Fitness Seller

Forum Challenge N°8 Push ups

Bezoekers in dit topic

Misschien ben ik nog te porren maar kan maar een keer per week trainen en vind t zonde mezelf op te branden. Er na misschien maar 62 wordt dan erg lastig
 
De 15de mag er nog ingezonden worden maar niet tot middernacht...
Sanca Saxon: Tot hoelaat kan er ingestuurd worden morgen? Dan kan ik kijken of ik nog tijd heb een poging te doen (i.v.m. werk/training).
 
Damn nou 62 ga ik niet redden:roflol:
Maybe net de helft
 
Red je 20u00 ?
Bedankt voor je snelle reactie. Prima, ik doe vandaag denk ik nog een laatste poging, moet nog lukken :D. Morgenochtend heb je m'n filmpje indien ik aan de 62 kom, heb ernstig mijn twijfels of ik dit ga halen...
 
Oke, ik heb nog een poging gedaan. Het ging moeizaam, maar geslaagd :D:
(0.15 min - 1.45 min)

(Aan de jury om te bepalen of uitvoering goed is, in ieder geval van armen gestrekt tot borst aan de grond.)
 
Awesome!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Netjes. Volgens mij moet je wel wat aan je core werken :D
 
  • Like
Waarderingen: BB_

Dacht niet dat dit resultaat er nog in zou zitten. Normaal verzuurt triceps eerder maar in huidige vorm legt borst het eerder af.
Het ziet er op het eerste zicht uit dat de andere deelnemers dieper gaan...
 
dadelijk naar werk even kijken of het nog lukt gister al zwaar borst getraind, maar zou het nog proberen dus gaan het zien
 
Ik doe geen 3e poging meer, die bewaar ik voor de volgende challenge. Dus zet hem op!
 
Netjes. Volgens mij moet je wel wat aan je core werken :D
Dankje. Daar lijkt het inderdaad op; zo diep met borst borst op de grond is toch wel heavy, maar normaal is buik/core niet mijn zwakste punt. Ik blijf zeker aan mijn core werken, 2x per week squats, 1x per week DL en 2-3x per week abs doen al een hoop.


Dacht niet dat dit resultaat er nog in zou zitten. Normaal verzuurt triceps eerder maar in huidige vorm legt borst het eerder af.

Het ziet er op het eerste zicht uit dat de andere deelnemers dieper gaan...

Netjes hoor! Wel moeilijk te beoordelen hoe diep je gaat, maar desalniettemin heb ik gelijk nog een poging gedaan. Toen ik vanochtend opstond zag ik je filmpje en heb dus direct om 06:00 uur nog een poging gedaan, was gelijk goed wakker. Ging wel goed, ik zal 'm dadelijk uploaden. Ben nu nog op het werk en hier geen mogelijkheid (afgeschermd netwerk). Voor 20:00 uur gaat zeker lukken Sanca Saxon.

dadelijk naar werk even kijken of het nog lukt gister al zwaar borst getraind, maar zou het nog proberen dus gaan het zien
Ben benieuwd, ik zie mijn kansen alweer slinken... :huilen:
 
Oké, hier is ie dan, (standje) 69 (de laatste hoop ik nog net binnen de tijd):
 

Hier nog wat huiswerk sanca
Al 2x een Forum Challenge gewonnen? Netjes hoor :D, gun mij er ook eentje ;);).

ps. Goed diep, maarre, zijn die armen gestrekt :eyebrow:

Neejoh ;), het is niet aan mij. Laat het aan de jury zijn om te oordelen. Als jij wint, ben je de terechte winnaar. Ik heb vandaag borst/schouders/triceps getraind, dus kan echt geen poging meer wagen nu.
 
Al 2x een Forum Challenge gewonnen? Netjes hoor :D, gun mij er ook eentje ;);).

ps. Goed diep, maarre, zijn die armen gestrekt :eyebrow:

Neejoh ;), het is niet aan mij. Laat het aan de jury zijn om te oordelen. Als jij wint, ben je de terechte winnaar. Ik heb vandaag borst/schouders/triceps getraind, dus kan echt geen poging meer wagen nu.

Kan inderdaad beetje lijken op het filmpje. Ik sta echter zeer wijd met de handen waardoor de positie het wat kan vertekenen. Armen strekken zit er bij mij wel ingeslepen en denk er niet bij na en zou juist mijn borst eerder verzuren. Vorige filmpje (waarbij ik hetzelfde strek) kon ik wel inkomen dat ik een aantal keer de vloer niet raakte.
 
Duidelijk dat je niet je armen strekt.
 
Kan inderdaad beetje lijken op het filmpje. Ik sta echter zeer wijd met de handen waardoor de positie het wat kan vertekenen. Armen strekken zit er bij mij wel ingeslepen en denk er niet bij na en zou juist mijn borst eerder verzuren. Vorige filmpje (waarbij ik hetzelfde strek) kon ik wel inkomen dat ik een aantal keer de vloer niet raakte.
Vergelijk op 1.20min eens met de reps ervoor...
 
Back
Naar boven