezaag is... ik doe al een hele reels challenges mee en nog geen enkele gewonnen, wel paar keer close... (ben niet de sterkste dus). Maar doe mee omdat ik het leuk vind en er wat competitie gevoel in zit zo. Dus als je het niet leuk vind doe gewoon niet mee? Er word telkens werk ingestoken door Sanca Saxon en telkens is er weer dat gezaag en geklaag. Kan me voorstellen dat dat niet zo aangenaam is..
 
Er zitten ook Nederlanders op dit forum hè?
 
Eenvoudige uitleg: ik vermoed dat de dames in het voordeel zijn.
Mogelijk. En soms zijn de heren in het voordeel, en dan de zwaargewichten, en dan weer de lichtgewichten.
Welkom bij de challenge :cheer:!



Sanca Saxon , waarom moet er van de voorkant gefilmd worden? Als de grip er op staat moet toch voldoende zijn? (1. kom ik niet graag full face in beeld :o 2. het rack is niet echt geschikt om vanaf de andere kant te filmen (allemaal bars en plank voor gewichtsballen))
 
Laatst bewerkt:
Mogelijk. En soms zijn de heren in het voordeel, en dan de zwaargewichten, en dan weer de lichtgewichten.
Welkom bij de challenge :cheer:!



Sanca Saxon , waarom moet er van de voorkant gefilmd worden? Als de grip er op staat moet toch voldoende zijn? (1. kom ik niet graag full face in beeld :o 2. het rack is niet echt geschikt om vanaf de andere kant te filmen (allemaal bars en plank voor gewichtsballen))
Gisteren had ik het er met 3XL over dat het beter is als alles langs de voorkant gefilmd wordt zodat we het beste zicht hebben op de grip ...
 
Gisteren had ik het er met 3XL over dat het beter is als alles langs de voorkant gefilmd wordt zodat we het beste zicht hebben op de grip ...
Dan moet dat wel mogelijk zijn...

Ik zal kijken of ik gauw filmpje kan plaatsen. Dan hoor ik wel of het oké is. Anders ben ik "out" :treuren:

Bij ProudPizza zie je trouwens ook tussen de schijf door goed hoe haar grip is!
 
Ook wel even belangrijk om te vermelden is dat de handen naast het lichaam moeten worden gehouden en dus niet op de benen.

Succes!
 
He, regels blijven toevoegen als het spel al bezig is!
 

En nee, dit was niet met 2 vingers in m'n neus... Als lichtgewicht ben je niet echt in je voordeel. UnCompress dit is echt wat anders dan deadhang.

En dan ligt die 60kg op de grond en dan moeten die f*****g plates er weer vanaf :headbang:
 
Laatst bewerkt:
Nyn , als je nog meeleest hier, probeer het eens.
 
En nee, dit was niet met 2 vingers in m'n neus... Als lichtgewicht ben je niet echt in je voordeel. UnCompress dit is echt wat anders dan deadhang.

En dan ligt die 60kg op de grond en dan moeten die f*****g plates er weer vanaf :headbang:

1 min 16 sec geloof ik? Chapeau :D
Hier moet ik natuurlijk overheen zien te komen...
 
1 min 16 sec geloof ik? Chapeau :D
Hier moet ik natuurlijk overheen zien te komen...
Op 1sec uit het rack, op 1:19 ga ik naar beneden.
Ja, wordt een leuke challenge ;)
 
Op 1sec uit het rack, op 1:19 ga ik naar beneden.
Ja, wordt een leuke challenge ;)

Damn, goeie tijd hoor, ik weet niet eens of ik hier als met 60Kg wel overheen ga... Laat staan met 140 :p
 
Op 1sec uit het rack, op 1:19 ga ik naar beneden.
Ja, wordt een leuke challenge ;)
1 min. 18 :thumbs:

Je grip is wel niet duidelijk te zien, ik zal je voor nu het voordeel van de twijfel geven.
 

En nee, dit was niet met 2 vingers in m'n neus... Als lichtgewicht ben je niet echt in je voordeel. UnCompress dit is echt wat anders dan deadhang.

En dan ligt die 60kg op de grond en dan moeten die f*****g plates er weer vanaf :headbang:
Hmm niet verwacht, waar faalde je nu precies op... je grip?
 
Hmm niet verwacht, waar faalde je nu precies op... je grip?
:roflol: heb ik gefaald?! :(
Bij deadhang kun je als een zoutzak gaan hangen. Nu val je voorover als je niet vol spanning staat (weeg 56kg). M'n schouders waren leeg en m'n handen deden zeer.

Van jou nu eerst een filmpje voor je weer commentaar geeft :D
 
Back
Naar boven